Deskundig en vriendelijk en gastvrij

Ik heb zeer recent een gebruikte Suzuki S-Cross gekocht bij Van der Boon Alphen. Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken, zowel wat betreft de inruil als de aankoop.

Netjes gastvrij behulpzaam en erg vriendelijk

Zoals in de bovengenoemde tekst...erg Behulpzaam en openstaand voor feedback. .vriendelijke mensen met verstand van zaken.zeker een bezoekje waard .. ga zo door!!!

van der Boon betekend voor mij: \"Bekwaam, Onderscheidend, Open en eerlijk, Nauwkeurig\" Dit autobedrijf is voor mij een echte topper. Ik kom hier al een aantal jaar en wil ook geen ander autobedrijf meer. Het begon allemaal toen ik mijn voorgaande auto inruilde voor een betrouwbare Suzuki Swift 1.5 exclusive met Automaat. Heerlijke auto en heb er nu al bijna 40.000 KM mee opzitten (gekocht met 51.000 KM op de teller). Na elke vakkundige kleine of grote beurt voelt de auto altijd weer als nieuw, ligt heerlijk op de weg. Ook overig onderhoud zoals een APK is dik in orde. Van der Boon is erg open en denkt ook mee; een tijdje terug nog een schade laten repareren aan mijn voorbumper (eigen schuld schade, laag hangende zon in file) I.p.v. de gehele bumper vervangen hebben ze het mooi kunnen wegwerken, uitdeuken, opvullen en spuiten. Met steenslag op de voorruit komt elke automobilist een keer in aanraking: zo had ik een flink putje wat een barst werd. De nieuwe ruit was in no time perfect gemonteerd. Ook onderhoud aan zaken die mij onbekend waren: zoals een kapotte lambdasonde vervangen is keurig uitgelegd en snel gebeurt. De laatste keer dat ik langs ben geweest was voor het vervangen van een kapotte ruitenwissermoter, dat wil zeggen de ruitenwissers functioneerden nog, maar wel met een hoop kabaal wat uiteraard niet prettig is. Ook hiervoor is kundig en snel de ruitenwisser moter vervangen. En gelijktijdig hadden ze ook de banden keurig opgepompt (zonder dat ik daar om gevraagd had als service). Top! Helaas kosten auto\'s nu eenmaal geld net als de reparaties; maar in mijn ogen zijn het eerlijke prijzen. Het wachten is geen straf de koffie/thee is heerlijk. Je zit er prima. Indien je een leen auto wilt hebben is dit ook in overleg mogelijk: voor mij gaat het dan altijd om een leenauto met automaat: wederom geen probleem. Voor degene met drukke agenda\'s: de auto s\'avonds brengen, leen auto mee en de volgende dag / einde dag weer ophalen is een fantastisch concept wat ze aanbieden. Daarnaast communiceert Van der Boon helder en duidelijk en reageert men snel op e-mails. Van de receptie tot aan de verkoop tot aan de monteurs: allemaal even aardig en keurig. Laatst had ik nog een vraag aan de monteur die mijn auto had gerepareerd en ik werd direct keurig doorverbonden waarna ik een kraakhelder en keurig antwoord kreeg. Zo hoort het! Kortom: wat kan een mens zich nog meer wensen? van der Boon, bedankt voor al deze topservice en ga zo door! Vriendelijke groeten, Jullie trouwe klant, Andrew Lyalls

Al jaren klant en altijd tevreden. Ze kennen hun klanten en denken goed mee. Hoge service en staan klaar met raad en daad. Heel fijn bedrijf en absolute aanrader om er je auto te kopen en in onderhoud te houden.

05-12-2017 Hoo, Hoo, Hoo……………, De kosten voor een keuring van mijn slee zijn alltime low ! Mijn slee moest voor een APK, En dat was nodig voor de lange reis naar Canada. De rendieren trekken er dan lustig op los, Dus wilde ik een APK met een betrouwbare VOS. VOS staat voor Variabel Onderhoud Systeem, Een goed en betrouwbaar onderhoud, maar zeker niet extreem. Via mijn mobiele telefoon, Kwam ik in contact met van de Boon. Een Suzuki/Subaru dealer eerste klas, Waar je niet behandeld wordt als een simpele pias. De service bij van de Boon is kundig en goed, Iets wat ook de kerstman een groot plezier doet. Bij de monteurs van dit bedrijf was mijn slee in goede handen, Dus vlieg ik nu probleemloos van Canada naar de Zuidpoollanden. Mijn Suzuki Liana is weer op en top gecontroleerd en gekeurd, En dat tegelijk met een zogeheten VOS beurt. Dus beste mensen; wie dit leest, denk er aan, Bij twijfel;…. bellen of regelrecht naar van de Boon gaan. Ik wens alle medewerkers bij van de Boon die dit mooie bedrijf dragen, Prettige en fantastische feestdagen. De Kerstman

wat blijft het toch een super vriendelijk en goed bedrijf weer een andere auto aangeschaft bij van der boon de service en inzet is echt altijd fantastisch ze nemen altijd de tijd voor je en denken met je mee

Heel goede service, ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf en ik wacht in spanning af of ik de rekening terugverdien. Met vriendelijke groet Dirk Hendrik van Schagen

In september 2016 een mooie Golf 7 automaat van 2013 gekocht in Leimuiden. Helaas ging er in oktober 2017 wat mis met het schakelen van de automaat. Gebeld, zelfde dag opgehaald met vervangend vervoer. Nieuw onderdeel er in en na twee weken had ik hem weer. Prima service met een prijs waar ik mee gematst ben. Top bedrijf!

