Filters

10

Topbedrijf

Zoooooo fijn dat tamara daar werkt. Das echt de parel van rotterdam

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service.

Na melding van mijn klacht dat mijn auto niet starte onderweg, was er in 10 minuten een monteur ter plaatsen, welke mijn auto starte en ik vervolgens naar de garage kon rijden. Daar zijn wij keurig geholpen met een nieuwe accu.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Slecht te lang moeten wachten , zeer onvriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee
9

Fijne autodealer

Autobedrijf de Beer is voor mij een hele fijne dealer. Ik rijd nu in mijn eerste Kia en heb twee andere merken hiervoor gehad. Bij de beer wordt ik keurig correct behandeld. De afspraken worden netjes bevestigd, je wordt netjes ontvangen en als de werkzaamheden zijn uitgevoerd wordt alles goed uitgelegd. De wachtruimte is netjes en ruim opgezet, al heb ik persoonlijk het gevoel dat ik dan onderdeel van de showroom ben, maar nogmaals da's mijn persoonlijke gevoel op die plek.

  • Aanbevelen? Ja
1

Komt de afspraken slecht na

Denk als Kia dealer, dit geval Dordrecht.. Je toch graag in deze tijden van crisis, fijn zou vinden als je interesse toont voor een nieuwe auto.. Nou niet dus, als ze bellen, en je geeft aan, mag het een uurtje later, wat ze dan vervolgens niet meer doen, en dan zelf belt "Ze zijn al naar huis" als antwoord krijgt, en ineens 10 min later als nog gebeld word, zonder excuses... Maar goed dat voor lief te nemen, netjes interesse getoond voor een Picanto, maar kreeg wat vage, en gehaaste uitleg.. Toen ik vroeg voor de prijzenlijst, en opties, gemaild zou kunnen krijgen, was dat geen probleem, en ja goede mail adrs door gegeven, moet er nog steeds op wachten.. Inmiddels is mijn keuze op de nieuwe Ibiza gevallen. Dat bij een betrouwbare dealer, waar ik al jaren kom. Misschien duurder, maar daarintegen, wel beter en persoonlijker sercice die je verwacht. *Tip voor de Kia dealer Dordrecht* Kom je afspraken na, en wees wat gemoedelijker..

  • Aanbevelen? Nee
9

Werken keurig op tijd.

Werken volgens afspraak goede voirziening als je blijft wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

Snel, accuraat, meedenkend en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

goede garage

snelle en goede afwerking. Alles in goed overleg met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en correct geholpen.

Na ophalen is de auto netjes gestofzuigd en gewassen.. niet verwacht.. Gedaan waar ik om vroeg..

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke ontvangst en persoonlijke service

Vriendelijke ontvangst en persoonlijke service

  • Aanbevelen? Ja
7

prima bedrijf

Ik schrik wel iedere keer van een beurt van de extra reparaties die er nog mij komen, maar ja het zij zo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

prima service, ruitenwisser hebben ze er zo opgezet.

  • Aanbevelen? Ja
7

vriendelijk, netjes, maar duurde wel lang

Goedemorgen Ik heb een afspraak gemaakt om de banden op te laten pompen De afspraak was om ca. 12.45. Uiteindelijk reed ik om 13.40 weg :-( Dat is toch wel wat lang voor oppompen van 4 banden Verder vriendelijk en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service met een moderne aanpak,dus een aanrader

Prima service en afspraak wordt nagekomen. Echt een aanrader voor mensen die van ouderwetse service met een moderne aanpak houden. Paul Leenheer

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en fijne contacten en resultaten

De service ,de behandeling en correct in de afspraken en als het toch niet helemaal loopt dan wordt er goed communiceerd bij met het opleveren van de auto. Wordt gezegd wordt verwacht half januari maar dat lukt toch niet dan wordt er goed communiceert en ook nog eens naar oplossingen gekeken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon service geleverd zoals het hoort!

Voor het eerst de Kia pechhulp nodig gehad ivm lege accu. Binnen 10 minuten iemand ter plaatse. Daarna in de garage keurig opgelost door een nieuwe te plaatsen waar ik op kon wachten. Top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle aktie

Ik kon heel snel terecht

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Geen.

  • Aanbevelen? Ja
8

keurig geholpen in een zeer zeer mooie zaak

prettig bedrijf om je auto in onderhoud te geven / heerlijk dat ie weer gewassen is..echt super

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben erg tevreden over mijn Kia sportage als over autobedrijf de beer

Zeer betrouwbaar en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Ondanks ruim ( half december)tevoren gemaakte afspraak, geen herkenning als klant. Ontvangst op 11 januari 2021, koel en zakelijk, niet vriendelijk. Moeilijk parkeren ( alles vol). Geen afspraak "erop wachten". Kia Picanto automaat op 11 januari ca, 09.05 afgeleverd. Kon niet worden gezegd wanneer plm. klaar. Kleine ( 2 jaarlijkse onderhoudsbeurt plus APK). Je mag als klant van een dealer verwachten een beetje service in de zin van een telefoontje: "uw auto staat voor u klaar". Niet dus. Zelf maar gebeld om ca. 17.05: " Wie bent u , welke auto? , oh effe kijken ....indruk , dat iedereen al weg was, maar na enige tijd , toch dame ( luide stemmen op achtergrond) : "oh ja, hij moet nog door de wasstraat , als JE over een half uur hier ben kan JE hem meenemen. Om ca. 17.20 bij aankomst: receptie onbemand, wachten wachten. twee dames "beppen"in kantoor even verder op, kennelijk klaar naar huis te gaan. Een van de dames komt achter receptie en vraagt welke auto het over gaat. "Oh ja , die staat buiten klaar bij de wasstraat, hier de factuur met uitleg en uitleg over nieuw systeem "hulp bij pech" met keuze extra kosten. Factuur meegenomen en vertrokken naar buiten, na sleutel in ontvangst genomen van auto , zojuist uit wasstraat, nog zeiknat. kosten € 307,=

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer fijn autobedrijf

Zeer goed geholpen bij aanschaf , maar ook daarna, een belletje en dan wordt je ook gewoon zeer fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
3

Jammer van de foutjes

Op 14-01-2021 voor een onderhoudsbeurt geweest voor mijn Kia Sportage en een APK. Vriendelijk ontvangen bij de receptie sleutels overhandigd en ik zou zoals afgesproken wachten. Na 2 1/2 uur was de auto klaar er moest nog een kleine reparatie plaatsvinden waarvoor een onderdeel besteld moest worden. De auto was echter niet gekeurd!! (vergeten). Op 19-01 zou ik de auto opnieuw brengen voor de reparatie en keuring. Nadat de auto gekeurd was wederom een klein gebrek geconstateerd aan de mistlamp en dat zou volgens de receptionist onder de garantie vallen. Echter thuis gekomen werd ik gebeld dat het garantie verhaal niet doorging omdat de auto ouder was dan 7 jaar, wat mij betreft logisch maar heb het dan niet over garantie! Kortom in twee afspraken twee foutjes is slordig KIA de BEER!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed contact

Goed geholpen, maar wacht nog op een onderdeel welke in de service valt. Navigatie geupdated, afwachten of deze nu wel geholpen heeft. (Corona tijd dus veel thuis zitten)

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.