Deskundig, klantgericht en betrouwbaar.

Een vriend van mij raadde mij dit bedrijf aan. Mijn auto rijdt op LPG en dit bedrijf is daarin gespecialiseerd. Mijn ervaring is dat een gewone dealer onvoldoende kennis van LPG heeft en daarom een afspraak met dit bedrijf gemaakt. Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring na deze eerste beurt. Ga mijn auto daar in de toekomst ook heenbrengen.

Zeer vriendelijke en vakkundig personeel

Enorm goed geholpen en mijns inziens een prima kwaliteit prijsverhouding

Goede service, en goede communicatie

snelle service en goede uitleg van de uit te voeren werkzaamheden

Een afspraak maken is probleemloos. Als er een hobbeltje verschijnt dan wordt er direct meegedacht om dat hobbeltje weer weg te krijgen. En zelfs als je een bij een afspraak iets vergeet te noemen dat nagekeken moet worden, dat wordt je er wel op gewezen. Mijn auto rijdt als het spoor en dat ligt vast aan deze goede garage. En dan hebben ze ook nog overheerlijke koffie!!!!

Correcte uitvoering en zeer informatief

Positief... goede na-uitleg en meedenken.

Betrouwbaar

Deze specialisten hebben ruime kennis van zaken en komen hun afspraken na. Uiterst klantvriendelijke behandeling.

Prima garage

Goed en netjes geholpen Snel klaar en klantvriendelijk Heel fijn en zeer vakkundig voor mijn Ford

Goeie service en toelichting, prima reparatie

Auto rijdt weer heel soepel op LPG

200 euro armer maar probleem niet opgelost!!!

Ben hier recent geweest tot 2x toe zelfs afgelopen zaterdag nog eerlijk is eerlijk werd vriendelijk ontvangen door zowel personeel aan de balie als de monteur maar met vriendelijkheid heb ik niks ik belde vandaag weer op dat probleem niet opgelost is en ik niet van plan ben om meer geld in te steken Enige wat de lpg monteur zei oke oke oke maar daar koop ik ook niks voor had op zijn minst een oplossing verwacht of me geld terugkrijgen daar word niet over gesproken zaterdag nog werd mij gezegd jou probleem is 100%, opgelost!! als je iets niet kunt eerlijk zeggen neem mensen geen geld af !!!

Prima garage met goede service.

Lange wachttijd maar degelijk en betrouwbaar.

Prima service en dito afspraken. Moest wel weken wachten met een lastige storing.

Perfecte service

Vakkundig, vriendelijk en niet duur

Met een af en toe optredende storing is het altijd lastig om de oorzaak te achterhalen. Het lijkt erop dat dit prima gelukt is. Uitleg bij de reparatie en toont de onderdelen. Rekening viel mee. Prima vervangende auto, ook op LPG.

Verward

Na onderzoek bleek dat de bobine vervangen moest worden ad € 187.90) . Ik werd gebeld dat de auto klaar was en ging met de leenauto (prima geregeld !) de auto ophalen. Daar kreeg ik de rekening ad € 601,19 wat ik een fors bedrag vind. Inclusief in de rekening zat ook het vervangen van 4 bougies die 20-3-2023 al vervangen waren. Dit was vooraf doorgegeven maar toch moesten ze blijkbaar vervangen worden. Ik heb hierop gezocht op internet maar daar was niets te vinden over het moeten vervangen van goede bougies bij het vervangen van een bobine. Ik heb geen verstand van auto's maar vind : a. vervanging bougies twijfelachtig b. prijs van de bobine hoog (beetje op internet gekeken, prijzen rond € 100) waar ik € 187.90 betaalde. c. ik zou altijd de klant informeren over de prijs zodat deze kan kiezen voor reparatie of niet. In dit geval werd gezegd dat de bobine ook weer uitgebouwd kon worden Ik ben wel prima geholpen maar heb toch een beetje naar gevoel over e.e.a.. Ik beveel deze garage overigens wel aan ivm klantvriendelijkheid en service

Een fijn duidelijk en eerlijk bedrij.

Dit was mijn eerste ervaring met het autobedrijf en deze heb ik als zeer prettig ervaren. Duidelijk, eerlijk en dat ook nog voor een normale prijs.

Ik ken het autobedrijf sinds 1989 en vind het onbetwist dé LPG specialist van Nederland!

Onderstaande woorden kenmerken de dienstverlening van Auto Centrum Arkel. Goede ontvangst, vriendelijke bediening, professionaliteit, deskundigheid en betrouwbaarheid.

Ik ben heel vriendelijk en naar tevredenheid geholpen

Zeer positief. Zowel qua klantvriendelijkheid als kennis

Kundig en zeer vriendelijk

Kundig en zeer vriendelijk. probleem in de lpg installatie snel gevonden en verholpen. goed advies gekregen.

Gewoon wat je verwacht van een degelijk bedrijf.

Na telefonisch contact gehad afspraak ingepland om gasfilter te vervangen. Bij aankomst in de zaak netjes ontvangen door vriendelijke dame. Sleutel ingeleverd en bakkie genomen, vervolgens aan de ruime tafel gaan zitten. Toen na een klein half uur de auto werd buiten stond nog wat nagepraat met de monteur, geen storingen geconstateerd en ook geen gebreken gezien.(Ook nog niet gehad in 1,5 jaar en 40000 km) hij heeft nog wat uitleg gegeven over de installatie die ik heb, en na wat complimenten in ontvangst te hebben gekregen over de staat en toestand van mijn 17 jarige auto heel tevreden huiswaarts gegaan. Hoop zeker terug te gaan volgende keer.

Prima behandeling

Super ontvangen als nieuwe klant

Ik werd doorverwezen naar ACA en kwam daar dus als nieuwe klant. Mijn oldtimer V8 liep niet meer goed op LPG. De ontvangst was supervriendelijk. Een leenauto stond klaar voor een schappelijk tarief. Binnen 1 dag was auto klaar (rijdt weer super en nu ook op LPG). Rekening was ook geen tegenvaller. Kortom: heb je een LPG probleem, ga dan naar ACA

Een uitgebreide uitleg van de diagnose van mijn gasinstallatie in mijn GMC Sierra. Tevens alle opties uitgelegd met eerlijk advies of het nut heeft. Helemaal top.

Zeer tevreden en uitstekend geholpen

Prettige ervaring dat het in.deze drukke tijden ook nog gewoon goed en zonder problemen kan gaan. Geeft een goed gevoel.

Fijne garage met persoonlijke aandacht voor de klant

In het begin lied ik hier alleen mijn winterbanden wisselen. Onderhoud liet ik in eerste instantie nog bij de (BMW) dealer uitvoeren. Vanwege de positieve ervaringen ben ik ook voor het onderhoud van mijn auto's overgestapt naar ACA. Altijd tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Professioneel, Klantvriendelijk, Nette prijzen

Gisteren mijn Dodge Ram gebracht met problemen in de gasinstallatie. Zeer klantvriendelijk bedrijf, en keurige prijzen. Professioneel diagnose gesteld, en probleem opgespoord. Zeer meedenkend met het vervangen van onderdelen. Voorbeeld: Cilinder 3 deed het niet goed, defecte injector. Normaal moet je een hele set kopen, maar ACA heeft er 1 vervangen wat aanzienlijk de kosten drukt! Ik ben heel erg blij met het resultaat en mijn auto rijdt weer als een zonnetje.