Filters

7

Goed geholpen

Reparatie uitgevoerd aan mijn airco waarvan de verdamper kapot was. Dit is netjes uitgevoerd. Personeel mag wel duidelijker aangeven hoe lang iets duurt. Er was beloofd de reparatie binnen een dag uit te voeren wat uiteindelijk twee dagen geduurd heeft. Goed bedrijf maar communicatie over tijdsduur van reparaties kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort!

Van begin tot eind precies wat een klant mag verwachten. Heb alleen de extra extra service van de wasstraat gemist deze keer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg gastvrij en duidelijkheid

Goed ontvangt en gastvrij

  • Aanbevelen? Ja
7

Schade hersteld.

De schade is goed naar behoren hersteld. Jammer genoeg was het vervangend vervoer niet aanwezig. Dus dat werd anders geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Hoe kan het dat je na 27000 km ,vulling airco moet betalen 115,00 ??

Wat houd dan totale 7 jaar in ??(met uit zonderring jaar beurt )

  • Aanbevelen? Nee
4

Geen goeie uitleg gegeven

Heb een 1.5 oude Kia Xceed. Auto vrijdag geparkeerd, zaterdag kon ik er niet in. Kia hulp onderweg bij geweest. Conclusie was dat de accu leeg was, maar dat het niet zou moeten kunnen. Bij de garage werd gezegd dat de accu aan de lage kant was, maar nog te hoog om de accu te vervangen. Ik moest gewoon er mee rijden dan zou het goed komen. Waarom de accu naar een dag leeg was werd niet duidelijk verteld waarom dit zo kom. Nu een anderhalf week later doet mijn automatisch aan/uit het nog steeds niet, wat zeer waarschijnlijk is dat de accu nog steeds niet goed is. Dus tevreden, nee niet echt.

  • Aanbevelen? Nee
9

Makkelijk

Makkelijke contact, werk op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ben zeer goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, deskundig en vriendelijk.

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en word altijd snel, deskundig geholpen door bijzonder vriendelijke medewerkers. Blijf hier zeker terugkomen met mijn inmiddels vijfde Kia Sorento.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen, tijdens het wachten in de verbouwde showroom kreeg ik een heerlijke cappuccino! Heel erg mooi geworden zeg. Ik kreeg zelfs een 2de cappuccino!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service en vriendelijk geholpen en terwijl je wacht lekker bakje koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden

Het vlot verloop en afhandelen van de schade aan mijn auto. Heel erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht!

Wij gingen kijken voor een Mitsubishi ASX, na een gesprek met een verkoper vroegen wij om onze auto te bekijken en een inruilprijs voor onze Lexus CT 200h. Nou deze verkoper moet nog veel leren want de inruilprijs die hij wilde geven was ronduit schandalig! We zijn dan ook direct weggegaan en zullen ons nooit meer vervoegen bij dit bedrijf. Een dag erna bij een andere dealer wel een andere auto gekocht en ruim €3000 meer voor onze in zeer goede staat verkerende Lexus gekregen. Ik denk dat ze bij De Beer hun verkopers eens bij moeten scholen en leren wat realistische inruilprijzen zijn en geen spotbiedingen laten doen!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Mooi bedrijf, personeel is behulpzaam, vriendelijk en denken mee. Wachtruimte is luxe en koffie heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige services en klantvriendelijkheid

Tijdens onderhoud van de auto blijven wachten, was binnen de tijd klaar die was aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen communicatie met de klant door hr. Dick van de werkplaats.

Mijn contactsleutels werden door mijn auto niet herkent waardoor de auto niet kon worden gestart. De auto is opgehaald en bij de garage de beer in Dordrecht gebracht. Ik heb gebeld en gesproken met hr. Dick en hem gevraagd mij te bellen, zodat ik ander vervoer kon gaan regelen mocht de auto die dag niet klaar kon zijn. Ik heb die dag van hr. Dick geen telefoon gehad, ik heb zelf om 16.30uur gebeld. Het duurde heel lang voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. (15min) Ik kreeg te horen men was er net mee bezig. De volgende dag het zelfde verhaal tot 16.45uur. geen bericht van hr. Dick. Ik heb hem weer gebeld en hem gevraag waarom hij mij niet even gebeld had, want de auto was na 2dg dus wel klaar, en hij dus niet de moeite had genomen mij te informeren. De communicatie met hr. Dick is dus slecht, dat neem ik hem zeer kwalijk. In het verleden was dat met zijn voorganger veel beter en prettiger. Je werd nog als klant behandelt. Tot slot zei hr. Dick dat hij mij nog had gebeld, wat niet klopte want ik had geen gemiste oproep!! Daarna vertelde hij dat hij mijn tel nr. niet had terwijl ik al 10 jaar klant ben!, en zijn voorganger mij altijd netjes belde. Dus ik heb hier een heel naar gevoel aan over gehouden!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede ervaring

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Flexibel en in oplossingen denken

  • Aanbevelen? Ja
9

Snell service, niet lang hoeven te wachten

Goede service, netjes gedaan, schone auto.

  • Aanbevelen? Ja
2

Voel me opgelicht

Een kleine beurt koste mij 430€ schandalig pure oplichterij

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Netjes geholpen gastvrij ontvangen niks mis mee

  • Aanbevelen? Ja
7

goedgeholpen

geen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben tevreden met deze bedrijv

10

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en vriendelijk personeel

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.