Filters

9

Excellent

Mis alleen mijn radio antenne, kwam ik gister achter.

  • Aanbevelen? Ja
2

Van af levering auto is het drama en nog steeds is niet alles geleverd

Mei 2020 tot aankoop overgegaan van de Kia e Niro met trekhaak en fietsdrager middels Kia financieel lease. Levering begin oktober. In September was de wagen er al en akkoord gegaan met levering dd 19 september. Aanbetaling heb ik netjes op tijd gedaan en overgemaakt .Toen kwam de melding Kia finance duurde te lang men had een andere kredietleverancier genomen db Leasekeuze Breda die 1% meer rente rekende. De wagen werd geleverd zonder trekhaak en fietsdrager ,er waren levering problemen . Oktober , alle laadpalen gingen in storing bij het laden , auto naar garage voor onderzoek en herstel, dat heeft een maand geduurd, communicatie liet te wensen over , geen antwoord of niet bekend en wachten maar . Auto helemaal uit elkaar geweest . November, we konden weer rijden , tot de regen kwam, de vloer voor de bijrijdersstoel klets nat 1 zwembad . Auto weer paar keer naar de garage voor onderzoek Uiteindelijk zou een kidstrip los gelaten hebben maar dat kwam niet door de demontage zij men, het geen ik niet geloof. Na 1 1/2 week probleem opgelost. Toen de trekhaak nog , ik ben lid van de Kia e Niro rijders groep. En mederijders hadden wel vlot de trekhaak. Ik heb alle informatie van leveranciers doorgespeeld, uiteindelijk van de week een telefoontje de trekhaak is er en die is deze week gemonteerd. Maar nu de fietsdrager nog, tja was moeilijk, hij moest nog gaan zoeken of hij die kon vinden, terwijl deze gewoon bij de fa. GDV verkrijgbaar zijn . Ik zou gisteren gebeld worden voor de fietsdrager, maar zoals zo vaak, helaas geen telefoontje , dus dit zal ook weer een tijd gaan duren en moet ik telkens een auto lenen om de fietsen te vervoeren. Ook het vervangend vervoer was niet gelijkwaardig in de vorm van een picanto Ik denk dat ze bij garage De Beer een vreselijke hekel hebben aan mij en waarom ? Geen idee, of zie ik er te meegaand en oud uit ? Terwijl wij een belasting administratie kantoor hebben met meer dan 700 particulieren en meer dan 150 ondernemers.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne ontvangst en vriendelijke service

Fijne ontvangst door gastvrouw, werd snel geholpen door werkplaats en de update werd snel uitgevoerd als service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Onderhoud en APK werkzaamheden prima

Helaas was de ontvangst niet zo goed. Melde mij bij de balie, men zag mij ook maar ging verder met eigen werkzaamheden. Een andere collega die nog aan de telefoon zat heeft mij geholpen toen hij neergelegd had. Ik heb best wel even staan wachten. De werkzaamheden van onderhoud en APK zijn prima uitgevoerd en contact hierover was ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Lekker bakkie koffie , grote tafel om te wachten op je auto met stopcontact . Goeie service

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben prima geholpen.

Uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
4

Slecht

Kritiek: Professionaliteit Vorige week zaterdag 27 februari hadden wij een afspraak voor een proefrit bij Kia De Beer in Dordrecht. Helaas moesten we lang wachten voordat iemand ons uiteindelijk te woord stond. We kregen te horen dat het erg uitliep. Er waren mensen zonder afspraak die ook graag een proefrit wilde maken dus of we nog even konden wachten. Dat deden wij en na onze proefrit werd een vervolgafspraak gemaakt voor vandaag zaterdag 6 maart om 11:00 uur. We waren keurig op tijd maar ook deze keer liepen we een beetje verloren door de showroom . Na ongeveer een kwartier kwam een jonge man naar ons toe en vroeg of hij ons kon helpen. We zeiden dat we een afspraak hadden met Eric. Hij bood ons een kop koffie aan en zei dat hij Eric ging zoeken. We dronken ons koffie en toen deze op was , was nog niemand naar ons toe gekomen. Na ongeveer 10 minuten zagen we Eric de trap af lopen en in zijn kantoor gaan. We bleven geduldig zitten omdat we dachten dat hij ons wel zou komen halen. Dat gebeurde niet en we raakte ons geduld een beetje kwijt. We wilde heel graag de auto kopen maar we kregen een nare smaak in onze mond.Uiteindelijk zijn we zelf opgestaan en naar Eric in zijn kantoor gelopen. Op onze vraag of hij ons een indicatie kon geven hoelang wij nog moesten wachten vroeg hij ons hoelaat we een afspraak hadden. Wij zeiden ongeveer een half uur geleden. Hij zei dat het erg druk was en dat hij ons niet kon zeggen wanneer hij wel tijd had voor ons. Maar waarom wordt ons dan niet even netjes verteld dat alles zo uitloopt ? We moesten maar begrijpen dat het zaterdag was .... Het spijt ons we zijn nogal ouderwets en willen nog graag geloven in klantvriendelijkheid. Daar valt dit echt niet onder. Het lijkt wel een ongekeerde wereld en dat wij dankbaar moeten zijn dat wij hier een auto

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitermate GOED !!!!!!!!!

