Filters

3

Onvriendelijk

Na 6x proberen eindelijk een afspraak kunnen maken, nadat mij een email gestuurd met prijzenlijst(lease auto???) Zeer onduidelijk, en werd als idioot behandeld toen ik vroeg wat ik moest doen. Personeel in Dordrecht zeer onvriendelijk aan de telefoon en balie, doen alsof je dom bent als je wat vraagt en hebben altijd "haast". Toen ik het contract afsloot waren ze allemaal vriendelijk en professioneel, maar zodra je voor onderhoud komt word je weg gekeken...

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service

Mooie lokatie en goede wachtruimte

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed geholpen bij APK, jammer dat bij mijn beurt in december de APK niet is meegenomen, nu heb ik 2 keer een afspraak moeten maken en apart moeten betalen voor de APK (gratis bij beurt)

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak is afspraak en repareren wat nodig is.

Als er wat moet worden gerepareerd is er overleg, wordt er meegedacht en is de keuze altijd bij jou als klant. Met alle respect .Zwak is bij u de afdeling verkoop. Eigen ervaring gevraagd om een proefrit met de Kia Nero. Dat was 17-11-2020. Geen auto beschikbaar men zou terugbellen. Nooit gebeurd. Ik heb nog steeds het visitekaartje. PS ik had er zelf ook niet zo’n haast mee. Maar ik was verbaasd totaal geen reactie meer te ervaren

  • Aanbevelen? Ja
10

Wordt er perfect geholpen, geen gezeur.

Zonder ophef een behoorlijk prijzig lampunit vervangen bij mijn Sportage binnen de garantieperiode, terwijl ik overkwam va n Piet v.d. Linďen.!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede,snelle en nette service

Goede en nette service en super geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

auto voor apk en beurt gebracht welke snel en volgens afspraak is gedaan

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Jammer dat er toch weer ruitenvloeistof op staat terwijl dat niet is bijgevuld. Dit heb ik van te voren aangegeven

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig en snel geholpen. Voir een nette prijs

Vriendelijke ontvangst. Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima en vriendelijke service

Zit nu voor de 3e of 4e jaar bij De Beer en ik kan niets anders zeggen dat het de service zeer goed is beter dan dat ik voorheen gewend ben bij een ander bedrijf. Ik kom met plezier daar naar toe.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Kundig werk geleverd. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Via de website een afspraak ingepland. Bevestiging via de mail, herinnering ook nog een paar dagen van tevoren. Binnen een paar uur was de auto klaar. Fijn geregeld zo!

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk en was snel geholpen

goed en snel geholpen en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

dat ik goed behandeld bent beter dan bij de Zeeuw en Zeeuw

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed zoals het hoort te zijn

De beurt aan de auto was naar tevredenheid uitgevoerd. Tom tom was geupdate en zelfs de auto werd gewassen. De keer ervoor was een grote beurt. Die was niet volgens wens verlopen. Dit had ik al eerder doorgegeven. Ik wachtte erop. Maar de auto bleef staan. Ze waren vergeten dat auto er stond. En toen ik het zei werd de beurt te snel afgeraffeld voor een flinke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik had mijn afspraak ingepland in Dordrecht. Daar aangekomen bleek het systeem mij ingepland te hebben in Rotterdam. Ze waren zo vriendelijk om mij alsnog in te plannen en heb ik een half uurtje moeten wachten voordat ik werd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Bedrijf

Komen afspraken na en altijd vriendelijk en de kwaliteit die ze afleveren is op en top !

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Ik werd hartelijk ontvangen. Ook voorafgaand aan de telefoon erg vriendelijk en flexibel. Ik kreeg duidelijk en snel antwoord op mijn vragen. Ook volgens afspraak stond ik binnen 90 min weer buiten

  • Aanbevelen? Ja
7

Uiteindelijk prima geholpen

Bekend bij de dames en heren van de receptie bij dealer de Beer en KIA NL.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Alles op tijd, netjes af, super wachtruimte, netjes uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klachten zijn verholpen, als klant niet geheel ontzorgd

Mijn nieuwe Kia e-Niro laadde niet meer bij. Contact opgenomen met De Beer, dit zou waarschijnlijk een software update behoeven. Echter.. er was sprake van onderbezetting waardoor er pas enkele dagen later plek was in de garage, ook was er geen vervangend vervoer beschikbaar. Dit zou dus betekenen dat ik, in een niet-thuiswerk-situatie, niet aan het werk zou kunnen. Immers ik kon niet meer heen/terug naar het werk. Ik zou verwacht hebben dat vanuit de dealer hier adequater op zou worden ingesprongen. Het probleem was echter goed verholpen middels de software update.

  • Aanbevelen? Nee
1

2,5 uur zitten wachten voor niets, onvriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Nee
9

Keurig netjes volgens afspraak verlopen

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Alles keurig en schoon. Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals altijd goede service

Lekkere koffie tijdens het wachten en men stemt af voor ze beginnen aan het verhelpen van een afwijking bij APK zodat vooraf bekend is waar je aan toe bent.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.