Filters

10

ik wordt altijd super geholpen.

Als ik bel kan ik altijd zelfde dag nog terecht om probleem te verhelpen en je wordt super netjes te woord gestaan ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet best t.o.v. een nieuwe klant

Ik wilde deze episode eigenlijk snel vergeten maar U vraagt nu zelf om mijn oordeel dus: Bestelling en plaatsing van trekhaak duurde veel te lang. Na een maand na plaatsing order is het nog steeds niet afgerond. Slechte communicatie naar de klant, vaak niet teruggebeld worden door de Beer Dordrecht. Klantonvriendelijke behandeling, dat is inmiddels wel wat correcter geworden maar daar moest ik helaas een paar keer flink boos voor worden. Uiteindelijk zal ik dadelijk na ruim vijf weken geholpen zijn met mijn order. Maar daarvoor moest ik vier keer naar de Beer Dordrecht rijden, en daarvoor moest mijn bedrijf net zoveel telefoontjes plegen. Dat verdient niet de schoonheidsprijs (understatement). Wij zijn een nieuwe klant, de verkoop van de Kia verliep goed, maar de after Sales ervaren wij als een stuk minder.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen door zeer vriendelijk personeel.

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
7

Ok

Precies volgens afspraak

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Goede service, lekkere koffie en de auto gewassen en gezogen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Redelijk

Een bandenwissel. Moest anderhalf uur wachten. Dat lijkt mij overdreven. Een halfuurtje moet toch ook kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima service

klant vriendelijk en alert op internet activitijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Fijne autodealer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Afspraak gemaakt, op afgesproken tijd uitgevoerd en prima service

Heb op de website een afspraak gemaakt voor wielen wissel naar zomer banden. Op tijd aanwezig en mijn afspraak werd ook op tijd uitgevoerd. Wachten met een bakje koffie wat goed smaakte en lectuur totdat de wissel was uitgevoerd. Ben tevreden en laat de zomer nu maar komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficiënt

Elke 6 maanden laat ik mijn banden wisselen. Elke keer sta ik weer binnen het uur weer buiten. Banden worden altijd prima opgeslagen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk medewerker geweldig service

Ik kwam om 7.40 omdát ik om 8.00 afspraak had. Na 5 min. kwam de medewerker en ik kon gelijk mijn sleutels achterlaten en kreeg de leenauto ter mijn beschikking. Geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk, heel goed.

Omdat het beter uitkwam qua ophalen en wegbrengen van de auto hebben we een aantal malen gebruik gemaakt van een garage i.p.v de dealer. Dit bezoek voelde weer vertrouwd, en deze dealer is echt niet duurder.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ongehoord!

Auto ter reparatie aangeboden en opgehaald met nieuwe schade waarbij door de medewerker wordt benadrukt dat hij niet kan controleren of dit er al zat en er geen vooraf foto is gemaakt. Of ik moet een vooraf foto hebben om het tegendeel te bewijzen. Ik mag de auto achter laten om de schade weg te laten poetsen maar dit zal ook voor mijn rekening vallen. Nb. Zijn er 2 kras schadegevallen verholpen (die in een gebeurtenis is gebeurd maar als 2 x eigen risico wordt verrekend, maar dit even terzijde). Waarom zou ik 2 schades ter reparatie aanbieden en een 3e niet? Geeft de medewerker aan nadat ik benoem dat de schade goed is weggewerkt en de auto wel echt een mooie kleur heeft dat de auto in zijn geheel helemaal is gepoetst. Zojuist zou deze nieuwe krasschade zo weggepoetst kunnen worden????? Ook als mijn auto helemaal is opgepoetst en de lak/kras schades heeft weggewerkt is het dan niet opvallend dat daar nog een schadeplekje zit en kan daar dan niet een foto van gemaakt worden of een melding?? Is de dealer niet verplicht om vooraf een foto te maken van de auto in zijn geheel?? Ik heb zoveel vragen en ga zeker vandaag nog mijn contract opzoeken en antwoorden zoeken. Net voordat ik weg wil geeft de medewerker aan dat ik de factuur van €600,- euro in een keer moet voldoen. Ik geef aan dat dit niet is gecommuniceerd vooraf waarop hij vraagt of dit niet is gebeurd en ik niet op de hoogte ben. Nou ja, dit is niet gecommuniceerd en ik weet zeker wel dat er in mijn contract beschreven staat dat de eigen risico 300,- bedraagt maar ik ben niet op de hoogte dat dit direct voldaan moet worden en dat dit apart verrekend wordt voor 1 gebeurtenis. Waarop ik zeg ik zorg ervoor dat het binnen tien dagen betaald wordt en hij zegt ja want anders krijg je een herinnering en dat is niet zo leuk, daar komt gedoe van??? Topje: de schade is wel echt mooi verholpen en de auto in zijn geheel is mooi opgepoetst. Mag ook zeker wel gezegd worden voor die 600 euro!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Betrouwbaar adres

Fijne garage vertrouwt correct geen klagen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie showroom en goede afhandeling

Netto en vlotte bediening. Auto netjes en schoon teruggekregen

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles is gewoon zeer goed bij autobedrijf de Beer.

Van aankoop tot onderhoud en service is zeer goed en altijd vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en professioneel

Men werkt op tijd, en geen gezeur. Als er wat gerepareerd moet worden is er altijd eerst overleg en wordt er uit gelegd wat er moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Mooie zaak, goede ontvangst en service. Auto snel klaar, was gewassen en schoongemaakt bij ophalen. Prima gedaan !!

  • Aanbevelen? Ja
9

heel goed voor de klanten

ik word goed op de hoogte gebracht van alles

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel gebeurd!

Ieder voorjaar- en najaar worden winterbanden en zomerbanden gewisseld en opgeslagen bij uw garage in Dordrecht. We zijn tevreden over deze behandeling en service daarbij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Picobello service

Naast de normale onderhoudsbeurt, is mijn auto gewassen en gestofzogen. Normaliter maak ik mijn auto altijd even schoon voordat ik deze aflever voor een beurt. Wel zo netjes voor diegenen die er aan moeten werken. Maar helaas was het door een drukke agenda niet gelukt. Top! Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service

Goede service en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed heb gebeld kon gelijk langs komen en pro verholpen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Dramatisch APK afgekeurd zonder rapport wel kleine beurt uitgevoerd

Was geen expertise aanwezig om schade te beoordelen. Werd verwezen naar andere kant van Rotterdam APK werd afgewezen gelet op de schade zei men!!!????? Geen rapport gekregen omtrent de afkeuring !! Zonder overleg toch gewoon een kleine ,relatief dure kleine beurt gegeven! Via kennissen dezelfde middag nog bij een.niet aan een automerk gebonden garage terecht gekomen. Deze hebben de APK geheel uitgevoerd moesten een lampje vervangen en wat vloeistof bijvullen Blijkbaar dus NIET ontdekt door de Beer. (Schandalig ) Daarna werd auto gewoon goedgekeurd.ondanks de schade en afgemeld bij de RdW

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.