Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk, goede service en eerlijk advies

Alles netjes gedaan

Netjes, vriendelijk en ook nog snel

Duidelijke uitleg en goed onderhoud, oog voor details en vlot werk, top elke keer

Nette en snelle service. Belden netjes wat de onkosten zouden zijn zoals ik gevraagd had.

Eerlijke goede service

Klantvriendelijk en een eerlijk advies met een goede service en uitvoering van de werkzaamheden.

goede service.

vriendelijk geholpen, goede keus gemaakt, alles netjes afgehandeld, ga zo door.

Vriendelijk en goed geholpen. Alles wordt eerst overlegd, ook worden adviezen gegeven. Op basis daarvan kan je je keuze bepalen of je de werkzaamheden wel of (nog) niet laat uitvoeren.

fijne, vakkundige mensen die je helpen

zie boven

Goede service.

Top garage

vriendelijke mensen en fijn geholpen

Super!!

Afgelopen half jaar bij meerdere garagehouders geweest waarbij de klantvriendelijkheid ver te zoeken was. Bij Autoservice W. vd. Broek was dit niet het geval. Na een vriendelijk ontvangst en even over de betreffende auto gesproken te hebben was een proefrit geen probleem. Tijdens de onderhandeling over de prijs is er ook open gecommuniceerd over de voorgeschiedenis van de auto. Kortom, na een halfjaar oriënteren, hebben we bij W. vd. Broek in Veghel onze auto gekocht voor een eerlijke prijs maar beter nog met een goed gevoel.

Goede communicatie en op tijd geregeld

Snel, correct en voor een nette prijs.

Prima bedrijf!

Prettige en deskundige medewerkers. Altijd welkom en hulpvaardig, waarbij hulp niet altijd betekent dat er direct een rekening volgt.

Snelle en deskundige hulp genoten

Snelle en deskundige hulp genoten

gewoon keigoed

Als je de afspraak hebt gemaakt komt het allemaal goed daar kun je voor 100% op vertrouwen

Betrouwbaar en degelijk

Een goed en degelijk bedrijf met dito personeel. Aanbevolen.

Al lange tijd goede ervaringen met autoservice van den Broek.

Eerlijke en positieve benadering

Bij Autoservice van den Broek word ik altijd snel, accuraat en netjes geholpen. Fijne service en geen gladde praatjes, gewoon precies wat ik nodig heb van een auto garage bedrijf. Ga zo door mannen!

Prettig en volgens afspraak

Wordt er altijd als klant behandeld

Nette vriendelijke en goede service

Door Richard netjes te woord gestaan en een duidelijke uitleg gekregen over hetgeen er defect was aan mijn auto. Reparatie snel en goed uitgevoerd tegen zeer schappelijke prijs.

Uitstekende service

Zeer nette service, goede uitleg en verantwoording over wat er aan de auto moest gebeuren. Al enkele jaren klant en altijd dik tevreden!

top!

Prima service,

Werd netjes geholpen en snel geregeld

Goed werk heeft soms even (wat extra) tijd nodig ;)

Vooraf duidelijk overzicht gepresenteerd van de uit te voeren werkzaamheden en kosten, welke noodzakelijk waren voor het verkrijgen van nieuwe APK. Tevens is, op verzoek van klant, wat onderhoud uitgevoerd. Bij een, vooraf niet bekend, technisch euvel tijdens de werkzaamheden, zijn enkel de (geringe) materiaalkosten in rekening gebracht. Bij ophalen auto kleine onvolkomenheid vastgesteld, welke direct werd aangepakt, middels verstrekken gratis leenauto en aanpak de eerstvolgende werkdag. Auto is daarna weer 100% in orde door eigenaar meegenomen. Vanwege lastige (geen korte termijn) planning bij Renault dealer nu gekozen voor een vlotter alternatief. Dit lijkt geen verkeerde keuze geweest te zijn.

Uitstekend !

Snelle en professionele service. Groot vakmanschap en zeer klant vriendelijk.