GOEDE ONTVANGST - HIERDOOR WORDT JE AUTOMATISCH NAAR ALLE TEVREDENHEID GERUST GESTELD.

  • Aanbevelen? Ja
8

"gewoon naar tevredenheid...."

duidelijk genoeg lijkt mij....

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring

Ik kwam niet voor een nieuwe auto. De Picanto heb ik vorig jaar bij jullie nieuw gekocht. Ik kwam voor de navigatie. Die vind ik in een woord slecht. Vergeleken met de losse TomTom loopt hij zeer achter en geeft verkeerde informatie. Ik hoop, dat de nieuwe update veel problemen zal oplossen. Wil mij op de hoogte houden wanneer de nieuwe update er is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service !

Auto aangekocht in november , beetje pech gehad, maar super opgevangen ! De Beer heeft de auto gratis gerepareerd en tijdens de reparatie periode gratis een vervangende auto geleend. Vanwege de goede service ook APK en kleine beurt bij de Beer laten doen. Vervangende auto gekregen en zeer weinig kosten voor APK, reparaties en kleine beurt. 1 klein minpuntje is dat het moeilijk is telefonisch contact te krijgen. Top service, dus aanrader !

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik vind Autobedrijf De Beer uitstekend.

Afspraak maken altijd duidelijk en ook klaar in de tijd die men opgaf.

  • Aanbevelen? Ja
8

volgens afspraak geholpen

ik zou graag mijn factuur gespecificeerd zien. alles kost geld, maar ik zie graag de samenstelling van de kosten

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte ervaring

Van alle keren dat wij onze auto voor onderhoud hebben gebracht, voor het eerst erg slechte service gehad. Bijkomende kosten zijn niet van te voren besproken. Voorwerpen vervangen zonder overleg!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Perfecte service !!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Positief

Makkelijk bij het afspraak maken bij de garage online en wordt ook gelijk bevestigd. Jammer dat, als de afspraak wanneer de auto opgehaald kan worden en dat het niet lukt, dat wij daarover niet gebeld geworden om het aan ons door te geven dat het die dag niet zou lukken om de reparatie klaar te hebben. Wij moeten ook rekening hebben met de tijd! Voor de rest is alles prima!

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes

Goed ontvangen werd ook gelijk koffie en de krant aangeboden tijdens onderhoud aan de auto.

  • Aanbevelen? Ja
4

Waardeloze service

Ik heb mijn Kia Rio 5-TLP-60 voor een onderhoudsbeurt gebracht naar Kia De Beer in Dordrecht. Sinds ik in Dordrecht woon laat ik mijn auto bij deze garage onderhouden. Twee jaar geleden heb ik reeds aangegeven dat ik niet gewend ben ( vergeleken met andere Kia dealers in Brabant ) dat mijn auto bij Kia De Beer in Dordrecht, na een onderhoudsbeurt niet gewassen of schoongespoten wordt. Destijds iemand uit Rotterdam aan de lijn gehad en daar toen al mijn ongenoegen tegen geuit. Mw was het eens en zou er een melding van maken bij De Beer Dordrecht. Volgens de Kia dealers in Brabant hoort dit gewoon bij het onderhoudsplan en omdat ik alle garantie beurten netjes heb ondergaan vind ik het ronduit vreemd dat dit bij deze garage niet gebeurt. Ook bij een klanttevredenheidsonderzoek heb ik dit al eerder aangegeven. Ook toen meldde de medewerkster van De Beer Rotterdam mij telefonisch dat dit niet de bedoeling was en ik de auto gewassen terug diende te krijgen. Natuurlijk kan ik gewoon mijn auto zelf wassen, maar als je een half maandsalaris aan onkosten achterlaat mag ik toch wel een stukje service verwachten. Ik ben dan ook niet tevreden over deze service en zal mij 2 bedenken voor ik mijn auto nog ooit daar breng of zelfs nog ooit een auto daar al kopen.

  • Aanbevelen? Nee
10

vriendelijk

vriendelijk duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes geholpen en lekker koffie gedronken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Mijn auto was naar deze dealer gebracht. Ben de volgende dag op de hoogte gebracht van het probleem en de kosten, goede en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed.

Zeer tevreden. Goed geholpen. Vriendelijk met duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Allemaal heel goed, snel geholpen, aardig en klantvriendelijk, lekkere koffie :)

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Goede service,olie beurt laten doen. Konwachten aan de bar de koffie was perfect grote klasse.

  • Aanbevelen? Ja
7

Service perfect

Klantvriendelijk en goed geholpen behalve het probleem met mijn voorruit. Al 3 x doorgegeven vaak vocht op mijn voorruit binnen pas nog naar gekeken kunnen niks vinden. 2 weken geleden zelfs aan de binnenkant bevroren. Kreeg als antwoord wordt te weinig mee gereden. Heb zelfs een rit van 2 uur gereden volgende ochtend zelfde probleem.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.