Zeer slechte communicatie en afhandeling.
Het is dat ik minimaal een halve ster moet geven anders was het nog lager geweest.
Waarom? Nou, dat ga ik je vertellen, beste Mark. Als je ruim drie maanden doet over het vervangen en bestellen van een raamschakelaar, dan doe je iets niet goed. Het maakt niet uit hoe vaak ik gebeld heb, beloftes van je heb gehoord, langs ben geweest, gebedeld, bijna gesmeekt om me op de hoogte te houden....helemaal niets hoorde ik van je. Niets.
Je zei dat je vijf verschillende schakelaars had geprobeerd. Vijf. Nu ben ik geen automonteur maar ik weet wel dat als je vijf verschillende schakelaars zonder oplossing probeert, er iets mis is in je analytisch vermogen. Het bestellen van een nieuwe schakelaar duurde echt ellenlang. En ja Mark, je begrijpt dat ik na drie maanden geduld zonder enige actie of communicatie van jouw kant, absoluut geen vertrouwen meer in jouw talloze niet nagekomen afspraken had en je bedankte voor je "diensten".
Absolute klap in het gezicht was nog even de factuur van €130,00 voor "onderzoekskosten" achteraf want jullie waren er zoveel tijd mee kwijt geweest. Het had je gesierd deze te crediteren maar dat zou teveel verwacht zijn, vermoed ik.
Uiteindelijke oplossing bij een andere partij kostte me, inclusief onderzoekskosten!, €55,00 en was binnen een week geregeld.
Zo kan het dus ook.
Ik snap niet hoe je een zaak draaiende kan houden als je afspraken met en communicatie naar de klant zo erbarmelijk zijn. Ik kan je wat dat betreft ook echt niet aanbevelen.