Helder en eerlijk

Het was een verademing om eerlijke en heldere antwoorden te krijgen van Martin bij dit aankoopproces. Heel prettig in het contact en tussendoor uitstekend bereikbaar. Martin bedankt!

Een heel fijne garage

Cees en Adje waren op zoek naar Suzuki swift en wij hadden een mooie gereserveerd, we hadden een afspraak gemaakt met Gerhard een super aardige man een proefrit gemaakt en een fijne auto ,maar hij liet er ook nog een zien een jaar jonger met meer opties, we waren gelijkt verkocht, uiteindelijk was hij het geworden, toen we hem een week later op gingen halen hadden wij voor het hele team worstenbroodjes meegenomen als dank voor de goede zorgen ,we zijn er erg blij mee ,een aanrader om daar een auto te kopen erg lieve mensen!

Heel hartelijk bedankt voor deze leuke review! Veel plezier met jullie mooie Swift :-) Groet, Team Van der Boon

Lossen zelfs je probleem op al ben je geen klant meer. Dames receptie en specifiek Martin bedankt voor jullie hulp. Toppertjes bij Van de Boon.

Heel hartelijk bedankt voor uw leuke review! We staan graag voor u klaar :-) Groet, Team Van der Boon

Klantvriendelijkheid voorop

Bij ons eerste bezoek viel de klantvriendelijkheid op, geen gepush, konden direct proefrit maken in de auto van onze keuze, denken mee, geven eerlijke en duidelijke informatie! De service die hun kunnen verlenen spreekt ons ook aan. Met 5 dagen konden we onze eerste Suzuki Swift ophalen, stond er picobello bij en de rit naar huis was een feestje. Martin jij hebt ons prima geholpen dus een dikke pluim! Oh en de dropjes smaken heerlijk (-;

Heel hartelijk bedankt voor deze leuke review! Veel plezier en veilige kilometers in de Swift :-)

Goede informatie en zeer klantgericht

We hebben gisteren een jonge occasion Subaru Forrester gekocht en onze oude Peugeot netjes kunnen inruilen. Er was ruim voldoende tijd voor het aankoopgesprek, de proefrit en het sluiten van de deal. We hebben ons op ons gemak gevoeld, geen druk of pushen van de jonge verkoper Martin met kennis van zaken. De auto is keurig afgeleverd en we zijn er blij mee! Chris en Evelien van der Vliet

Eerlijkheid en betrouwbaarheid boven alles

Vd Boon kennen we nu al lang. Zowel nieuwe als oudere auto’s laten we bij dit onderhouden of repareren. De goede service is van belang. De reële tarieven die men rekent en de goede inruilwaarde evenzeer. Men is opgewekt, correct en ook humor is beslist niet vreemd. We ontvangen duidelijke, zinvolle informatie en adviezen, of het nu om nieuw aan te schaffen auto’s gaat of om een reparatie; of het nu gaat om een van hun dealermerken of om onze hobby-Fiat 500. Maar het allerbelangrijkste: de eerlijkheid en betrouwbaarheid waarmee wordt gewerkt. Bijvoorbeeld: De Fiat had nieuwe onderdelen nodig: er worden steevast originele Fiat-onderdelen gebruikt, zoals met ons is afgesproken. De oude onderdelen vinden we in de bagageruimte terug: waterpomp, multi-riem, spanner etc. Daar komt bij dat deze ingreep bijna € 1.000,- minder kostbaar was dan de offerte bij de Fiat-dealer. Onlangs bestond er twijfel over de kwaliteit van de accu van onze Vitara. We staan aan de vooravond van een reis met de auto naar Griekenland en weer terug. We kunnen zonder afspraak langskomen: het doormeten van een accu kost niet veel tijd en een nieuwe accu is voorradig. Tja, die accu is niet nieuw meer en de auto staat regelmatig in de straat stil voor een week of langer. Dat is niet goed voor een accu. We weten dat. We worden werkelijk direct geholpen als we ons op maandagmorgen melden. Een kopje koffie later worden we geïnformeerd: de accu is niet nieuw meer, maar er mankeert werkelijk niets aan. Rijden maar! Kijk, hier had (onnodig) een accu verkocht kunnen worden zonder dat er ook maar een spatje argwaan zou ontstaan. In plaats daarvan kunnen we factuurloos het pand verlaten. Deze eerlijkheid maakt het voor ons maar al te duidelijk: zolang we het kunnen, zullen we onze nieuwe auto’s bij Van der Boon kopen en laten onderhouden; net als het Fiatje.

