Meedenken met oplossingen zo veel mogelijk afgestemd op de wens van de klant, waarbij het belang van de klant voorop staat. Jaren geleden al zeer positief over het kennisniveau van Harm de With als het gaat over het oplossen van storing(en) m.b.t. lpg installaties. Nu afgelopen week een LandiRenzo/Eurogas Evo360 in mijn Alfa Romeo GT 3.2V67 laten inbouwen...keurig verzonken ringtank van 76 !! liter, 6 nieuwe speciale LPG bougies en perfect afgewerkt vulpunt achter de originele benzineklep, de GT rijdt super en gaat zoals het hoort als de brandweer. Zeer tevreden wederom, service is van hoog niveau!
Een keurig bedrijf, met goede service en betrouwbaarheid!!! (laten keurig zien wat er vervangen is en waarom) Zo stap je weer met een veilig gevoel je auto in.
Geweldige ervaring. Zeer keurig in afspraken en geweldige kwaliteit. Absolute aanrader!
Allereerst een compliment voor de gewassen auto die weer voor de deur stond. Toch deze keer een 7 voor de service vanwege de wat slordige wijze van afhalen van de auto en het feit dat de auto in korte tijd weer terug moest voor dezelfde klacht.
Ik ben zeer positief over Autocentrum Arkel. De ontvangst en communicatie is goed. Deskundigheid is groot. Ze zorgen dat het piekfijn voor elkaar komt. Ook al is het probleem lastig.
Ik ben zeer positief over Autocentrum Arkel. De ontvangst en communicatie is goed. Deskundigheid is groot. Ze zorgen dat het piekfijn voor elkaar komt. Ook al is het probleem lastig.
ken het bedrijf al 25 j.r.was tot 2006 zijn buurman.van daar buurman&buurman!!!kan bijna altijd op hem rek.ik heb hem veel moeten leren.en nu gaat het goed met zijn bedrijf.met vr. gr.jan.
prima bedrijf vooral klantvriendelijk en prima service heb verder niks aan te merken
ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. kreeg ook het vervangende onderdeel te zien met tekst en uitleg. er werd ontzettend veel moeite gedaan om mij 1 dag voor de vakantie goed op weg te helpen. dit wordt een vast adres voor het onderhoud van mijn lpg installatie.
Zeer goed, tot dusver! Kan prijs/kwaliteit nog niet beoordelen, rekening nog niet ontvangen.
Lianne, Wil je als je de factuur binnen hebt een nieuwe beoordeling invullen, dus ook een juiste beoordeling voor de prijs/kwaliteit Anita
Ik kan Harm al vanaf mijn 12de jaar. Mocht er zelfs elke zaterdag komen werken toen de tijd. Als het over gas installaties problemen gaat stuur ik de personen door naar ACA. Je wordt er netjes geholpen.
Zowel een reparatie aan de gasinstallatie, grote onderhoudsbeurt en het plaatsen van een trekhaak. Bijna alles is direct goed verlopen, alleen een sensorstoring van de banden niet direct kunnen verhelpen maar toch na enkele zoekbeurten gevonden (zonder extra kosten). Dit is pas een prima service en daarom zeker reden om hier terug te komen en andere dit bedrijf aan te bevelen.
Klantvriendelijk en deskundig bedrijf
Beste mevr. van Pelt, Graag herinner ik u aan ons telefoongesprek van vorige week. U gaf nadien aan dat wanneer wij nogmaals een enquete zouden versturen u de becijfering (voor wat betreft prijs) wel wilde herzien. Bij voorbaat dank voor uw tijd! met vriendelijke groet, Harm de With
Probleem met gasklep in een oogwenk verholpen. Snel, deskundig, vriendelijk en de koffie was uitstekend. Voor dit bedrijf rij ik graag een paar kilometer verder om goed geholpen te worden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.