Geen gedoe. Gewoon afspraak is afspraak.

Het is heel fijn om in deze garage te zijn. Je voelt je welkom en er wordt naar je geluisterd .

Gewoon goed

Bij deze garage kun je aan de voorkant al zien wat een beurt kost. Hij loopt de auto altijd helamaal na en wanneer er andere gebreken geconstateerd worden belt hij netjes met de nieuwe prijs.

uitstekend, al meer dan 30 jaar ben ik bij Auto service Wim van den Broek!

Dit is voldoende lijkt mij

Redder in nood!

Ik stond met een een klapband langs een drukke weg en binnen 45 minuten ben ik opgehaald door de eigenaar! Dat is nog eens service, dankjewel!

fijne kerels die vakkundig mijn auto aanpakken

hoewel de rekening van elke "behandeling" me weer tegenvalt, maar dat ligt aan mijn auto, niet aan de mensen daar, blijf ik een steeds terugkerende klant van vd Broek Autoservice

Altijd snel en kundig geholpen, fijne garage!

Van de Broek onderhoudt onze auto's altijd vakkundig en tegen reële prijzen. Meestal hebben ze al snel tijd, dat is fijn. Gewoon een 'ouderwets' goede garage zonder onnodige commerciële fratsen.

klasse

Altijd correct geholpen. Staan altijd voor je klaar en in mijn ogen met prima deskundigheid.

Klantvriendelijk

Fijne mensen, snelle en betrouwbare afhandeling.

Kennis en Expertise komen samen tot gunning

Op zoek naar een auto Volvo XC40 was het weer een feestje om dit samen met Wim van den Broek te doen. Vanuit een zoekopdracht die we bij Wim hebben neergelegd kwam er een mooie XC40 voorbij en samen zijn we deze gaan bekijken en tot de conclusie gekomen dat we deze wilde hebben. Het gehele proces zoals kennis, communicatie, eerlijkheid en service heeft voor ons de doorslag gegeven om deze XC40 bij Wim te kopen, ofwel we gunnen hem dit!

Gewoon een goede garage, deskundig en betrouwbaar.

We zijn al 25 jaar klant bij deze uitstekende garage. Ze staan altijd voor je klaar, leveren snelle en deskundige service. Verschillende auto’s bij hen gekocht, altijd naar tevredenheid Ondanks dat ze 25 km van ons woonadres zitten, hebben we nooit overwogen het dichterbij te zoeken.

Uitstekende afspraken

Denkt goed mee, bied voldoende alternatieven en houdt zich aan de gemaakte afspraken. Bovendien prettig in het contact.

Goed.

Afspraak maken ging makkelijk. Onverwachts een vervangende auto nodig, was geen probleem. APK en beurt in goed overleg. Rijdt weer als een Opel.

Vriendelijk, betrouwbaar en eerlijke werkwijze.

Altijd vriendelijk, eerlijke benadering. Jagen de mensen niet op onnodige onkosten. Een betrouwbaar adres

Perfecte service

Netjes onderhouden alles volgensafspraak, en een goede prijs kwaliteit verhouding.

GEEN PROBLEEM

Afspraak gemaakt in onderling gesprek. Koffie gepresenteerd en al vlug kwam men me vertellen dat de auto klaar was en APK goedgekeurd. Dat het vlug was kan ook komen dat ik een puzzelboek had meegenomen. Reparaties en vervangingen vielen alleszins mee.

Kom er al jaren. Bevalt goed.

Snel geregeld

Had interesse in een fiat 500 die ik niet aan kon komen. 2 uurtjes later belde de man op dat hij er 1 gevonden had

Snel geregeld

Prima geholpen door zeer professionele monteur

Afgesproken voor een grote beurt met app, monteur constateerde dat grote beurt nog niet nodig was. Daarover hebben zij contact met mij opgenomen. Melden ook wat aanvullend nodig was. Geweldige goede garage, die ik aan een ieder kan aanbevelen.

Superservice en zeer klantvriendelijk.

Ik ben al enkele jaren een tevreden klant bij dit bedrijf en ook altijd correct behandeld.

Goede service!

Goed oplossend vermogen en meedenken met de klant van Arjan.

Eerlijk en correct

Eerlijke, vriendelijke service

prima geholpen

I.v.m. weinig gereden kilometers niet onnodig grote beurt gedaan, maar kleine beurt. Prima geholpen en gewerkt. Auto snel weer beschikbaar.

Geweldige service

Ze staan altijd voor ons klaar. Geweldig team!