Vriendelijk en nette service

Goed geholpen met de aankoop van onze 1e caravan. Ze nemen echt de tijd voor je en leveren de caravan netjes af.

Vriendelijk en zeer goede service aan de caravan

De mensen zijn ten eerste erg vriendelijk en komen hun afspraken na. De herstellingen en onderhoud van onze caravan zijn volgens afspraak gedaan en zorgen voor vertrouwen. Een aanrader. Zeker als je van ver komt...

Meer dan 400 km ervoor gereden en de moeite waard.

De caravan gekocht en direct meegenomen, bij thuiskomst blijken er onregelmatigheden met de mover. Na een telefonisch contact is beloofd deze op te lossen.

Problemen met de montage van de voortent. Pees wou niet uit de rail. Was bij reparatie geen uitsparing aangebracht. Maar geen probleem caravancentrum kwam helemaal uit Emmen naar Franeker om het even in orde te maken. Super.

Uitstekende service alles goed uitgelegd

Net een hobby 390 gekocht onze eerste caravan zijn bij verschillende bedrijven geweest en Dit bedrijf voelde goed ze namen alle tijd voor ons en geen pressie Bij ophalen een langdurige uitleg hoe alles werkt tot in detail en een leuke korting gekregen Caravan Emmen ligt niet in de buurt van Twello maar is de moeite Waard om naar toe te gaan

Een fijne servicegerichte organisatie

Na de debacle met onze vorige caravan centrum, waardoor een nieuw caravan meer bij de dealer stond dan dat wij ermee weg konden, heeft Emmen de garantie en service van onze caravan overgenomen. Alle problemen opgelost binnen no time. Geweldig wij konden eindelijk van onze nieuwe aanwinst gaan genieten. Nu standaard in onderhoud in Emmen. Wij zijn er super blij mee en vinden het een prettige organisatie om te komen. Je voelt je gehoord en serieus genomen. Top mensen blijf vooral zo doorgaan.

top bedrijf!

Vanmiddag onze caravan weer opgehaald, nadat de mover defect was. Prima service en uitstekende uitleg gehad over de nieuwe mover.

8 jaar geleden Fendt Opal gekocht nu al een kapote koelkast

In 2012 hebben wij een Fendt Opal 540TG gekocht en na veel plezier is helaas na 8 jaar de dometic koelkast alweer stuk. Het aggregaat moet vervangen worden dat zou niet zo een probleem zijn als het type koelkast niet meer leverbaar was en ook het type aggregaat wat daarbij hoort. Kortom dan krijg je een vervangende koelkast die dan weer compleet omgebouwd moet worden totale kosten EUR 1500,00 nee dat hebben wij er niet voor over. Ik moest maar een afspraak maken en dan gingen ze voor mij uitzoeken hoe of wat. Dat is geen probleem echter om er te komen moet ik eindloos binnendoor rijden en de andere dichtstbijzijnde caravanboer was in Coevorden. Daar een afspraak gemaakt en die hebben bepaald dat inderdaad het aggregaat kapot was en ook medegedeeld dat de totale kosten op meer dan EUR 1500 uitkwam. Vervolgens toch besloten de gehele koelkast eruit te laten halen en nu gaan we er een compressor koelkast van zo rond de EUR 150,00 in plaatsen. Als ik verhaal wil halen bij CC Emmen over het feit dat ik van mening ben dat een koelkast na 8 jaar niet zomaar kapot mag gaan vang ik helaas bot jammer dan zegt CC Emmen Dometic geeft maar 24 maanden garantie wat toch eigenlijk vreemd is want een normale koel-/vrieskast heeft een langere verwachting periode dan zou je denken dat zo een absorptie koelkast minstens 10 jaar mee zou moeten gaan.

Voor ons het beste caravanbedrijf tot nu toe

In ons lange kampeerleven zaken gedaan bij veel caravanbedrijven. Vriendelijkheid was vrijwel nooit een issue. Service achteraf des te meer. Van meet of aan hadden we in Emmen een goed gevoel bij deze zaak. Mensen zijn aardig, behulpzaam maar het belangrijkste: ze staan voor hun product en hebben kennis van zaken. Wij kunnen deze firma dan ook van harte aanbevelen.

Wat een goede service

Geen moment spijt dat ik een eindje verder moet rijden voor service en onderhoud Super Daarom hier een caravan gekocht Vanaf het eerste belletje goed gevoel

Geweldige service

Zelfs na 10 maanden en een prachtige eerste caravanbeleving naar Scandinavië mochten we gebruik maken van de garantie op kleine irritatie onderdelen. Onze Hobby uit 2001 is als nieuw. Bovag gekeurd. Alles, werkelijk alles is gecontroleerd gerepareerd en schoon opgeleverd. Prijs conform Marktplaats. Het is een familiebedrijf en dat voel je. Bedankt!

