Eilandjesorganisatie, geen samenwerking, geen overleg
De organisatie geeft het ons het gevoel dat het merk zichzelf wel verkoopt, op zich zou dit ook kunnen maar door de houding zal dit in praktijk kunnen leiden tot eenmalige verkoop en geen vervolg aankoop door de klant.
Met houding bedoel ik actieve en positieve klantbetrokkenheid, bij het eerste bezoek in september, bleven verkopers (geen relatiebeheerders) achter hun nagenoeg niet toegankelijk bureau zitten. Zelf maar binnen gestapt. Bij vertrek, na aanschaf, hadden we eigenlijk al spijt van de koop, puur op basis van enthousiasme dat ontbrak. We kregen "gelukkig" wel te horen hoe druk ze het hadden en dat het eigenlijk dus wellicht slecht uitkwam dat wij (ik en werkgever) er waren.
Later, ergens in december, langs geweest om een aanvullende aanbieding winterset te bestellen (tijdens software update). De strip voor de achterbumper was er niet, moest besteld worden en ik zou gebeld worden als deze binnen was.
Later in december wederom langs geweest voor een klacht (schurend geluid linksvoor), konden niets vinden, zou niet erg zijn en aangezien het een elektrische auto is, hoor je meer geluiden werd mij duidelijk gemaakt. Tja!
Gelijk navraag gedaan voor de strip of die binnen was. Welke strip??
Er zal wel ergens een steentje gezeten hebben, we kunnen niets vinden dus zal het wel over zijn. Mocht het helaas niet laten horen aan een werkplaatsmedewerker. En jawel, het geluid was nog steeds aanwezig.
Dan maar eens de kwaliteitsafdeling bellen, die kwamen met een goed voorstel door op vrijdag 12 februari maar de auto bij mij thuis op te halen. Zouden ze gelijk luisteren en de auto mee naar de zaak nemen om het te herstellen en de strip te plaatsen. Mijn prive adres doorgegeven en de planning bevestigd!
Vrijdag 12 februari: auto opgehaald (wisten mijn adres niet), zelf de auto zaterdag opgehaald, klacht zou opgelost zijn, strip geplaatst.
Heden: klacht nog niet opgelost, strip geplaatst.
Op zoek naar een andere Kia dealer!