Filters

3

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht eerst was ik bij een kia dealer daar maakte ze er zo een zooitje van dat ik dacht ik ga wel naar een andere kia dealer ik heb een auto besteld die zou eind oktober begin novemer geleverd worden voor dat is had besloten te kopen was er elke dag contact met mij of ik al een keus had gemaakt (de verkoper was er van overtuigd dat er 3 binnen kwamen dus het zou heel snel zijn ) tot op heden nog niets geleverd 9 december verschillende keren contact gehad met de verkoop afdeling administratie en zelfs een andere vestiging allemaal hebben ze al van alles verteld en er is nog niks duidelijk elke keer is het ja hopelijk zit hij er volgendeweek bij maar ik heb zelf al 6 x moeten bellen anders wist ik nog niks dat is merkwaardig want voor dat ik besloten had de auto te kopen werd ik elke dag gemaild ik Vind het echt heel jammer allemaal.ik ga vandaag maar weer is bellen 9 december want jullie doen het niet als het uitloopt
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor de test. Was meteen aan de beurt
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf als een Top bedrijf
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Winterbanden er onder laten zetten\r\nOpslag van de velgen plus zomerbanden in enen\r\nVerhoogd van service naar 35 euro\r\nDat vind ik wel erg veel\r\nZou haast gaan denken moeten de verbouwingskosten\r\neruit
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben vandaag onze fiat Panda opgehaald die wij bij de Beer in Dordrecht hebben gekocht .\r\nOnze verkoper Ralph heeft hier ons in begeleid en wij zijn over hem zeer tevreden.\r\nWat een ontzettende deskundige vriendelijke verkoper is dit .\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Warm welkom gekregen van de sales in Dordrecht. Deskundig advies en met een luisterend oor alle vragen beantwoord. Uiteindelijk ook een Kia Proceed GT-Line besteld hopelijk heb ik hem volgende week rijdend kan niet wachten!!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en deskundig personeel.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben in de afgelopen periode goed en vriendelijk geholpen, ook al was het maar voor de zomer check.\r\nHelaas via Kia NL een afspraak gemaakt voor de navigatie, welke al na 3 jaar er mee stopte en na resetten weer 2 a 3\r\nritten de brui aan gaf.Ook na diverse updates stopte deze ermee , zeker na de laatste update van 2019 was het gedaan. Echter als de wagen een week stil gestaan heeft en ik ga rijden dan doet de nav het maar na het ingeven van een nieuw adres stopte deze weer en er was geen beweging in te krijgen. Radio Usb Tel. blue tooth werkten wel. Doch deze vielen ook weg, zacht geluid hoe hard ik hem ook zette. Na stil stand en de motor uit, opnieuw starten en het geluid kwam weer terug. Hoop Nu op een goede reparatie van mijn navigatie. 10 september a.s. afspraak voor deze .