Al jaren kom ik met mijn auto\'s bij dit bedrijf. Familie achtige ervaring, met vakkundige lui. Denken mee, als auto wat ouder wordt en grotere reparaties eigenlijk niet te verantwoorden zijn. Er ging wel eens wat niet helemaal optimaal, maar dit is dan altijd naar volle tevredenheid opgelost. Betrouwbaar adres!

Jonge occasion gekocht bij Van der Boon. Prima aflevering en goede service nadien toen bleek dat het wagengereedschap niet helemaal compleet was.

Onlangs bij dit bedrijf in de vestiging te Leimuiden een zeer nette occasion van 2.5 jaar oud gekocht, net, eerlijk en transparant bedrijf met goede prijs/kwaliteit en ze doen wat ze beloven. We waren aangenaam verrast dat het ook op deze manier kan. Eindelijk eens een bedrijf getroffen waar de rijklaarmaakkosten ook in verhouding zijn.

Ik heb een gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf. Tijdens de proefrit niet opgemerkt dat er een raar geluidje in zat. Er werd naar gekeken en het bleken de banden te zijn wat geen kwaad kon. Om me tegemoet te komen is het netjes opgelost. Ik kreeg 2 nieuwe banden voor de prijs van 1. Dit werd direct geregeld terwijl ik genoot van een kopje koffie. Prima service, vriendelijk personeel.

Inmiddels al jaren zeer tevreden klant. Betrouwbaar in verkoop en altijd \' fatsoenlijke\' reparaties, waarin meegedacht wordt conform de leeftijd van de auto. Inmiddels weer bezig met de aanschaf van een occasion. Laat deze aankoop graag via deze fijne garage verlopen

Wij wilden ons eens oriënteren voor een andere auto die we ergens begin volgend jaar wilde aanschaffen en hadden een lijstje met een aantal modellen. Wij zagen bij van de Boon een Hyundai staan die op ons lijstje stond en wilde de auto eens in het echt bekijken. de wagen stond buiten, maar werd keurig binnen gereden zodat we hem rustig van alle kanten konden bekijken en een proefrit was absoluut geen probleem. Hoewel het eigenlijk nog niet de bedoeling was toch tot aanschaf overgegaan omdat we deze wagen eigenlijk niet konden laten lopen. Bij ophalen keurig gepoetst en gewassen aangetroffen in de showroom, nette prijs, keurige voorwaarden zoals een pechpas, pechhulp en een halve tank benzine. Dat heb ik toch vaak zat anders meegemaakt. Erg vriendelijke klantenbehandeling (alsof je er al jaren over de vloer komt). Mocht ik een negatief of kritisch punt moeten benoem, dan is het de lokatie die wat krap aanrijden is

Bij van der Boon een gebruikte Subaru Impreza aangeschaft, en een citroen ingeruild. zij geven echt de tijd om de auto te bekijken en proef te rijden, na de koop werd de radio keurig overgezet in de nieuwe auto, en de inruil prijs was ook goed. voor een eerste kennismaking met van der Boon; een prima ervaring. daar durf ik met een gerust hart terug te komen.

Ik heb hier een niet echt nieuwe auto gekocht Na enkele weken bleek kortsluiting in de bedrading te zitten. van der Boon heeft dit heel netjes en naar tevredenheid opgelost. mijn hartelijke dank. Top !!!

Ik belde \'s ochtends met een code die door de pechhulp uit het motormanagement was gelezen (snelheidsmeter werkte niet meer). De monteur van vd Boon had een vermoeden waar dit aan lag. \'s Middags is de auto binnen drie kwartier gefixt.

Met wat voorwerk ben ik bij jullie terecht gekomen,na een aangenaam telefoongesprek ben ik komen kijken naar de auto die ik op het oog had. Na een proefrit en wat gesprekken met een kop koffie was de deal gemaakt. Ben zeer blij met mijn auto.

Erg prettig, persoonlijk, betrouwbaar en dienstverlenend bedrijf. Tijdens aankoop van de auto goed advies gekregen. Ze werken transparant. Mocht alles bekijken en uitgebreid testrijden. Onderscheidend in: luisteren naar de wensen van de klant, service, persoonlijke aandacht, vakkennis en oplossingsgerichtheid. Geen gehaast gedoe en ze denken en handelen in mogelijkheden. Onderdelen die bij aankoop van de occassion zichtbaar aan vervanging toe waren, werden vervangen. Leenauto werd ter beschikking gesteld bij reparatie. Aftersale ook goed, problemen met auto werden onder garantie goed opgelost. Dit bedrijf is een aanrader en is onderscheidend in de markt in vergelijking met de bedrijven waar ik ervaring mee heb.

Ik ben tot nu toe vriendelijk en snel geholpen!!