Snelle service.

Top garage!

Zeer fijne plek om je auto te laten onderhouden/repareren. Altijd even bellen voor ze grote kosten gaan maken heel fijn. En als het even mee zit krijg je je auto ook nog eens gewassen terug!

Alles prima geregeld

Goed advies, goede uitvoering

Inbouw LPG-tank in mijn camper. Goede advisering, snelle offerte en zeer goede uitvoering

Netjes en goed geholpen

Zie boven

Prima service en menselijke behandeling

Prima geregeld

Handig, auto meegenomen en einde van de dag weer terug gebracht

Al jaren tevreden

5 autos op lpg als het niet goed gaat dan kom je niet terug Topgarage!

Al vele jaren het vertrouwde adres voor onze Chevrolet.

Gewoon goed

kwantitatief en kwalitatief super!

We hebben een lpg-systeem in laten bouwen en Harm heeft dat met zijn team snel, deskundig en binnen de afspraken gedaan. Het is inmiddels de vierde auto (Mercedes W126, SL350 en VITO W368 en Seat MII) die Harm heeft gedaan. Ook doet hij het onderhoud van de systemen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Sowieso is LPG een goede milieubewuste brandstof. Harm is bescheiden en deskundig. Wij waarderen hem, overigens zonder dat we aandelen hebben in zijn bedrijf.

Ontvangst en de werkzaamheden zijn uitstekend verlopen.

Ontvangst was prettig en het vervolg van mijn afspraak ook. Gelukkig was het gebrek zeer snel gevonden en dus het probleem opgelost.

Auto voor APK en jaarlijkse onderhoudsbeurt Correct Deskundig

Altijd goed PRIMA SERVICE EN KWALITEIT

Altijd welkom voor advies en service zeer vriendelijk en kundig personeel zeer tevreden !!!!

Autocentrum Arkel is het adres voor kwalitatief onderhoud en een redelijke prijs

Gasinstallatie in laten bouwen in zomer 2020. ACA dacht goed mee hoe de installatie het fraaiste ingebouwd kon worden i.p.v. hoe het voor hen het makkelijkste kon zijn. 30.000km inmiddels mee gereden. mei 2021 viel gassysteem uit en was het vermogen van de motor op benzine ook niet goed. Zijn toen in combinatie met een andere bestemming naar Autocentrum Arkel gereden. (wij wonen in de buurt van Den Haag). ACA heeft onderzoek gedaan, Luchtfilter vervangen. Daarna deed de gasinstallatie het nog niet. Nog meer onderzoek gedaan. Er bleek een lucht aanvoerbuis van 6 cm dik door de ouderdom (28 jaar) aan het verpulveren te zijn. Daarom was het helemaal verstopt. Direct vervangen. Het gassysteem deed het daarna heel goed. Het vermogen van de moter ook. Rekening € 118,- Prijs is redelijk. Hartelijk dank, Groet Gidyan van der Toorn

ACA: Vertrouwd en gewoon goed! Eerlijk zaken doen.Ga zo door!!

ACA: Niet alleen belangstelling voor mijn auto, maar ook persoonlijk. A: altijd C: correcte A: afhandeling. MVG, Fred Remkes.

Heerlijk bedrijf

Heel goef

Fijne en open communicatie en goed geholpen!!

Eerste contact met garage, heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Oplossing goed geboden en nog extra advies gekregen.

Afspraken correct nagekomen

Netjes en op de afgesproken tijd geholpen

Altijd correct en helder.

Je word goed geïnformeerd over de mogelijkheden en indien tussendoor nog geïnformeerd als er iets speciaals is.

Deskundig en klantvriendelijk.

Zeer deskundig en klantvriendelijk geholpen.

Uitstekende service en nog betaalbaar ook!

Super geholpen en voor een heel betaalbare prijs.

Duidelijke communicatie

Top service!

Snelle service, vriendelijk personeel en goede uitleg!

Goede en eerlijke service.

Ik kreeg goed advies en uitleg. Er werd verteld wat er nu moet gebeuren en wat later nodig is. Vooraf werden de kosten besproken.