Heel goed geholpen bij aanschaf occasion in Hengelo

Er is uitgebreid tijd genomen voor prettig gesprek, proefrit en kosten bij aanschaf occasion in Hengelo

Keurig geholpen en een zeer goed gevoel bij deze garage

Enkele weken geleden onze Suzuki Vitara occasion aangeschaft in Enschede. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Marc. Wij komen niet uit de buurt maar zijn zeker van plan om hier het onderhoud van onze auto te laten uitvoeren. Familie Bandt Purmerend

Goede service van A tot Z

Kom al jaren bij een ander bedrijf, maar ben nu toch ook heel goed geholpen bij Drent Wilmink. Al bij binnenkomst in de showroom, warm welkom en goede uitleg. Tussendoor laagdrempelig contact gehad en op de dag van uitwisseling van auto’s zeer kundig en vriendelijk geholpen. Ik ben super tevreden! Bedankt Tammo en collegae!

Een occasion als nieuw afgeleverd met een zeer vriendelijke en klantgerichte service

Een maand geleden een occasion gekocht, als nieuw afgeleverd, met een jaar BOVAG garantie. In het begin een mankementje maar dat werd snel en vakkundig opgelost. Alles functioneert tot op heden perfect. Een zeer vriendelijke en klantgerichte service (open en oprecht) die mij bijzonder aanspreekt. Een welgemeend compliment voor het gehele team. Doorgaan zo!

Goede en snelle service

Zo juist een mooie toyota gekocht Bram heeft alles netjes geregeld netjes en snelle afhandeling een aanrader . Betrouwbaar en niet opdringerig Dank voor jullie fijne service Jackie Gouma

Netjes, snel en op tijd

Goede service, vriendelijke mensen en de auto netjes op tijd klaar

Zeer goede service

APK en onderhoudsbeurt prima volgens afspraak uitgevoerd

top garage

goede service en advies.

Wij worden altijd zeer goed geholpen, een 10 is zeer hoog maar Enschede verdient dat.

Zie hierboven

kan niet beter

Altijd goed advies en snelle service. Erg tevreden!

Altijd goed advies en snelle service. Erg tevreden!

prima, kan niet beter

zie boven

goede afspraken te maken

perfecte klantbehandeling en informatie

Geweldig goed!!

Geweldig fijne garage,en hele goede service!!

Ik heb vertrouwen in de zaak

Het is een onderneming die ik al 40 jaar ken. Daarbij de degelijkheid van de onderneming als familie bedrijf.

Wij zijn altijd correct behandeld,.... geweldig.

Persoonlijke benadering… vriendelijk en gedreven vakmanschap

Fijne garage en super fijne auto

keurig geholpen

afspraak gemaakt was keurig op tijd voor jaarlijkse beurt,netjes uitgevoerd ben zeer tevreden.

meer dan tevreden!

Dit was ons eerste bezoek aan garage Wilmink. Wat is iedereen hier ontzettend aardig zeg. Veel aardiger en behulpzamer dan onze vorige garage, in het westen van het land. Ik kreeg een goede uitleg over de verrichtte werkzaamheden, er is netjes aan de auto gesleuteld, en als ik nog vragen heb over de navigatie, is Remco altijd bereid om me te helpen. Wat een fijne mensen werken hier zeg.. En nu is ook alles eens gedaan wat er gezegd wordt. Vloeistoffen bijgevuld, updates gedaan, dat werd bij onze vorige garage nooit gedaan. Dus, zoekt u een garage waar ze doen wat ze beloven? Ga dan zeker een keer aan bij autobedrijf Wilmink, ik kan het u van harte aanbevelen.

Zoals altijd: vlot, vriendelijk en betrouwbaar.

Zou niet weten wat ik aan het bovenstaande toe kan voegen.

Correct

Top bedrijf!!

Komen altijd afspraken goed na.

prima en deskundige mensen. Staan altijd klaar om te helpen.

Uitstekende garage.