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, moest alleen twee keer terug komen en nog is het probleem niet opgelost (carkit)
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede services gelijk geholpen
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden!\r\nNetjes , behulpzaam...super blij met mijn chevrolet matiz.\r\nEn geen onderscheid, of je een oudere auto of splinternieuwe koop..\r\nVriendelijk personeel, top bedrijf..\r\nKom er zeker terug....\r\nSonja uit Vlaardingen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot nu toe goede service, maar toch begrijp ik niet, dat tijdens mijn winterbeurt + APK in maart niemand heeft iets over mijn remblokjes en rem schijven gezegd. Nu, in Juni, waren ze helemaal versleten, veel herrie, alles te vervangen
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte service, er is van alles beloofd en vrij weinig nagekomen. Meedenken met de klant en eigen fouten erkennen is er niet bij
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de overname door autobedrijf de Beer, ben ik niet meer echt tevreden geweest. Het begon met een afspraak voor een beurt. Gebeld door de Beer voor een afspraak, maar de afspraak was de betreffende dag niet meer te vinden. Ben overigens wel geholpen. Vlak voor de kerst afgelopen jaar had ik schade aan mijn auto opgelopen. Als eerste naar de Beer gegaan. Daar werd door een verkoper de schade geschat, maar degene, die er verstand van had, was even bij de buren. Hij zou snel terug komen. Ik kon daar even op wachten. Na zeker 45 min. was de betreffende medewerker er nog niet. Toen heeft de verkoper foto\'s van de schade gemaakt en de medewerker zou mij bellen zodra hij terug was. Na ca 2 uur ben ik uiteindelijk gebeld en werd mij een schadebedrag medegedeeld ( ik vroeg om een offerte op papier, maar dat kon niet zomaar, want dat zou de schade afdeling moeten afgeven) en tevens werd er gezegd, dat de bestickering er niet meer op zou zitten. Daar was ik het niet mee eens en heb gezegd, dat deze er zeker weer op moest komen. Dat zou een probleem zijn, omdat het geen originele Kia-bestickering zou zijn, volgens de medewerker. Dat is niet correct. Het is wel degelijk een originele door Kia geleverde bestickering. Hij zou gaan informeren en zou mij terug bellen. Nooit meer iets vernomen. De auto is dus elders gerepareerd, incl. bestickering.\r\nHet volgende was de periodieke keuring. \'s-Morgens even over 8.00 uur stond de auto bij de garage. Leenfiets meegekregen, prima service.\r\nRond half 12 ben ik gebeld, dat mijn mistachterlicht het niet zou doen. Ze moesten daar diagnose apparatuur voor gebruiken. Dat zou ongeveer een uur in beslag nemen. Rond 15.00 uur maar eens even gebeld, maar er was nog niets gebeurd. Ik heb ze toen medegedeeld, dat ik de auto om kwart voor 5 sowieso zou ophalen, ongeacht of er wat gedaan zou zijn. Rond kwart voor 4 ben ik gebeld, dat ze ontdekt hadden, dat de schakelaar voor het mistachterlicht kapot was. Vond ik heel raar. Ik had deze nog nooit gebruikt en bij de vorige keuring was de auto goedgekeurd, dus het licht zal het toen wel hebben gedaan. De schakelaar moest worden besteld en er moest een nieuwe afspraak worden gemaakt. De man achter de receptie is de enige, die van mij een dikke 10 krijgt. Hij is super vriendelijk gebleven, heeft keurig uitgelegd, waarom het vervangen van de schakelaar zo veel geld moest kosten en de afspraak gemaakt voor het vervolg.\r\nIn de loop van de week, ben ik toch maar eens gaan controleren, of mijn mistlichten het inderdaad niet deden. Wat bleek, ik kon de mistlichten zonder problemen aanzetten. Toen werd ik toch wel heel erg boos. De volgende ochtend ben ik naar de garage terug gegaan. Daar heb ik de man achter de receptie weer gesproken. Allereerst heb ik gezegd, dat ik de volgende maandag een afspraak had voor plaatsen van een nieuwe mistlichtschakelaar en vervolg van de keuring. Dit heeft hij bevestigd. Vervolgens heb ik hem vriendelijk gevraagd om even mee naar buiten te gaan. Daar heb ik hem laten zien, dat mijn mistlichten het prima en zonder haperen deden. Hij was zeer verbaasd. Ik heb hem gezegd, dat ik heel erg boos was over deze gang van zaken.\r\nMijn complimenten voor deze zeer correcte man. Hij kon aan deze situatie niets doen, maar ik vind het nogal triest, dat hij door medewerkers van zijn bedrijf voor dit soort feiten wordt geplaatst.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend de dealer in Dordrecht bezocht i.v.m. interesse in de Kia Picanto. Opvallend: niet echt gemotiveerde verkoopadviseurs, geen begroeting. Een van de adviseurs zat op de balie van de receptie en bleef daar gedurende ons bezoek ook zitten. U begrijpt: onze nieuwe auto wordt niet bij deze dealer gekocht.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.