Positieve ervaring

Ik werd vanaf het moment van binnenlopen serieus genomen maar niet té serieus want dat is ook maar saai! Professioneel personeel en ook kundig, al met al een goede ervaring! Ohja en een heerlijke auto in de private lease!

Wat een leuke reactie! Hartelijk dank. Nogmaals veel plezier met de Suzuki Vitara.

Aardige mensen.

Voelde gelijk goed, geen opdringerig mensen. Nemen de tijd voor je, denken mee. Goede uitleg gekregen. Heel blij met mijn Suzuki Swift.

Ik heb hier een occasion gekocht, moet zeggen wat een geweldige ervaring !

Dit is echt nog een auto bedrijf met een grenzeloze klant vriendelijkheid en een echt ouderwetse service. Kortom als u een auto zoekt nieuw of 2e hands is dit een echte aanrader, de klant wie of wat je ook bent is hier echt koning en zo voelt het ook.

top bedrijf

maand geleden auto gekocht perfect geholpen door Wessel en Ton.

Super bedrijf

In september een Audi A3 occasion aangeschaft bij vd Boon. Het eerste bezoek kwam geheel onverwachts voor hun. Maar dat was helemaal geen probleem. Verkoper Wessel nam gelijk de tijd voor me. Tevens kon ik direct een proefrit maken. Na de proefrit ben ik nog een keer terug geweest en mocht ik de auto meenemen naar een onafhankelijke partij om een aankoopkeuring uit te laten voeren. Dit was allemaal geen probleem. Uit deze keuring bleek dat het een en ander vervangen moest worden (zoals de achterbanden en remschijven). Dit werd opgenomen in de koopovereenkomst en is netjes vervangen. Na een aantal weken ging de distributieketting ratelen (kwaal bij Audi). En ook dit wordt kosteloos vervangen in de garantietermijn. Zulke autobedrijven kom ik zelden tegen. Ik zou dit bedrijf dan ook aanbevelen aan anderen. Erg tevreden!

Aanrader!

Vanuit het oosten zijn wij naar Alphen aan de Rijn getogen wat de moeite waard is gebleken! Na een proefrit waren we er snel uit; Subaru Levorg uit 2016 met weinig kilometers. Het betreft een import auto uit Duitsland met sluitende documentatie. Alle afspraken die bij het sluiten van de koop zijn gemaakt, zijn goed nagekomen; APK, kleine beurt en nieuwe banden. De service is goed geregeld! We kunnen voor service en BOVAG garantie terecht bij de Subaru dealer in de buurt. Inmiddels rijden we er twee weken in rond en zijn er blij mee. We zijn zeer positief over Van der Boon garage! Het is voor ons een goede ervaring geweest. Voor een volgende auto zullen we vast weer kijken wat er te koop is maar voorlopig rijden wij met plezier rond in onze Subaru

10/10 wat een geweldige ervaring!

Na het afgaan van verschillende dealers uiteindelijk bij Van der Boon Auto's terecht gekomen. Wat een wereld van verschil met de andere dealers die ik voorafgaand had bezocht! Er werd zo zorgvuldig geluisterd naar mij en voor de aankoop van een eerste auto is dat nog extra belangrijk. Ik ben geholpen door Wessel, en van stap 1 in het proces tot en met het wegrijden met mijn nieuw aangeschafte auto heeft hij alles uitgelegd en zo goed geholpen. Geen vraag was hem te veel. Daar waar andere dealers nauwelijks oog voor je hadden weten ze hier je een bijzonder gevoel te geven waardoor je voldaan en blij weggaat mét een super auto. Want ook dat was een wereld van verschil met andere dealers. Daar waar zij auto's verkochten die in niets leken op de foto's op de website (beschadigd, remmen die een geluid maken etc.) zijn dit stuk voor stuk topauto's die verkocht worden. Je merkt dat er bepaalde betrokkenheid is vanuit de medewerkers en dat zij ook echt willen dat je tevreden wegrijdt. Ik kan niet anders dan vol lof spreken over Van der Boon Auto's en in het bijzonder Wessel! Zij hebben door hun warme manier van werken er een trouwe klant bij en ik kijk ernaar uit om ook mijn volgende auto bij ze aan te schaffen!

degelijke kwaliteit

In Aug. 2021 hebben wij een tweedehandse Subaru Forester xt 2015 gekocht bij vdboon in Alphen aan den Rijn. Eerste bezoek: prima geholpen en uitleg gekregen (afspraak gemaakt om te proefrijden) Tweede bezoek: proefrit (auto moest eerst nog even uit de zaak worden gehaald) Verder prima geholpen. Uiteindelijk zijn we tot een overeenkomst gekomen en hebben we een afleverafspraak gemaakt. Derde afspraak: auto is netjes afgeleverd en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. Conclusie: degelijk geholpen zonder gekke poetspas. Eerlijk verhaal en heldere afspraken. VDBoon staat uit mijn ervaring voor kwaliteit en een goede relatie met de klant. Ik ga het onderhoud verder laten uitvoeren door vdBoon en verwacht geen verrassingen.

