Altijd meedenken en allert.

zie boven.

Fijne en snelle service

Duidelijk in wat er nodig was aan de auto en dit ook nog dezelfde dag kunnen maken.

Klantvriendelijk en informatief

Er wordt gebeld om evt reparaties te bespreken.

Mijn klassieker is hier in goede handen!

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijke en zeer kundige mensen. Je wordt fijn geholpen en perfect geadviseerd. Ze communiceren goed. Echt een aanrader, vooral als je een klassieker hebt!

Prima!

Altijd overleg over het nodige onderhoud en bij eventueel aangetroffen problemen.

Vakwerk. Super service. Goede communicatie

Kan deze garage alleen maar aanbevelen.

Goed geholpen

Zoals altijd snel en goed geholpen met en goede service

Kwaliteit, service en vriendelijkheid, zoals altijd.

Zie boven

Kundig en betrokken,

Ik ervaar steeds een hoge klantbetrokkenheid en deskundigheid. Er wordt betrokken meegedacht.

Kennis verstand van zaken Prima service!!

Zo goed mogelijk geholpen en kijken altijd voor een evt oplossing Mocht 't tegen zitten.

Altijd top

Altijd meedenken, goed werk, betrouwbaar, aanrader!

uitmuntend

Super service .zeer klantvriendelijk ,een voorbeeld voor menig garage waar tegenwoordig alleen de rekening klopt. 100 punten .

zoals gewoonlijk zéér goed

Leuke ontvangst en goede hulp en advies.

Topbedrijf met topklasse personeel

Deze week beurt aan auto inclusief APK. Alles werd nagekeken en na zonodig overleg gerepareerd. Prima zorg voor zijn auto, zodat deze er weer een jaar voluit tegen kan.

Zeer tevreden over service en ze doen wat ze beloven.

Uitstekend!

Autobedrijf Bustin is voor ons niet om de hoek. Desalniettemin zijn wij al jaren vaste klant. Dit vanwege de uitstekende service en de klantgerichtheid. Top bedrijf!

Service is Top

Keurige service met extra aandacht voor details en een stapje extra zetten als dat gevraagd wordt. Top!

Deskundigheid en optimale service, in een woord geweldig!

Al met al prima service!

Fijne garage met goede vakmensen , altijd even vriendelijk

Fijne garage , aan te bevelen

vriendelijk kundig en zeer goede service

had probleem met gordel achter, deze was niet nieuw meer te krijgen binnen de apk tijd. Toch hebben ze het voor mij opgelost.

Super Service en zeer accuraat.

Heel goed bedrijf en werken zeer correct.

Top garage

Altijd behulpzaam en vriendelijk voor de klanten.

Ze doen wat ze beloven.

Ze doen wat ze beloven en ik ben niet anders van hun gewend. De extra service dat ze op de factuur schrijven wat de aandachtspunten van het voertuig voor het komende jaar/jaren zijn vind ik geweldig. Dit geeft mij extra vertrouwen dat ze reparaties niet te vroeg uitvoeren.

Prima service!

Er wordt meegedacht naar oplossingen! Ook een goed gesprek wordt niet uit de weg gehaan!

Zeer snel geholpen

Zijn vriendelijk ,je krijgt een duidelijke uitleg en denken mee . Indien iets uitgesteld kan worden zullen ze je het meedelen. Al met al heel blij met ze.

Bedrijfsgegevens

Roermondseweg 60

6061GC Posterholt

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.