Een zeer positieve ervaring

Hulpvaardig en snel

Onlangs een 2de hands caravan gekocht en onze ingeruild. Zeer netjes geholpen en prima uitleg over de nieuwe caravan. Deskundig over aan te schaffen accessoires zoals een mover en luifel. Hier nemen ze nog de tijd voor je

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Dit jaar waren wij op zoek naar een Kip Kompakt met hefdak. Na wat andere bedrijven bezocht te hebben uiteindelijk hier terecht gekomen. De uitstraling van het bedrijf was buitengewoon evenals de plezierig behandeling en hebben hier toen de caravan gekocht.Enkele punten die we aangegven hadden werden voor aflevering in orde gemaakt zonder kosten.Met een jaar garantie op alles.Waar vind je dat nog!Na een maand bleek het hefdak steeds schuiner te gaan staan en heb daar contact over opgenomen en omdat het geen kwaad kon hier in september voor herstel terug gekomen.Dak is geheel in orde gemaakt, pees gepositioneerd en vastgezet, nieuwe rubberrand,nieuwe drukveer,tevens nog wat andere kleine dingen in orde gemaakt.Alles onder garantie.Kortom buitengewoon tevreden .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

tv installatie gemonteerd: Stekkers trillen er uit en elektrische verbindingen achter het houten betimmering laat los. Verkoop en winkel is prima, maar de werkplaats is waardeloos.

Begin dit jaar 2018 kochten wij onze eerste caravan. Een 9 jaar oude Sprite. Zag er keurig uit. Helaas bij de eerste test wat problemen met waterpomp en electriciteit. Allemaal keurig in garantie opgelost. CCE een pluim, voelt heel vertrouwd om hier te kopen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Reden bezoek: Aanschaf nieuwe caravan Ervaring: in januari dit jaar besloten we onze caravan in te ruilen om een nieuwe aan te schaffen. Na lang op zoek te zijn geweest en diverse bedrijven bezocht te hebben zijn we uiteindelijk bij caravan centrum Emmen uitgekomen. Bij binnenkomst direct een goed gevoel (uitstraling van het bedrijf, en benadering personeel). Een zeer slechte ervaring bij een vorige caravandealer werd meteen gewist. Na prettige onderhandelingen een eerlijke prijs overeengekomen en ze deden nog veel moeite de nieuwe Hobby te kunnen bestellen vanuit de fabriek. Wat ook nog lukte. De zaterdag dat we ons nieuw bezit haalden werd er uitstekend uitleg gegeven (gebruik caravan, tips en trics ). Ook dit verdiend een compliment. We weten zeker dat we waar voor ons geld hebben gekregen. Dit geeft vertrouwen voor het toekomstig onderhoud en weten waar we naar toe gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Begin dit jaar besloten om onze tent te verkopen en een caravan aan te schaffen. Na lang op zoek te zijn geweest en diverse bedrijven bezocht te hebben uiteindelijk bij caravan centrum Emmen uitgekomen. Bij binnenkomst direct een goed gevoel (uitstraling van het bedrijf, en benadering personeel). Na prettige onderhandelingen een eerlijke prijs overeengekomen en een afspraak gemaakt voor het ophalen van de caravan (vanuit het bedrijf werd aangegeven dat ze dit liever niet op zaterdag doen, omdat ze dan niet de gewenste kwaliteit en uitleg kunnen leveren die ze nastreven). Op de dag zelf een heldere en duidelijke uitleg gekregen (uitkomst Bovag beurt, gebruik caravan, tips en trics ). Ook dit verdiend een compliment alle ontbrekende onderdelen en gebreken waren aangevuld en of gerepareerd. Afgelopen pinksterweekend de caravan getest en kunnen concluderen dat we waar voor ons geld hebben gekregen. Dit geeft vertrouwen voor toekomstig onderhoud en weten waar we naar toe gaan (hopelijk duurt het nog wat jaren) indien de caravan vervangen gaat worden.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Half januari waren wij vanuit Noord Holland naar CC-Emmen gereden voor het bezichtigen van een occasion van het merk Knaus. Deze caravan gaf ons gelijk een goed gevoel en tijdens het gesprek met Roan (verkoper) was er snel een deal. Donderdag 22 maart 2018 de oude ingeleverd en onze nieuwe aankoop meegenomen. Wij zijn tot nu toe zeer te vreden over deze caravandealer.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Plezierige ontvangst en benadering; er was alle ruimte om zelf te kijken, kregen ook deskundig advies. We komen graag terug en zijn tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

vakkundig, zeer vriendelijk, komen afspraken na, mooie zaak, goede onderlinge communicatie en ...lekkere koffie

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In een woord: alle lof voor dit prachtig bedrijf. We waren al een tijd op zoek naar een gebruikte caravan. Overal geweest, maar kwamen steeds weer bij dit bedrijf terug. paar keer wezen kijken, en na een goed gevoelgesprek hebben we hier een prachtige Fendt gekocht. alles goed en netjes afgeleverd. Ze hebben echt de tijd genomen om alles goed uit te leggen hoe en wat over de caravan. Er werd gelijk actie ondernomen als een kleinigheidje was vergeten. Zeer betrokken bij alles en erg behulpzaam. Dit bedrijf is voor ons de ondernemer van het jaar 2017 en de jaren die erop mogen volgen. Zij zijn een voorbeeld voor velen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prettig geholpen. Fijne caravan gekocht. Na de afleveringsbeurt Konden we er meteen mee op vakantie.De caravan was van binnen en buiten schoon gemaakt.We zijn van Zoetermeer 2x naar Emmen gereden, dat zegt wel iets over onze tevredenheid