Opnieuw: topervaring bij het onderhoud.

De kleine FIAT 500, La Piccola Biondissima, moet een servicebeurt hebben. De winterbanden moeten naar zomerbanden worden gewisseld en voor de tweede keer in haar leven moet de distributieriem worden vervangen. En als de boel dan toch uit elkaar ligt, dan veiligheidshalve ook maar een nieuwe waterpomp. Uiteraard gaan we hiervoor weer naar Van der Boon Auto’s in Alphen aan den Rijn. De auto is direct na de garantieperiode van de Fiat-dealer overgezet naar van der Boon om redenen die ook de kern zijn van deze review. Het begint al met de zeer persoonlijke behandeling bij het maken van de afspraak en het bepalen wat er met het 12 jaar oude autootje moet worden gedaan. Ze (inderdaad meer een vriendin dan een automobiel) staat meer in de garage aan de druppellader dan dat ze onderweg is, ook al is ze bijvoorbeeld al driemaal wezen eilandhoppen in Griekenland. Hoe dan ook, het onderhoud wordt uitgevoerd. Halverwege worden we gebeld. Er zit een slinger in de lichtmetalen voorwielvelg van de zomerbanden. Technicus Jasper heeft dat geconstateerd bij een proefrit. Dat was me nu nooit eerder opgevallen! Of dat moet worden hersteld. Uiteraard laten we dat doen. Een paar dagen later halen we de 500 op en maken een uitgebreide proefrit door de bollenvelden en gedeeltelijk over de snelweg. Even alles goed uittesten. Heer Jasper heeft duidelijk, anders gewerkt dan gauw-gauw-gauw. Wat direct opvalt is het plastic stoppertje in de veiligheidsgordel. Dat ontbrak. Nooit gemeld, maar het wordt toch maar gevonden. Top. Aandacht voor details. Dan blijkt ook al heel snel dat de auto op glad asfalt zonder enig bibbertje, trillinkje of wat dan ook rijdt. Heeft ze ooit wel eens zo mooi gereden?? Je voelt geen enkele onregelmatigheid, niet in de auto, niet in het stuur. Dat uitlijnen van die velg was kennelijk erg nodig. En ook valt op dat de remmen erg mooi zijn afgesteld. Al met al zijn we bijzonder tevreden. Dat heeft Jasper ronduit goed gedaan! In een originele FIAT-doos treffen we de verva

Behulpzaam

Een jaar geleden uitstekend geholpen met het kopen van een auto. Onlangs heb ik hun weer benaderd, om een aantal dingen te regelen voor de verzekering. Werd uitstekend geholpen zonder gedoe. Ze zijn praktisch, behulpzaam en deskundig. Als ik er dichterbij zou wonen, dan zouden zij mijn vaste garage zijn.

Gewoon een top garage

Wederom een tweede hands Subaru aangeschaft bij garage van der Boon Reden: betrouwbaar en eerlijk met een hoog gevoel voor service

Deskundig en vriendelijk en gastvrij

Ik heb zeer recent een gebruikte Suzuki S-Cross gekocht bij Van der Boon Alphen. Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken, zowel wat betreft de inruil als de aankoop.

Netjes gastvrij behulpzaam en erg vriendelijk

Zoals in de bovengenoemde tekst...erg Behulpzaam en openstaand voor feedback. .vriendelijke mensen met verstand van zaken.zeker een bezoekje waard .. ga zo door!!!

