Filters

8

Prima geholpen en auto rijd weer als nieuw

Prima geholpen en auto rijd weer als nieuw

  • Aanbevelen? Ja
6

Voldoende geholpen

Ik kwam er voor het eerst. De juiste weg naar de receptie van de werkplaats was niet direct duidelijk. Het navigatiesysteem en layout van het dashboard was ingrijpend veranderd zonder nadere uitleg. Er was onduidelijkheid over de juiste afspraak. Er kwam een email voor een afspraak om 14.00 uur, maar receptionist wist van niets. Deels kan dit kloppen omdat was afgesproken de auto de volgende dag af te halen, maar de receptionist had van de afspraak moeten weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden over de service

Prima service. Volgens afspraak, heldere communicatie en hartelijk ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig maar duur

Heb het wachten (2 uur) niet als vervelend ervaren. Er is een comfortabele zithoek met lectuur en dames die je heel fijn van lekkere koffie voorzien. De kosten van het onderhoud worden bij het maken van de digitale afspraak grotendeels aangegeven, maar er zijn dan nog altijd bijkomende kosten en BTW wat het toch nog Euro 104,00 duurder maakt dan aangegeven. Alles wordt van tevoren gevraagd en/of overlegd. De auto wordt ook keurig gewassen en gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prettige sfeer en zeer vriendelijk, deskundig personeel.

Servicebeurt was volgens afspraak binnen een uurtje klaar. Lekkere koffie en de auto gewassen weer meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige Verkoop

Nog nooit zo snel een auto gekocht na een proefrit. De auto voldeed aan alles en de inruil gaf de doorslag

  • Aanbevelen? Ja
2

Na 4 afspraken eindelijk gemaakt

Service was vandaag goed andere keren minimaal niet vriendelijk bij service balie en moet dingen steeds herhalen. Denk niet dat ik terug kom .

  • Aanbevelen? Ja
10

Overweldigend

Alles was prima in orde

  • Aanbevelen? Ja
2

Jammer!!

Ik heb een Kia picanto die een motormanagement probleem heeft, de auto verliest bij een warme motor, na wat km rijden, vermogen, en het motormanagement lampje gaat branden, omdat er bij de uitlezing niets te zien is, wordt er helaas ook niet verder gekeken en ben je verplicht om naar een “niet” Kia dealer te gaan om dit probleem op te lossen, ik weet dat dit niet altijd aan de Kia grage hoeft te liggen, en dat dit ook de Kia wordt opgelegd, maar het is helaas geen service die je verwacht!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Echt een hele mooie KIA dealer en geweldige service. Ik mocht wachten op mijn onderhoudsbeurt en ben met heerlijke koffie verwend. De auto rijdt perfect en ben er zeer tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
4

Obgepland onderhoud naar aanleiding van klacht

Ik heb mijn wagen k-391-fj ingeleverd bij De Beer om een aantal klachten te laten nakijken, waarbij het verlies aan vermogen en het geklonk in de voortrein als zeer storend worden ervaren. In 1e instantie werd mij medegedeeld dat ik zelf de vervangende wagen zelf moest betalen. Echter, toen ik een andere medewerker belde vertelde zij me dat De Beer ook op rekening factureert, dus direct naar mijn werkgever. Het is jammer om daar eerst de bestuurder op zo'n negatieve wijze mee te confronteren, terwijl een collega blijkbaar wel op de hoogte is van de mogelijkheden. Klachten die blijven: Regelmatig verlies aan het volle vermogen. Of de wagen nu 10KW of 25KW verliest, als je in een 'ik heb al het vermogen nodig' situatie verkeerd dan moet de wagen domweg volvermogen geven. Dit is een software issue. Opmerking werkplaats: Wagen functioneert zoals ander Souls Het klonkende geluid in de voorwielophanging: Opmerking werkplaats: de wagen functioneert als andere Souls. Ik mag toch hopen dat dit niet standaard is voor Kia kwaliteit, dat er al binnen 30.000km speling ontstaat op cruciale onderdelen van een auto. Als bonus moet ik nu iedere keer tijdens het laden aan een publieke laadpaal de nood ontgrendeling gebruiken om de laadkabel los te krijgen. Bij een snellader gaat het nog wel ok maar de wagen laadt de kabel niet meer los bij een publieke laadpaal. Al met al geen goede reclame voor Kia service. mvg, Sandro Thamer

  • Aanbevelen? Nee
9

Gewoon goed inclusief de extra service (wassen / stofzuigen)

.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige garage met vriendelijk personeel, die doen wat er wordt verwacht.

Goede eerste kennismaking met het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Maandagochtend gebeld dat mijn Kia picanto kuren vertoonde. Binnen een uur was bergingsbedrijf er om de auto op te halen. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden over wat en hoe. Woensdagmorgen auto weer opgehaald. Alles viel onder de 7 jarige garantie van Kia.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een word super

Klantvriendelijk service zo als het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige garage

Netjes, vriendelijk, klant gericht

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Keurig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Een autodealer waarbij je zeer goed wordt geholpen!

* Vriendelijk en bekwaam personeel * Prima onderhoud / servicebeurten * Goede communicatie * Een mooie showroom met ruime keus nieuwe- en gebruikte modellen Kortom: hier kom ik graag terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top!

Onwijs vriendelijk personeel. Werd vaak tijdens het wachten tot mijn auto gevraagd of ik wat te drinken wilde. Ik zie eigenlijk geen verbeter punten! Top

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte verkoop

Ik heb belangstelling voor een ceed. Verkoper bood geeft aan dat ik 24000 bij moeat betalen. Met inruil kia picanto. Dat vond ik raar laag. Verkoper was vast besloten. Een nieuwe ceed kopen voor plm 29000 euro inruil picanto comfortline 2016 max 5000 euro. Inmiddels ben ik bezig bij Zeeuw. Deze bied realistisch. Nieuw ceed SW. DYNAMIC LINE. 27150 wit. Inruil 7500 voor de picanto en een gratis trekhaak voor onder de ceed omdat onder de picanto ook een trekhaak zit en ik die graag wil. Ik voelde mij dus absoluut niet serieus genomen. Jammer want verder vind ik jullie zaak top

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Na bijna 2 jaar ellende met kortsluiting in het audio- gebeuren is het na de laatste reparatie nog steeds goed. Ik ben nu zeer te spreken over alles én de oplossing. Ik heb weer vertrouwen in de KIA, Heel hartelijk bedankt voor de service etc. Mvg Dick Wijnbelt Spijkenisse 62-zbv-4

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd snel en prettig geholpen.

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Aploniastraat 8

3084CC Rotterdam

0102934777

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.