Top service!!

Nvt

Helaas service niet volledig

Ze hebben goed geholpen en ik heb goed betaald

Een extra reparatie aan het "veren" van onze Fiat Doblo zéér coulant uitgevoerd.

De 3e reparatie aan schokdempers, stabilisatorstangen , etc. zeer netjes en snel uitgevoerd. En er is altijd lekkere koffie.

Kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij De Beer!

Alles op rolletjes verlopen.

Drama

2 nieuwe banden verwisseld en vervolgens een klapband gekregen in een nieuwe band. Monteur die kwam kijken stelde vast dat er niks scherps geraakt was dus de klapband was niet door middel van ergens tegen aangereden Nee verkeerd gemonteerd Leasebedrijf en garage dekken elkaar wel in en blijven zeggen dat het pech was en waarschijnlijk iets scherps geraakt haha mar ja zo werkt het wereldje

Slecht

Ik heb hier een tweedehands auto gekocht, expres bij een autodealer zodat ik meer zekerheid had over de kwaliteit van de auto. Helaas, dit is niet het geval geweest. Auto zag er in eerste instantie goed en netjes uit. Tijdens de testrit hoorde ik wel een apart geluid, wat ik ook heb aangegeven bij de dealer. De verkoper verzekerde me ervan ernaar te kijken, want als ik de auto kocht deden zij nog een beurt om zeker te zijn dat de auto 100% in orde was. Nu, 1 jaartje later, tijdens de APK verschillende mankementen tegengekomen, zoals alle 4 (!) de banden versleten en ja hoor het geluid was dus wel wat slechts aan de auto… terwijl zij mij vertelden niks raars te hebben gevonden voordat ik de auto kocht. Toch raar… Naja, ieder geval ik zou hier nooit meer een auto kopen.

Vriendelijk, snel en accuraat geholpen

Goede ontvangst, vriendelijk personeel

Uitstekende service

Ik ben keer op keer goed geholpen geweest. De personeel is heel vriendelijk. Helemaal top service!

Heel te vrerden

Mijn auto netjes afgeleverd heel te vreden

Ben zeer correct geholpen

Nadat ik er een auto had gekocht waren wat kleine dingetjes. Ik werd gelijk netjes geholpen

Prima bedrijf

De ontvangst is altijd netjes en prettig. Afspraken komen ze na en de service is uitstekend. Aangename bijkomstigheid is, dat tijdens het wachten ook koffie wordt aangeboden. Al met al een fijne dealer met een bijzonder mooi pand.

Prima en vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Redelijk snel grote beurt + schokbrekerlagers voor + APK kunnen afspreken. Snelle diagnose en redelijk geprijsd. Brengen/halen metrostation Slinge goede service.

Had geen afspraak gemaakt, maar er was een probleem met de koeling, auto neergezet volgens afspraak. Deze had ik op een bepaalde dag nodig i.v.m. bezoeken ziekenhuis, na deze melding te hebben gedaan, was mijn auto op tijd gerepareerd.

Ok

Goed gemaakt

Fantastisch geholpen

Een aantal keren in twee weken tijd kon ik niet meer schakelen en stond ik compleet vast. De Beer had het zeer druk maar ‘plande’ toch de auto in. De auto was net 8 weken uit de garantie. De Beer heeft de auto snel gerepareerd en niets gerekend ondanks het feit dat de garantie verlopen was. Fantastisch!

Fijne service!

Snel en vriendelijk geholpen!

Vriendelijk geholpen, prettige sfeer

Je wordt vriendelijke geholpen. Het zou een 10 zijn als de auto standaard bij een beurt door de wasstraat heen gaat. Maar dat is natuurlijk wel mieren#@%&

prima ontvangst en service

duidlijke uitleg, ook over kleine dingen aan de auto

Ik ervaar mijn bezoek als heel positief en klantvriendelijk.

Ik werd heel warm ontvangen. met een lekker kopje koffie en een koekje. Ik had geen afsprraak maar er werd toch tijd voor mij gemaakt en ik werd netjes geholpen.

alle problemen opgelost

na het wegvallen van de airco die toch echt heel hard nodig was heeft men er alles aan gedaan mij zo spoedig mogelijk te helpen. De beschikking over een leenauto MET airco en de snelheid van repareren maakte veel goed! Vooral de vriendelijkheid van de Dordtse vestiging mag ook wel eens onder de aandacht gebracht worden. Men heeft begrip en denkt met je mee. CHAPEAU.

Onvoldoende

Vervangend vervoer was niet gelijkwaardig of niet bijna-gelijkwaardig. Mijn service melding op het display van het dashboard blijft terugkomen waardoor ik nu niet weet wanneer ik voor het volgende onderhoud naar de garage moet. Monteurs moeten de lichtknop weer op stand 'auto' zetten als ze klaar zijn met hun werkzaamheden. Omdat ik dit gewend ben zet ik geen licht aan wat resulteerde in het feit dat ik die avond zonder licht rond reed.

Hele goede service

Niks op aan te merken. Ze hebben gedaan wat gedaan kon worden.