• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je een goede tweedehands auto zoekt ben je bij autobedrijf Renè Holla aan het juiste adres. Heb daar nu mijn tweede auto gekocht en ben zeer tevreden. Er staat een mooi aanbod aan auto\'s en je kunt zien hoe gedreven de medewerkers zijn. Kortom dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed geholpen,het personeel weet waar ze het over hebben . en niks is ze teveel.\r\ngeven eerlijk antwoord op gestelde vragen,\r\nkomen hun afspraken na en bellen terug.\r\nzeker een AANRADER!!\r\nverkopen gewoon eerlijke auto`s, recht door zee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een mooi aanbod aan auto\'s wat je budget ook is! \r\nBij holla weten ze waar ze het over hebben.\r\n2 x een auto bij hen gekocht en nooit problemen mee gehad! \r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke mannen. Krijg liever een oprecht antwoord waar er met ons meegedacht wordt dan het antwoordt dat het mooist klinkt. Het is er zoals het is, zonder mooie praatjes.\r\nOmdat wij zelf niet veel van auto\'s weten vind ik het belangrijk dat ze met ons meedenken en uitleggen. Dat doen ze er zeker. Ons vertrouwen zit bij Autobedrijf Holla goed! En voor de evt volgende auto komen we er zeker weer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geven goed advies, denken goed mee. Doen wat ze zeggen, bellen ook terug. Werkplaats is ook goed. Moderne uitleesapparatuur. Het zijn harde werkers die Service hoog in het vaandel hebben staan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al 10 jaar klant heb hier 5 auto\'s gekocht en heb nooit problemen gehad keurig bedrijf. Dit is een eerlijke garage en als er iets is wordt je meteen geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste autootje hier gekocht. Erg tevreden, de eigenaar (René) dacht goed met me mee en komt direct en eerlijk op mij over. Ook voor onderhoud e.d. ben ik klant bij Autobedrijf René Holla en ik kan niet anders zeggen dan helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf een occasion gekocht waar wij zeer tevreden over zijn. \r\nDe prijs kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Net als de uitstraling van het bedrijf, zeer netjes en persoonlijk. \r\nOok hebben we bij de aankoop een eerlijk en goed advies gekregen. \r\nWerkelijk niets is teveel, komen de afspraken goed na en door de zeer persoonlijke benadering voel je al snel dat je aan het juiste adres bent.\r\nOok bij de enthousiaste medewerkers in de werkplaats is mijn auto in goede handen voor o.a. onderhoud, reparatie, apk.\r\nKortom dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mientje: eigenaar / verkoper was eerlijk, duidelijk met de verkoop. Zeer klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Autobedrijf Rene Holla zijn Super!\r\n\r\nTwee auto\'s bij hun gekocht EN DE prijs kwaliteit is zeer goed.\r\nDe service is zeer sterk en de deskundigheid is toppie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met kwalitatief goede occasions voor goede prijzen. Alles is keurig verzorgd en ook de service achteraf is goed.\r\nGoede werkplaats en vriendelijke medewerkers, die altijd voor je klaar staan.

Over Autobedrijf Rene Holla