Niet professioneel vandaar deze vervolg review.

Ik wil toch nog even terug komen op mijn review van 04-07-2019.nog dezelfde dag werd ik behoorlijk agressief (schreeuwen) gebeld door de verkoper er werd mij van alles naar het hoofd geslingerd. 1-waar ik wel niet mee bezig was. 2-wij zouden de schapen op het droge hebben,wat je droog noemt kosten €1100,- voor ons en nog geen andere auto.. 3- ik zou hem ook nog een schop nageven met de review. Allemaal verwijten van hem dit kan natuurlijk echt niet.

Veilig autorijden in een gemakkelijke auto

Ik leer momenteel rijden, en soms kan ik wel eens een foutje maken, maar gelukkig kan de auto waarmee ik rijd, wel tegen een stootje. Daarnaast verloopt alles vlot gedurende het autorijden: het koppelen, het opstarten, het afremmen ...

Professioneel en vriendelijk geholpen

Met de verkoop en het kopen van mijn nieuwe auto erg goed geholpen. Alles duidelijk uitgelegd. Er werd alle voldoende tijd besteed aan alles.

Super goed ontvangen en geholpen

Heel klantvriendelijk, ze nemen alle tijd voor je. En ook de service is erg goed, ik ben heel erg tevreden. En heel blij met mijn Suzuki SX4!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is de eerste ervaring met autobedrijf Wilmink en deze vinden wij zeer prettig. De onderhandeling over een nieuwe auto met de heer Ramon Leuverink is zeer betrouwbaar en uitermate deskundig. De afhandeling van kopen tot de aflevering van de auto werd door de heer Leuverink tot in de puntjes geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van het eerste telefonisch contact tot aan de daadwerkelijke aflevering geweldig goed contact gehad met Ramon Leuverink.\r\nEen verkoper met oor en hart voor de klant!\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo kan het ook gaan helaas!\r\n\r\nOnlangs alweer onze 3de auto gekocht bij Wilmink.\r\nDe gebruikte auto die wij gekocht hadden bleek na 3 dagen in bezit toch een schade auto te zijn, niet gezien bij aankoop de verkoper ook niet zei die.\r\nWij willen natuurlijk geen schade auto en Wilmink had op dat moment niets staan wat wij wilden,dus enigste optie terug naar onze vorige en wachten totdat er een geschikte binnen zou komen.Dat kon maar alle kosten waren voor onze rekening denk daarbij aan poetsen,benzine,trekhaak,velgenwissel geen fifty/fifty nies was bespreekbaar omdat de\r\nverkoper Ramon Leuverink het gevoel had dat wij de verkeerde keuze hadden gemaakt (wie wil er nu een schade auto?)\r\nNiet erg netjes om dit achteraf te zeggen!!\r\nJammer\r\n\r\n\r\n\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit wederom als zeer prettig ervaren, in het verleden ook regelmatig auto,s gekocht, bij autobedrijf Wilmink, zowel Mitsubishi als Citroen.\r\nGeholpen door Ramon Leuverink en dat was gelijk vertrouwd, alsof je hem al langer kent, dit vinden wij erg prettig, \r\n\r\nZeer deskundig en weet wij hij over praat duidelijke uitleg, en geen haast werk erg fijn.\r\nVriendelijke groet. Fam. Veldhuis Almelo.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte Volvo via Cartrack bij Wilmink in Enschede terecht gekomen. Na eerst een prettig telefonisch contact later in de week gastvrij ontvangen en zeer deskundig te woord gestaan door Ramon Leuverink.\r\nMet heel veel plezier de auto gekocht waar we naar op zoek waren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen door Ramon Leuverink, helpt je bij je vragen en onduidelijkheden. Ook als je een auto koopt worden alle knopjes goed en duidelijk uitgelegd. \r\n\r\nHelemaal top, zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al van 1997 klant(even weggeweest ivm lease), zie geen reden waarom dit te veranderen.\r\nOuwerwetse goede service, niet gestrest – altijd een luisterend oor voor je vraag /probleem.\r\nWordt waar mogelijk direct opgelost.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst bij zowel aankoop als aflevering. Alles tot in de puntjes verzorgd zonder er om te hoeven vragen. Service die je verwacht te krijgen, krijg je hier ook.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar vakkundig, uitstekende service. Dank zei de heer Ramon Leuverink, heb ik weer de andere uitstekende occasion kunnen aanschaffen.\r\nHartelijk dank voor de medewerking hierin.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Redelijk goed, Alex is een goede en vriendelijke verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb inmiddels mijn 5e auto gekocht bij dit bedrijf. De auto\'s zijn hier ook altijd in onderhoud en mijn ervaringen zijn gewoon heel erg goed. Het contact zowel met verkoop werkplaats als receptie is altijd prima en men is altijd behulpzaam met raad en daad. Ik ben in de loop der tijd bij een stuk of 10 garages klant geweest, maar dit is met stip de beste.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een nieuwe auto gekocht en hebben een prima ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele goede ervaring met dit bedrijf Ik had voor 1 november een auto nodig voor mijn werk en dit is binnen 2 weken heel goed gelukt ( private lease) en zelfs nog in oktober de auto ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en vriendelijk gastvrij

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door verkoper Ramon Luverink bij de aankoop van een nieuwe Suzuki Vitara.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is de hoge klantvriendelijkheid, en niet alleen bij de afdeling verkoop en bedrijfsleiding maar ook vooral de receptie en de garage technici. Ook de service gerichtheid naar de klant toe is in dit bedrijf super goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service.\r\nAuto wou niet meer starten ze stonden gelijk paraat en hebben het probleem opgelost.\r\nZeer vriendelijk mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al negen jaar klant bij de Suzuki dealer in Enschede, en dit jaar (okt.\'18) de nieuwe Ignis gekocht. De service en vriendelijkheid is voor mij het meest belangrijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds mijn kinderjaren kom ik (dus al 40 jaar) bij BW eerst natuurlijk in het vertrouwde Azelo, later Enschede en nu een mooie nieuwe Auto in Almelo gekocht. nergens vind ik de service en de klantvriendelijk zo hoog en goed als bij BW. Personeel denkt graag mee, en ook al kom je onverwachts binnen met een probleem, er is altijd koffie en tijd voor een praatje, Kom je op zaterdag om 16:55 (sluitinstijd is 17:00 uur)binnen met een doorgevreten kabel van je ruitensproeier systeem, monteur deed niet eens moeilijk, meteen gerepareerd en ook nog eens geheel kosteloos. de monteur nam zelfs de moeite om ons informatie te geven over een marter alarm in onze wagen. Deze later door BW in laten bouwen, nooit geen lastige knagers weer gehad gelukkig. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2014 klant met Mitsubishi Space Star, onlangs Suzuki Ignis aangeschaft. Drie redenen waarom ik opnieuw voor BW E\'de heb gekozen en hen overal aanbeveel: 1) Prima ervaring met BW E\'de in de afgelopen 4 jaar: m.n. service, medewerking bij onderhoud en tussentijdse probleempjes. 2) Deskundige en betrokken verkopers (Cyril inmiddels weg - overdracht middenin aankooproces had beter gekund), deskundige \'vervanger\' (Ramon). 3) BW dicht bij woonadres. \r\n