Uitstekende service

I.vm. de gasinstallatie in mijn auto werd mij dit bedrijf aangeraden. Binnen een week had ik een afspraak en werd mij zeer kundig uitgelegd wat er mis zou kunnen zijn aan de installatie. De dag van het onderhoud/reparatie werd ik telefonisch up to date gehouden omtrent de handelingen welke men uit moest voeren. Dit voorkwam verrassingen. Uiteindelijk reed ik als zeer tevreden klant weg en ga hier volgend jaar zeker weer heen voor een onderhoudsbeurt. De auto loopt eindelijk weer lekker !

Klantvriendelijk en eerlijk

Via via daar terecht gekomen met een lekkende vultrechter bij een lpg installatie. Werd gelijk al heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook het probleem is netjes en tegen een redelijk tarief opgelost. Voor problemen met je autogas installatie moet je echt bij deze mensen zijn.

Prima garage, goede behandeling.

Mijn auto afgeleverd en keurig met een auto naar huis gebracht. Ook toen auto klaar was weer thuis opgehaald. Vriendelijk personeel.

Hebben perfect werk geleverd

We hebben gas in laten bouwen en ze hebben het echt heel netjes gedaan.

snel en vakkundig geholpen

ik ging naar de garage ivm met een "rammel" aan het eind van dezelfde dag kon ik mijn auto weer ophalen met nieuwe schokbrekers en was het probleem verholpen.

Zeer klantvriendelijk en word goed meegedacht met de klant. Duidelijke uitleg gehad.

Erg aardige mensen denken met je mee . En alles voortreffelijk gemaakt , zeer tevreden

Goede communicatie en service!

Harm heeft passie voor zijn vak en heeft vakkundig onze gezinsauto voorzien van een LPG-systeem. De communicatie verliep goed, er is veel mogelijk en de prijs is/was scherp. Prettig bedrijf.

Zeer netjes, fijne mensen mooie garage

Zeer netjes en professioneel geholpen

Goede service en kennis van zaken!

Eindelijk weer eens een bedrijf waar kennis aanwezig is inzake gasinstallaties en klaar staat voor zijn klanten. Gezien mijn inmiddels opgedane ervaringen kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen

Goede communicatie en goede service

Op zaterdag vakkundig uit de brand geholpen!

Op zaterdagmiddag bleek ik bij de stort niet alleen spullen gebracht te hebben, maar ook terug te komen met een grote pin in mijn achterband. Autocentrum Arkel kwam buiten openingstijden te hulp en ik kon weer naar huis. Supersnel en vakkundig!

Topservice

Aardige mensen, goede monteur, mooie prijs én lekkere koffie!

Zeer prettig

Duidelijke afspraken doe nagekomen zijn , scherpe prijs en nette vakmensen.

Goed geholpen, duidelijk.

Duidelijk, verstand van zaken.

Goede service en snel een afspraak kunnen maken.

Zeer positieve benadering bij het neerleggen van je probleem. Goede oplossing geboden en snel geregeld. Top

Zeer ervaren en zeer vriendelijk mensen

Goed en netjes geholpen

Duidelijke factuur.

Snel, bekwaam, hartelijk

Zie boven

Ontzettend snel, fijn en professioneel behandeld!

Auto pech is nooit fijn, daarom was de hulp die direct werd aangeboden erg goed bevallen. Zonder hikken of stoten stond ACA voor mij klaar en heeft direct geassisteerd in mijn situatie! Dank

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Men denkt mee, is open over reparaties, laat dingen zien en heeft een praktische werk / wachtruimte met goed internet incl koffie, thee en chocolademelk. Zeker een aanrader!

Vriendelijke en snelle en goede service

Ik belde om een lekke band te repareren. Kon gelijk terecht. Kon er op wachten onder het genot van een lekkere koffie

Netjes, vriendelijk en goede service.

Altijd netjes en aardig en geen gekke verassingen achteraf.

GOEDE SERVICE, VERTROUWD.

KLANTVRIENDELIJK AUTOBEDRIJF, JUISTE INFORMATIE OMTRENT ONDERHOUD. SERVICE GOED EN VERTROUWD.

Een fijn garagebedrijf!!!

Een fijn garagebedrijf, waar je ontvangen wordt met een kop koffie/thee en een luisterend oor. Vriendelijkheid staat hier nog hoog in het vaandel met het meedenken en oplossen van storingen of onderhoud. Kortom...ik beveel Autocentrum Arkel aan.