Prettig contact, goed verlopen verkoop en koop.

Goede overdracht van de nieuwe auto.

Onze auto APK gekeurd en aangezien we maar een auto hebben, werden we gehaald en gebracht. Goed geregeld dus.

Al jaren een tevreden klant

Kwaliteit voor relatief minder geld. Elke keer weer een prettig bezoek voor wat dan ook, je wordt bij Jos goed geholpen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Vriendelijk en bekwaam.

Vriendelijk, accuraat en deskundig

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, krijgt advies en wordt snel geholpen. Afspraak = afspraak geldt hier nog.

Jos Derksen BV is een prima autobedrijf

Voor de eerste keer een auto via dit bedrijf gekocht. Vanaf het eerste contact tot de aflevering van de auto is alles vlotjes verlopen. De klantvriendelijkheid staat op een hoog niveau.

Vriendelijk en professioneel

Ik ben vriendelijk te woord gestaan. Mijn aandachtspunten aangaande de beurt van mijn auto zijn goed doorgesproken. Op deze punten is bij het ophalen van de auto ook nog op teruggekomen. Alles is zelfs nog uitgeschreven op de bon. Hélemaal goed. Wat een aanwinst zo lekker dichtbij in onze eigen wijk!

Zeer goed garagebedrijf

Nooit eerder een dergelijke mate van service verlening meegemaakt in een autobedrijf. Uitstekend en bedankt mannnen.

Er wordt goed geluisterd, en ze hebben altijd een passend advies. De service is uitstekend, vriendelijk personeel.

Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam ontvangen

Mijn auto gaf een motorstoring. Ik kon hem meteen brengen. Ondanks dat ik geen afspraak had hebben ze mijn auto toch gemaakt.

Prima bedrijf en service

Zie hierboven

Netjes en betrouwbaar

Nvt

Een perfecte verzorging met onderhoud van mijn auto !

De auto wordt kundig gecontroleerd en eventueel gerepareerd . Vriendelijk personeel.

Goede service, duidelijke communicatie

Mijn ervaring was erg goed tot nu toe. Vorige week onze auto opgehaald en erg tevreden over de service, de afspraken, de uitleg en de aflevering. Jos is prettig in de omgang, vriendelijk, eerlijk en neemt de tijd voor je. Dat geeft een fijn gevoel.

Kan op elk moment bellen,wordt altijd geholpen

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Goede service voor voor zowel onderhoud/reparatie als verkoop. Al 7 jaar vaste klant, altijd goed geholpen.

Vriendelijk personeel

Betrouwbaar bedrijf

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen. Wat wil je nog meer.

Goede service en betrouwbare garage

Eerlijk en transparant over hun handel. Prijstechnisch ook helemaal oke!!

Het contact en de service is prima, ik kom er al jaren en heb 2 auto's in onderhoud.

Persoonlijk, deskundig en klantvriendelijk

Ben al jaren klant tot grote tevredenheid.

Klant vriendelijk, en mee denkend

Zeer positief

super

prima geen onnodige zaken worden er uitgevoerd om de kosten te verhogen gewoon wat moet gebeurt . dat geeft vertrouwen en zekerheid en daar houden wij van.

Altijd prima geholpen.

Al jaren is mijn auto in onderhoud bij Jos Derksen. In al die jaren ben ik nog nooit teleurgesteld in de service. Ik heb het volste vertrouwen in dit bedrijf.