Snelle, passende afhandeling van de reparatie

Duidelijke communicatie over de afhandeling van de reparatie. Direct een leenauto ter beschikking. Goede service met een overzichtelijke factuur.

Hier denkt men praktisch mee wat noodzakelijk is op dat moment.

zeer goede service.

De reparatie en onderhoudsbeurt is prima gedaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Telefonisch ook zeer goed en vriendelijk te woord gestaan. Het voelt als goede vriendschap, heel betrouwbaar.

Goede ervaring, goede service en zeer vriendelijk en professioneel personeel

Wordt altijd goed geholpen.

Van afspraak tot ophalen van de auto.Alles wordt goed uitgelegd. Als er bijzonderheden zijn word je gebeld en afspraken gemaakt over wat kan en echt nodig is. Prima bedrijf met ervaren en kundig personeel. Een aanrader voor iedereen.

Goede zorg voor mijn Defender

Servicebeurten waarbij heel goed vooraf gecommuniceerd wordt als er wat meer moet gebeuren, met goede adviezen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Mijn Defender, met ook heel wat echte off-road kilometers op de teller, heeft wat meer ‘zorg’ nodig en die is bij Bustin in goede handen.

Zoals altijd perfect

top service.

goede binding met klanten en vlotte bediening.

Top geholpen

Snel, vriendelijk en zeer kundig geholpen

Snelle alerte afhandeling. Prima service.

Zie boven

Inderdaad nr 1

Toppie

Goede klanthulp

Alles gaat in goed overleg en wordt duidelijk uitgelegd

Zeer goed bedrijf.

Zijn correct en vooral eerlijk. Leveren kwaliteit tegen een goede prijs. Houden zich aan de afspraken. Geven goed advies.

Super bedrijf!

Fijne mensen, correcte afspraken. Helemaal goed

Goede vakmensen!

Ik breng sinds kort mijn oldtimerbus naar Autobustin, Dennis licht me heel goed in en kreeg ik een keurig overzicht verdeeld in 3 categoriën hoe ze het onderhoud gaan verrichten. In de garage werken enkele monteurs met veel kennis over het onderhoud van de oldtimers.

Autoliefhebbers!

Duidelijke afspraken, goede service en echte autoliefhebbers, kortom prima!

Service prima

Correcte uitleg uitgevoerde werkzaamheden

Prima service, zeer deskundig

Stelt direct goede diagnose.

Zeer goede service

Wordt altijd vooraf netjes geïnformeerd wat de kosten gaan worden.

Uitstekende service en zeer goed geholpen.

Leuk behulpzaam personeel. Kopje koffie werd gelijk geserveerd. Alles op de afspraaktijd.

Gewoon een goede service!

Goede communicatie over wat te doen, wat is geconstateerd en gedaan en wat je te wachten staat in de komende tijd. Prima!

Geweldig goede service

Duidelijke uitleg over het plan van aanpak en overleg in geval van afwijkingen.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf

Goede, snelle en correcte service.

Super garage

Fijne garage, met overleg en advies. Vriendelijk personeel.

Al ruim veertig jaar klant !

Dat zegt genoeg !

Roermondseweg 60