Goede ervaringen, service, en duidelijke communicatie.

Ik heb een zoekopdracht neergelegd bij Autobedrijf Bustin. In onderling overlegd telkens duidelijk gecommuniceerd over occasions die we zijn tegengekomen en zo een goede keuze gemaakt. Duidelijke communicatie over inruilprijs, bij te betalen bedrag, en eventuele andere kosten. Zeer duidelijke en technisch onderbouwde antwoorden over enkele specifieke vragen over o.a. een trekhaak. Tevens nog een stukje service bij het assisteren van de installatie van de navigatiesoftware, geheel kostenloos.

Vakkundig, vriendelijk, betrouwbaar!

Zoals altijd is mijn auto goed nagekeken, er is mij duidelijk uitgelegd wat er voor de veiligheid gedaan moet worden. De gevraagde offerte ontving ik de zelfde dag. Uitstekende service!

Fijne service en alles in overleg

Deze keer de aanhangwagen na laten kijken. Ben keurig gebeld voor prijsopgave . Vertrokken met advies en een goed lopende aanhangwagen.

Zoals altijd een super service!

zorgvuldig en transparant

Hart voor de auto en voor de klant.

Beetje rommelig.

Beetje rommelig deze keer. De link tussen de inspectie en de geschiedenis van mijn caddy werden pas bekeken tijdens het telefoon gesprek. Groet John.

Zoals ik gewens ben, gewoon top

APK en beurt met diverse werkzaamheden laten uitvoeren aan mijn oldtimer Triumph. Veel kennis van de auto, afspraak is afspraak en super service. Altijd vriendelijke mensen bij Bustin 😄👍

Heel snel geholpen.

Vlug en snel geholpen, goed afgehandeld en vriendelijk.

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen!

Snel, degelijk en meedenkend wordt ieder reparatie en servicebeurt uitgevoerd!

Geweldige service

Alles gegaan zoals afgesproken

Alles verlopen zoals afgesproken

snelle service

snelle service en een goed advies.

Super!

Ik had mijn camper aangemeld voor een vakantiebeurt, maar in overleg werd toch besloten een grote beurt te laten doen + APK naar voren te halen. Ze hebben hiervoor tijd vrij gemaakt. Hierbij bleek dat er een snee in een band zat, die moest vervangen worden. Ze hebben hierover eerst contact opgenomen en een prijsopgave gegeven. Verder kreeg ik goed advies mbt het toekomstig onderhoud. Ik ben zeer tevreden om terug te zijn bij garage Bustin. Ik ga weer met vertrouwen op weg.

Nooit problemen achteraf

Goede monteurs

uitstekend

accu probleem binnen een uur opgelost

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima service

zie bovenstaand

Goed en snel geholpen

Prettig geholpen zoals altijd

Helemaal goed, alles klopt!

Mijn oldtimer is perfect gerepareerd en loopt als nooit tevoren. Wat ik enorm belangrijk vind en erg waardeer is de diagnose vooraf, de heldere communicatie daaromtrent, de duidelijk prijsafspraken en het tussentijs blijven informeren over de voortgang. Bovendien voel ik mij als klant serieus genomen en de medewerkers zijn erg prettig en correct in de omgang. Ik ga jullie zonder twijfel aanbevelen.

Prima service en altijd bereid om met de klant mee te denken, top!

Bedankt voor de service bij het opstarten van de TR!

We zijn erg tevreden over de service van garage Bustin.

Mijn ervaring is dat ze meedenken en proberen de kosten zo laag mogelijk te houden. Ze overleggen altijd eerst voordat ze iets vervangen. Top.

prima service

Heel correct en goede service met vriendelijke staf en medewerkers

Fantastische en deskundige service!

Betrokken richting de klant en meedenkend richting een juiste oplossing

Snel en goed

Snel , goed en duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren.

Goede werknemers die hun vak verstaan en vriendelijke en vakkundige service

Goede vakmensen en vriendelijke en vakkundige service.

Vriendelijke, duidelijke en snelle service. Goede kwaliteit.

Niets meer aan toe te voegen