Service is goed

Niets op aan te merken alleen vraag nieuwe batterij voor sleutel aan( is vervangen) maar werkt nog steeds niet. Moet code aanvragen zouden contact met me opnemen maar is niet helemaal goed gegaan

Was weer prima!

Snel en, zoals altijd heel, vriendelijk geholpen.

Geweldige

Goede communicatie

Betrouwbaar adres voor mijn auto

Bij onderhoud geen verrassingen en precies volgens afspraak geholpen

'S morgens de auto gebracht kreeg een leenfiets mee dus kon ook makkelijk weer naar huis auto volledige gerepareerd met de onderdelen die nodig waren

vriedelijk onvangst word gehoord wat ik zeg en er is een oplossing

Top dealer

Correct geholpen volgens afspraak

Goede en snelle service

Vakkundige monteurs in dienst die meedenken met de klant.

prima ervaring

Prettig en snel geholpen

de grote beurt van mijn auto is prima uitgevoerd . het rinkelen , links voor is er nog steeds , dachten dat het een steentje was , maar dat is niet zo .

Geweldige service

Ben al jaren tot grote tevredenheid klant bij Autobedrijf De Beer. Heel fijn en betrouwbaar adres voor het onderhoud aan mijn auto.

Deskundig en enthousiast verkoper en ook overzichtelijke showroom wij zijn geholpen door Erik van Wijk een geweldige verkoper.

Uitstekend!

Zoals altijd!

Fijne garage

Hele goede service. Ondanks dat het een Kia garage is kom ik al jaren met mijn fiat500c voor de beurten.

Ik ben een tevreden klant

Vanaf mijn eerste binnenkomst bij Autobedrijf De Beer, werd ik heel vriendelijk ontvangen. Dat is onveranderd gebleven tot nu toe na 4 jaar bij elk bezoek. Met een lekker bakje koffie, cappuccino of thee met een koekje, gratis wifi en soms een gezellig praatje, voel je je al heel snel thuis in de mooi ingericht wachtplaats/showroom. Wat service betreft ben ik ook heel tevreden, Als je belt wordt gelijk geholpen. Tuurlijk komt het weleens voor dat dat niet het geval is, maar je wordt gegarandeerd teruggebeld. Super goede auto aanbod, goed advies,onderhoud, APK etc. Bij Autobedrijf De Beer zit je goed.

Vriendelijk deskundig en service gericht, uitstekend.

Vriendelijk deskundig en service gericht, uitstekend.

Goede en snelle service, zeker omdat het bij mij om woon werk verkeer gaat en cruciaal is dat ik door kan blijven gaan als docent.

snel, accuraat en zeer vriendelijk

Tussen alle drukte door toch tijd gevonden mijn niet meer dicht gaande rechter voorzijraam te maken, waar voor hartelijk dank.

Snel afspraak kunnen maken, overleg over werkzaamheden

Alles keurig volgens afspraak

Altijd goede ervaring

Makkelijk contact, ook telefonisch, goede uitleg, prijzen goed van tevoren bekend. Jammer alleen maar, dat de wachttijd voor afspraak zo lang is

Waardeloos

Hi, Auto bedrijf de beer in Dordrecht moet echt verbeterd worden want afspraken niet nakomen , reparaties dat nodig zijn wegens veiligheid wat onder garantie vallen zijn volgens hem te veel gevraagd Het gaat om Dick haag Ik vul dit anoniem

Beste heer/ mevrouw, Het is heel vervelend dat u niet naar wens bent geholpen. Wij willen graag samen met u kijken waar het niet goed gaat en hoe we dit kunnen verbeteren. Echter gaat dit niet omdat u anoniem reageert. Als u ons de kans wil geven om er samen met u naar te kijken, dan horen wij dat graag via [email protected]. Wij willen u ivragen om de naam van onze collega te verwijderen uit uw review, dit ivm zijn privacy. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Team De Beer

Geweldige Service!!

Zeer klantvriendelijk, denken met je mee en zeer behulpzaam. Prettige sfeer bij de aankoop en aflevering van onze Kia Sportage. Geen enkele vraag is hen teveel. Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Prettige ontvangst en goede service.

heel goed behandeld

Alles ging naar wens

Buitengewoon goed!

Echt buitegewoon goed snel vakkundig en hardverwarmende persoonlijke service.