Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn eerste keer dat ik in contact ben gekomen met jullie bedrijf en tot nu toe ben ik zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag ben ik langs geweest voor een schade taxatie omdat iemand tegen mijn auto was gereden. Ik werd geholpen door ene Jan en moet zeggen dat hij behoorlijk klant onvriendelijk en niet commercieel was. Tijdens de eerste kennismaking stelde hij zichzelf niet eens voor. Nadat hij mij een richtprijs gaf voor de schade ongeveer 1000,- vroeg ik deze meneer of hij een lampje voor mij uit kon zetten vanwege een olie signaal. Doodleuk vertelde dat ik terug moest gaan bij diegene die mijn olie had vervangen om het uit te zetten. Stond ik op het punt om hun de reparatie te gunnen maar na het horen van deze kansloze opmerking heb ik besloten toch niet mijn auto toe te vertrouwen aan de Beer maar aan een ander schade herstel bedrijf. Ik zou dit bedrijf zeker niet aanbevelen bij vrienden en familie.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn gemengd ... \r\n\r\nAls je een garage zoekt die zijn klanten via after-sales wenst te binden ( door bijvoorbeeld zaken die overduidelijk coulance / garantie zijn , zelf ook als zodanig behandelen , zonder dat je dat zelf moet aangeven en er aldus verstand van moet hebben)\r\n\r\nGa dan dit bedrijf voorbij met je nog jonge auto , voor recht toe recht aan onderhoud / reparatie is dit bedrijf wel prima ..\r\n\r\nMaar verwacht qua after-sales dus geen pro - actieve houding\r\nsterker nog .... bij het ophalen van mijn toen nieuwe auto moest ik al zo snel mogelijk opzouten en maar zelf de boekjes gaan lezen want uitleggen, hoe toen voor mij iets nieuws als start-stop werkte nee daar doen we niet aan ( en ja ik vroeg erom ) .\r\n\r\nHet is allemaal wel goed gekomen , maar als ik zo meteen deze auto ga vervangen , dan ga ik mij voor ik het contract teken wel even wat kritischer opstellen , deze auto heb ik impulsief gekocht ( doe mij die maar ) , was een makkie voor de verkoper.. \r\n\r\nDat kunnen ze de volgende keer dus vergeten, door bovenstaande , want als ik geen service kan verwachten dan ga ik of voor de goedkoopste of voor hem/haar die ik de verkoop gun . \r\n\r\nDe auto ,,, die is prima , de volgende word in een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer een Fiat . \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en tevreden.\r\n\r\nVraag is alleen waarom ik nu een 2e enquête krijg betreffende mijn bezoek aan deze vestiging.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uistekend
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correcte behandeling en afhandeling
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik vind het jammer dat ik bij het ophalen constateerde dat het hoesje onder de knop van de versnellingspook beschadigd was, het leek alsof er met vette handen aan het hoesje was gezeten.\r\n Ik heb er even wat van gezegd omdat het druk was heeft de persoon die mijn auto heeft nagekeken een reactie gegeven:zei dat dat slijtage is en dat zijn ouders dat ook hadden. \r\nIk heb het nog nooit gehad en zeker ook niet voordat de auto ter keuring en grote beurt bij jullie kwam. Omdat het druk was werd mij gevraagd of ik het goed vond,die dag, hierover te worden terug gebeld maar dat is niet gebeurt. Ik ben na de keuringsdatum echter wel op vakantie geweest en net weer terug, graag zou ik hier over nog contact hebben.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een servicepas - waarbij vervanging kapotte lampen in zit.\r\nBleek (alweer) niet de lamp te zijn, maar de boordcomputer. Alles is tegenwoordig de fout van de boordcomputer ... en dan wordt het duur. Daar kan de garage niks aan doen.\r\nMijn volgende auto wordt geen fiat meer, want hoewel hij pas 5 jaar oud is heb ik toch al wat akkefietjes gehad.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er is klaarblijkelijk een afsrpaak in het systeem gekomen waarvan wij niets afweten. Hierop gereageerd per mail, maar geen antwoord gekregen.\r\n\r\nInmiddels is er contact geweest met de firma de Beer
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.