Zeer vriendelijk en vertrouwd

Wij zijn al ruim 13 jaar klant bij Caravan Centrum Emmen en hebben er onlangs een andere caravan gekocht. Ook onze vorige is er altijd in onderhoud geweest. De mensen zij altijd vriendelijk en behulpzaam en je wordt er eerlijk behandelt. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Wat ons betreft een aanrader!!

mooie caravan kip gekocht.

top caravan .

In één zin Toppers zijn het.

Vorige week onze nieuwe 2 de hands caravan opgehaald, echt super blij mee. Jaroen en z’n team hebben alle tijd voor ons genomen, koffie nooit geen probleem. En de vragen waren geen enkele moeite om ze allemaal vakkundig te beantwoorden. Wij zijn echt top geholpen. Daniël & Wendy

Precies zoals is afgesproken

Omdat je altijd een streven naar een 10 moet hebben nu een negen . Jong gebruikte caravan gekocht, perfect afgeleverd alle afspraken klopten . Een onderdeel was niet goed , is besteld en wordt op bij ons thuis afgeleverd. Geen enkele wanklank tot op dit moment , simpel recht door zee dat is zeken doen . Wat ons betreft zeker een aanrader , als tegen waarheid kunt . ( TOP ) .

Zeer prettige ervaring

Uitstekende, zeer klantvriendelijke benadering. Duidelijke uitleg bij aflevering caravan. Bedrijf maakt betrouwbare indruk. Luistert goed naar de wensen van de klant en denkt goed mee. Geeft goede adviezen. Al met al zeer prettige ervaring. Aanrader!

Mooie tweedehands voor goede prijs

Mooie tweedehands, netjes, aardige mensen.

Vriendelijk, vakkundig en klant gericht.

Al ruim vijftien jaar klant bij CC Emmen. Tot onze volledige tevredenheid. Ik heb werkelijk geen enkel punt van kritiek. Alleen door hun succes is het aanbod van een mooie tweedehands erg beperk de laatste twee jaar. Zie je een mooie op hun site dan is ie alweer verkocht. Toch beveel ik hun van harte aan bij iedere caravan bezitter. Jan Peter Kamperman Emmen.

Super goed geholpen

Vandaag onze nieuwe 2e hands Caravan opgehaald. Vakkundig, meedenkend, gastvrij, behulpzaam personeel. Zeer tevreden!

Goede service!

We zijn vriendelijk geholpen , het is te vernemen dat er jaren ervaring is omtrent met het omgaan met caravans . De service is uitstekend . Bedankt Jeroen !

Water in verlichting

Ik had een eriba touring gekocht waar er na een regenbui water in de achterlichten kwam. Aangezien ik 160 km van Emmen woon was de optie om er even heen te rijden niet handig. Ik mocht bij een dealer bij mij in de buurt nieuwe lampen bestellen of de caravan daar brengen voor reparatie. De klacht werd zeer snel en zonder gezeur opgelost. Toppie

Veel plezier en netjes

Altijd behulpzaam .

Bij aankoop, inruil en aflevering geef ik ze 5sterren.

Bij aankoop krijg je 5 jaar vocht garantie. Voorwaarde is dat je elk jaar een vochtkeuring laat doen. Deze keuring is 10 minuten werk en bij andere dealers kost de keuring 25 euro. Maar bij Caravan Centrum Emmen stoppen ze deze keuring in een kleine beurt dat betekent 5 maal 149,00 euro zelfs als de caravan na de vorige beurt niet uit de stalling is geweest. Jammer, maar de klant vriendelijkheid is na drie jaar verdwenen.

top bedrijf

Bij binnenkomst vriendelijk en ze laten je vrij om rond te kijken. Bij vragen zijn ze zeer behulpzaam met tekst en uitleg over de caravans die uitgestald staan zowel binnen als op het buiten terrein. Ook de winkel voor accessoires en de bovenetage met voortenten, luifels en stoelen. Onze nieuwe caravan Fendt 390 FH werd uitstekend afgeleverd. TOP

Vriendelijk en nette service

Goed geholpen met de aankoop van onze 1e caravan. Ze nemen echt de tijd voor je en leveren de caravan netjes af.

Vriendelijk en zeer goede service aan de caravan

De mensen zijn ten eerste erg vriendelijk en komen hun afspraken na. De herstellingen en onderhoud van onze caravan zijn volgens afspraak gedaan en zorgen voor vertrouwen. Een aanrader. Zeker als je van ver komt...

