Tevreden

Goede ervaring

We komen al jaren bij autobedrijf Koppejan. We komen daar voor de beurten en keuringen voor onze auto. Ook als er reparaties moeten gebeuren gaan we naar Koppejan. We zijn daar heel tevreden over. Onze auto raakte al aardig op leeftijd en ging daarom wat meer mankementen vertonen. We hebben daarom besloten om onze auto in te ruilen voor een nieuwer exemplaar. We vonden deze ook bij Koppejan en zijn er heel enthousiast over. Je wordt bij autobedrijf Koppejan deskundig en plezierig geholpen.

Volgens verwachting

Alles geregeld volgens afspraak

Uitstekend!

erg persoonlijk!

uitstekend

ondanks gebrek aan personeel werd ik op de dag na Kerstmis uitstekend geholpen

Al jaren tevreden klant

Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf ,Aardige lui en nog gewoon ons kent ons , en prima vaklui

Prima garage

Fijne en deskundige mensen, goede service, echt een aanrader!

Vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

Vriendelijk personeel en de werkzaamheden zijn altijd naar ons tevredenheid uitgevoerd.

Prima|

Alles volgens afspraak. Op tijd en goede service

Wordt altijd snel en op de juiste wijze geholpen. Top!

Vriendelijk en vakkundig personeel met een grote bereidheid tot hulp. Zelfs reparaties aan huis worden moeiteloos gedaan

Correcte uitvoering van de APK en kleine onderhoudsbeurt.

goed auto bedrijf

goed auto bedrijf

laag drempelig, gastvrij, deskundig

In het verleden 2x schade gehad die heel snel en ook heel goed is behandeld. Nu recent kon ik wegens uitgevallen cylinder niet binnen 3 weken bij eigen garage terecht. Wel bij wegenwacht en Koppejan. Daar afspraak, leenauto (gratis) en de nodige reparaties in 1 dag gefikst.

Altijd goede service en advies

Alweer onze dank voor de snelle service bij het door de keuring halen van onze auto

goede garage.

Service was geweldig

Zeer goede service ! Het was op een vrijdag. Ik stond met pech aan de auto in Domburg. Monteur direct beschikbaar . Deze had in now-Time de auto gestart en naar de garage gebracht. Onderdelen werden direct besteld. Zelf heb ik direct een leenauto ter beschikking gekregen omdat ik een lang weekend had gepland. Maandag middag stond mijn eigen auto weer kant en klaar gerepareerd. Dit noem ik nog eens service. En niet te vergeten de klantvriendelijke behandeling door het personeel.

Vakkundig - Snel - Vriendelijk .

Zie boven .

geweldige service

mijn auto is weer als nieuw!!! keurig gewassen voor de deur afgeleverd het kan niet beter!! Dank!! het

Uitmuntend

Afspraken worden stipt nagekomen met een natuurlijke houding alsof het gewoon is.

Zeer goede garage

Betrouwbaar, kundig, prettig en goed personeel.

We zijn zeer tevreden en zeggen dat ook tegen vrienden en kennissen!

De persoonlijke benadering wordt zeer op prijs gesteld hoor !!

Prima service, betrouwbare en fijne garage!

Bij Koppejan een fijne (gebruikte) auto gekocht en er nu in onderhoud. Wij zijn heel tevreden!

Onderhoud perfect

Onderhoud correct uitgevoerd

Dit is een garage zoals je je als klant een garage droomt.

Deze garage is betrokken met de klant. De medewerkers tonen wat er gebeurd is , laten zien wat er gebeurd is , nemen jou als klant mee naar de auto , openen de motorkap en laten zien wat er gebeurd is. Het was voor mij een openbaring dat zo iets nog bestaat. Ik ben meer dan tevreden en god zij dank bestaat er nog een garage waar je persoonlijk contact met medewerkers hebt. Een meer dan tevreden klant.

fijne en betrouwbare service

Na een schade, niet door mijn toedoen werd ik heel vriendelijk, snel en professioneel geholpen, heel fijn.