perfect, zeker aan te bevelen

van der Boon betekend voor mij: \"Bekwaam, Onderscheidend, Open en eerlijk, Nauwkeurig\" Dit autobedrijf is voor mij een echte topper. Ik kom hier al een aantal jaar en wil ook geen ander autobedrijf meer. Het begon allemaal toen ik mijn voorgaande auto inruilde voor een betrouwbare Suzuki Swift 1.5 exclusive met Automaat. Heerlijke auto en heb er nu al bijna 40.000 KM mee opzitten (gekocht met 51.000 KM op de teller). Na elke vakkundige kleine of grote beurt voelt de auto altijd weer als nieuw, ligt heerlijk op de weg. Ook overig onderhoud zoals een APK is dik in orde. Van der Boon is erg open en denkt ook mee; een tijdje terug nog een schade laten repareren aan mijn voorbumper (eigen schuld schade, laag hangende zon in file) I.p.v. de gehele bumper vervangen hebben ze het mooi kunnen wegwerken, uitdeuken, opvullen en spuiten. Met steenslag op de voorruit komt elke automobilist een keer in aanraking: zo had ik een flink putje wat een barst werd. De nieuwe ruit was in no time perfect gemonteerd. Ook onderhoud aan zaken die mij onbekend waren: zoals een kapotte lambdasonde vervangen is keurig uitgelegd en snel gebeurt. De laatste keer dat ik langs ben geweest was voor het vervangen van een kapotte ruitenwissermoter, dat wil zeggen de ruitenwissers functioneerden nog, maar wel met een hoop kabaal wat uiteraard niet prettig is. Ook hiervoor is kundig en snel de ruitenwisser moter vervangen. En gelijktijdig hadden ze ook de banden keurig opgepompt (zonder dat ik daar om gevraagd had als service). Top! Helaas kosten auto\'s nu eenmaal geld net als de reparaties; maar in mijn ogen zijn het eerlijke prijzen. Het wachten is geen straf de koffie/thee is heerlijk. Je zit er prima. Indien je een leen auto wilt hebben is dit ook in overleg mogelijk: voor mij gaat het dan altijd om een leenauto met automaat: wederom geen probleem. Voor degene met drukke agenda\'s: de auto s\'avonds brengen, leen auto mee en de volgende dag / einde dag weer ophalen is een fantastisch concept wat ze aanbieden. Daarnaast communiceert Van der Boon helder en duidelijk en reageert men snel op e-mails. Van de receptie tot aan de verkoop tot aan de monteurs: allemaal even aardig en keurig. Laatst had ik nog een vraag aan de monteur die mijn auto had gerepareerd en ik werd direct keurig doorverbonden waarna ik een kraakhelder en keurig antwoord kreeg. Zo hoort het! Kortom: wat kan een mens zich nog meer wensen? van der Boon, bedankt voor al deze topservice en ga zo door! Vriendelijke groeten, Jullie trouwe klant, Andrew Lyalls

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Al jaren klant en altijd tevreden. Ze kennen hun klanten en denken goed mee. Hoge service en staan klaar met raad en daad. Heel fijn bedrijf en absolute aanrader om er je auto te kopen en in onderhoud te houden.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

05-12-2017 Hoo, Hoo, Hoo……………, De kosten voor een keuring van mijn slee zijn alltime low ! Mijn slee moest voor een APK, En dat was nodig voor de lange reis naar Canada. De rendieren trekken er dan lustig op los, Dus wilde ik een APK met een betrouwbare VOS. VOS staat voor Variabel Onderhoud Systeem, Een goed en betrouwbaar onderhoud, maar zeker niet extreem. Via mijn mobiele telefoon, Kwam ik in contact met van de Boon. Een Suzuki/Subaru dealer eerste klas, Waar je niet behandeld wordt als een simpele pias. De service bij van de Boon is kundig en goed, Iets wat ook de kerstman een groot plezier doet. Bij de monteurs van dit bedrijf was mijn slee in goede handen, Dus vlieg ik nu probleemloos van Canada naar de Zuidpoollanden. Mijn Suzuki Liana is weer op en top gecontroleerd en gekeurd, En dat tegelijk met een zogeheten VOS beurt. Dus beste mensen; wie dit leest, denk er aan, Bij twijfel;…. bellen of regelrecht naar van de Boon gaan. Ik wens alle medewerkers bij van de Boon die dit mooie bedrijf dragen, Prettige en fantastische feestdagen. De Kerstman

perfect, zeker aan te bevelen

wat blijft het toch een super vriendelijk en goed bedrijf weer een andere auto aangeschaft bij van der boon de service en inzet is echt altijd fantastisch ze nemen altijd de tijd voor je en denken met je mee

goede service, goed behandeld

Heel goede service, ik heb veel vertrouwen in dit bedrijf en ik wacht in spanning af of ik de rekening terugverdien. Met vriendelijke groet Dirk Hendrik van Schagen

Curieweg 3 2408 BZ Alphen aan den Rijn