Meer dan 400 km ervoor gereden en de moeite waard.

De caravan gekocht en direct meegenomen, bij thuiskomst blijken er onregelmatigheden met de mover. Na een telefonisch contact is beloofd deze op te lossen.

Problemen met de montage van de voortent. Pees wou niet uit de rail. Was bij reparatie geen uitsparing aangebracht. Maar geen probleem caravancentrum kwam helemaal uit Emmen naar Franeker om het even in orde te maken. Super.

Uitstekende service alles goed uitgelegd

Net een hobby 390 gekocht onze eerste caravan zijn bij verschillende bedrijven geweest en Dit bedrijf voelde goed ze namen alle tijd voor ons en geen pressie Bij ophalen een langdurige uitleg hoe alles werkt tot in detail en een leuke korting gekregen Caravan Emmen ligt niet in de buurt van Twello maar is de moeite Waard om naar toe te gaan

Een fijne servicegerichte organisatie

Na de debacle met onze vorige caravan centrum, waardoor een nieuw caravan meer bij de dealer stond dan dat wij ermee weg konden, heeft Emmen de garantie en service van onze caravan overgenomen. Alle problemen opgelost binnen no time. Geweldig wij konden eindelijk van onze nieuwe aanwinst gaan genieten. Nu standaard in onderhoud in Emmen. Wij zijn er super blij mee en vinden het een prettige organisatie om te komen. Je voelt je gehoord en serieus genomen. Top mensen blijf vooral zo doorgaan.

top bedrijf!

Vanmiddag onze caravan weer opgehaald, nadat de mover defect was. Prima service en uitstekende uitleg gehad over de nieuwe mover.

8 jaar geleden Fendt Opal gekocht nu al een kapote koelkast

In 2012 hebben wij een Fendt Opal 540TG gekocht en na veel plezier is helaas na 8 jaar de dometic koelkast alweer stuk. Het aggregaat moet vervangen worden dat zou niet zo een probleem zijn als het type koelkast niet meer leverbaar was en ook het type aggregaat wat daarbij hoort. Kortom dan krijg je een vervangende koelkast die dan weer compleet omgebouwd moet worden totale kosten EUR 1500,00 nee dat hebben wij er niet voor over. Ik moest maar een afspraak maken en dan gingen ze voor mij uitzoeken hoe of wat. Dat is geen probleem echter om er te komen moet ik eindloos binnendoor rijden en de andere dichtstbijzijnde caravanboer was in Coevorden. Daar een afspraak gemaakt en die hebben bepaald dat inderdaad het aggregaat kapot was en ook medegedeeld dat de totale kosten op meer dan EUR 1500 uitkwam. Vervolgens toch besloten de gehele koelkast eruit te laten halen en nu gaan we er een compressor koelkast van zo rond de EUR 150,00 in plaatsen. Als ik verhaal wil halen bij CC Emmen over het feit dat ik van mening ben dat een koelkast na 8 jaar niet zomaar kapot mag gaan vang ik helaas bot jammer dan zegt CC Emmen Dometic geeft maar 24 maanden garantie wat toch eigenlijk vreemd is want een normale koel-/vrieskast heeft een langere verwachting periode dan zou je denken dat zo een absorptie koelkast minstens 10 jaar mee zou moeten gaan.

Voor ons het beste caravanbedrijf tot nu toe

In ons lange kampeerleven zaken gedaan bij veel caravanbedrijven. Vriendelijkheid was vrijwel nooit een issue. Service achteraf des te meer. Van meet of aan hadden we in Emmen een goed gevoel bij deze zaak. Mensen zijn aardig, behulpzaam maar het belangrijkste: ze staan voor hun product en hebben kennis van zaken. Wij kunnen deze firma dan ook van harte aanbevelen.

Wat een goede service

Geen moment spijt dat ik een eindje verder moet rijden voor service en onderhoud Super Daarom hier een caravan gekocht Vanaf het eerste belletje goed gevoel

Geweldige service

Zelfs na 10 maanden en een prachtige eerste caravanbeleving naar Scandinavië mochten we gebruik maken van de garantie op kleine irritatie onderdelen. Onze Hobby uit 2001 is als nieuw. Bovag gekeurd. Alles, werkelijk alles is gecontroleerd gerepareerd en schoon opgeleverd. Prijs conform Marktplaats. Het is een familiebedrijf en dat voel je. Bedankt!

Een zeer positieve ervaring

Hulpvaardig en snel