Prettig

Auto gebracht voor een APK en volgens planning weer kunnen ophalen.

Prima autobedrijf benaderd de perfectie.

Ferry heeft altijd een oor voor mijn autoproblemen, nooit bagatelliserend maar controlerend. Geeft altijd uitleg bij wat er uitgevoerd is. Ook de monteurs hebben hart voor hun werk, anders dan ik vaak elders ben tegengekomen.

Snelle, goede service!

Kom al 2 jaar bij Jos Derksen en de rest van mijn familie komt al langer. Super dichtbij, snelle service, het is ook super goed. Ze bellen netjes voordat ze iets doen en bespreken wat ze wel en niet gaan doen. Ze zeggen ook eerlijk wat wel mis is, maar naar hun mening en wat zij zelf zouden doen, pas komende jaar hoeft.

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Ze denken met de klant mee, zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Mochten ze een antwoord of oplossing niet zelf hebben, zijn ze hier eerlijk over en proberen ze de info extern op te halen. Erg fijn!

Al 30 jaar klant : deskundig en vriendelijk!

Al 30 jaar klant: deskundig en vriendelijk!

Aardig personeel, goede afhandeling

GOED

Meedenkende oplossing zoekers

Nette en klantvriendelijke benadering en bereid om mee te denken naar de beste oplossing voor het defect aan onze auto

Top!!

Gisteren de auto even gebracht voor onderhoud en apk keuring. Jos en Ferry staan altijd klaar voor een praatje en informatie, kortom gewoon gezellig. Bij reparaties wordt er altijd mee gedacht, daarom prijs kwaliteit verhouding prima.

Kundig, eerlijk, adequaat

Vriendelijke mensen die gewoon goed werk doen. Ze zijn eerlijk over wat er moet gebeuren, denken met je mee en werken verdomd snel!

Goede garage , klantvriendelijk en eerlijk

Geweldige service

Vanuit alle kanten wordt mee gedacht voor een oplossing. Uiteraard vanuit de wensen maar ook vanuit oogpunten als veiligheid, comfort en budget.

Word correct en vakkundig geholpen

Ze hebben voor bijna ieder probleem een oplossing en de reparatie wordt netjes en vakkundig gedaan.

Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken.

Prima garage rustige en duidelijke uitleg met goed en eerlijk advies.

Vlot en deskundig geholpen

Nieuwe set winterbanden op velg. Advies, inruil en vlotte montage. En natuurlijk een vriendelijk gesprek, koffie met koekje en een krantje. Altijd top bij Jos.

Top service!

Vriendelijk, meedenken in oplossingen en betrouwbaar!

Zoals altijd vriendelijk en persoonlijk, en de auto in een paar uurtjes klaar.

Goede service en goede informatie

Fijne communicatie en snelle service

Mijn eerste keer bij Jos Derksen. Aan de telefoon zijn ze erg duidelijk en fijn in de communicatie. Ze proberen zo snel mogelijk je auto te repareren, zodat je niet te lang zonder zit. Bij het maken van de afspraak werd een schatting gemaakt van de kosten, deze kwam bij het ophalen van de auto overeen. Ze nemen de tijd voor je om je te woord te staan, het voelt als prettig en eerlijk contact.

Bijzonder tevreden !!

Heb een heel goed gevoel hierover!!

Vakkundige monteurs, die alles goed controleren.

Kom met mijn jonge klassieker reeds enige jaren bij Jos Derksen. Ben klant geworden nadat een monteur een heel lastig defect aan een elektrische raamopener heel kundig heeft hersteld. Was bij eerdere pogingen bij andere bedrijven niet gelukt. Receptionisten bellen netjes voordat er een onverwachte reparatie wordt gedaan.

Zoals gewoonlijk vriendelijk ontvangen, mijn auto is altijd in goede handen. En je word netjes gebeld wanneer de auto klaar is. Bedankt Jos & Ferry en het gehele team!

Altijd snelle en uitstekende service

Zie aanhef, niet veel meer aan toe te voegen!

Altijd tevreden!

Onderhoud en apk. Prima verlopen!

is goed

Goede service en snel . Niets mis mee...

zeer klantvriendelijk en goed advies

Met een aardig eisenpakket zijn we binnengestapt en is er voor ons een auto gevonden welke perfect aan onze verwachting voldoet. Goede communicatie en lekkere koffie.