Laden reviews...
Laden reviews...
98 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen al jaren de klantgerichte aanpak, vakmanschap en duidelijke communicatie. Ze noemen eerlijke prijzen, transparantie en het vermogen om mee te denken als belangrijke pluspunten. De feedback onderstreept vertrouwen, consistentie in service en aandacht voor de klantreis bij onderhoud en reparaties.
Je wordt hier goed geholpen. Ze maken duidelijke afspraken met je en als er iets is nemen ze contact met je op om advies te geven over de reparatie. Ik raad deze garage graag aan voor uw auto.
Beveelt aan
25 June 2026
Rien Peters
Niftrik
Perfecte service.
Beveelt aan
24 June 2026
Peter-Paul
WIJCHEN
Na een zoektocht op internet naar een geschikte auto voor ons gezin zijn wij uitgekomen bij Jos Derksen. Voor ons was het best een stuk rijden maar dat was niet voor niks. Zeer vriendelijk personeel en duidelijk in de voorwaarden. Geen aflever pakketten zoals je bij de meeste auto bedrijven ziet maar standaard Bovag garantie en een check op de auto zie je niet veel meer. Prijs was zeer schappelijk en wij zijn zeer tevreden met de nieuwe auto.
Beveelt aan
21 June 2026
Robin
Zoetermeer
Eerlijk. Dat is het eerste woord dat bij me opkomt als ik denk aan Jos en Bob Derksen. Geen onzin, geen verkooppraat ( ik ben zelf verkoper ), geen gedraai. Ze zeggen wat nodig is, leggen uit wat niet nodig is, en adviseren altijd in jouw belang. Zo simpel is het maar zeer zeldzaam. Er zitten echt topmonteurs bij Jos Derksen. Mannen die precies weten wat ze doen, die hun vak verstaan. Dat voel je aan alles.Ook als je een auto bij ze koopt, zit je goed. Uit eigen ervaring kan ik zeggen: Je rijdt weg in een jonge, volledig gecheckte auto, zonder verborgen gebreken en zonder verrassingen achteraf. Ze kopen alleen kwaliteit in, en dat merk je meteen.Kortom: een eerlijke, nuchtere Bosch‑service garage waar vakmanschap, vertrouwen en menselijkheid nog gewoon bestaan.
Beveelt aan
19 June 2026
Niek Groeliker
Wijchen
Me goed geholpen ondanks dat ik laat was
Beveelt aan
16 June 2026
Frans
Wijchen
Bedrijf met zeer vriendelijk personeel en men denkt mee met de klant en komt met goede oplossingen tegen redelijke tarieven. Al met al zeer goed bedrijf
Beveelt aan
12 June 2026
Aart
Opheusden
Ik kom al bijna 20 jaar bij deze garage. De zijn klantvriendelijk en deskundig. Ze weken met vaste,ervaren monteurs. Ik mag ze graag en heb veel vertrouwen in deze garage.
Beveelt aan
11 June 2026
Duurt
Wijchen
Het bedrijf kampt met personeelstekorten daarom loopt de wachttijd op om een kapotte auto te laten maken. In eerste instantie zou het 6 weken duren, maar er is getracht om de auto tussentijds te kunnen maken. In het totaal heeft het 3 weken geduurd. Alle begrip dat zij geen ijzer met handen kunnen breken. Het is overmacht. Maar het is voor de eigenaar van de auto een hele toer om alle afspraken en woon-werkvervoer te regelen als de auto 3 weken stil staat en er geen vervangend vervoer is.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Nicoline
Wijchen
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen door het personeel.
Beveelt aan
5 June 2026
Martin
Wijchen
Klantgericht
Beveelt aan
4 June 2026
Ad
Wijchen
..
Beveelt aan
4 June 2026
Bea
Wijchen
Erg klantvriendelijk, goede service! Denken met je mee.
Beveelt aan
2 June 2026
A.
Wijchen
Ik ervaar mijn contact met het autobedrijf van Jos en zijn medewerkers als prettig, informeel én vertrouwd. Antwoorden op mijn vragen zijn niet opgesmukt en waarheidsgetrouw. Kom er al meer dan 10 jaar en dat zegt ook genoeg.
Beveelt aan
29 May 2026
Theo van Lith
Wijchen
Vakkundige service met een glimlach en persoonlijke benadering
Beveelt aan
28 May 2026
Nicôle
Wijchen
Al jaren lang zeer goede ervaringen
Beveelt aan
28 May 2026
John Cooymans
Wijchen
Ik heb hier een auto gekocht. Het hele proces was transparant en ik ben met een goed gevoel hier weggegaan. De prijs op de auto is de prijs die je betaald er komen geen bijkomende kosten bij. Al met al een positieve ervaring.
Beveelt aan
27 May 2026
Marco
Hendik Ido Ambacht
Dit bedrijf heeft een goede service en is ook klantvriendelijk en het leuke is er staan altijd wel een snoepje op de balie
Beveelt aan
22 May 2026
Willie
Wijchen
Heel erg vriendelijk en behulpzaam !en ook als je even moet wachten op een klus kan je er heel goed zitten .
Beveelt aan
9 May 2026
Annika
Wijchen
Fijne ontvangst en goede service
Beveelt aan
5 May 2026
Marina
Wijchen
Je wordt vriendelijk geholpen en de service zijn ook goed
Beveelt aan
5 May 2026
Diederika Verheul
Wijchen
VRIENDELIJK EN GOEDE UITLEG
Beveelt aan
5 May 2026
Frans Vissers
wijchen
Goede service, communicatie en prijs!
Beveelt aan
1 May 2026
Chris
Wijchen
Komen hun afspraken na
Beveelt aan
25 April 2026
Peter
Wijchen
Superfijn geholpen!
Beveelt aan
22 April 2026
Brenda
Wijchen
Al jaren ben ik klant bij Jos Derksen. Gisteren problemen met de auto, vlak voordat wij op vakantie gaan. Oorzaak was snel vastgesteld. Reparatie moet plaats vinden. Vanmorgen is de auto gerepareerd ondanks de overvolle agenda, zodat wij veilig op vakantie kunnen gaan. Helemaal top Jos en dank aan de vakbekwame monteurs.
Beveelt aan
17 April 2026
Clemens.
Wijchen
Woeziksestraat 71
6604CL Wijchen
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit