Goed geholpen

Vriendelijke mensen, goed ontvangen en perfecte service.

Een fijne kennismaking met dit bedrijf.

Met kennis van zaken te woord gestaan en geholpen.

vakkundig en klantvriendelijk

Beurten worden vakkundig uitgevoerd, er wordt met je meegedacht om reparaties betaalbaar te houden. Een fijn bedrijf!

Alle jaren een vertrouwd adres!

Kom al jaren bij Jos Derksen voor zowel aankoop als ook onderhoud van de auto. Dit is altijd naar tevredenheid verlopen.

Super!

Mijn auto had startproblemen, en na een telefoontje kon ik meteen terecht. Auto nagekeken en accu was inderdaad aan vervanging toe. De mannen zijn er meteen mee aan de slag gegaan en ik was binnen een uutje weer klaar. Top service!

Uitstekende vak garage met deskundige vriendelijke medewerkers.

Auto voor grote beurt en apk gebracht en alles hebben ze correct volgens afspraak gedaan. Ik beveel vakgarage Jos Derksen ook van harte aan. Alles wordt netjes en goed gerepareerd. Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Fijne vakkundige en gemoedelijke garage

Auto ingeruild, direct bij binnenkomst een goed gevoel! Ze doen het al heel lang. De goede recensies zijn dan ook zeker waard. Top! Jos en personeel bedankt!

vriendelijke personeel keurig nette zaak snelle reactie op vragen

Zoals altijd top!

Goede service in goed overleg

Zorg, aandacht en goed overleg.

Ik had een lastig in te schatten reparatie betreffende tijdsduur, waar een goede afspraak over is gemaakt en nagekomen. Ondanks het langere wachten, konden zij niets aan doen, dit niet als vervelend ervaren. Met de elektrische leenfietsen wat getoerd, leuk gekletst en de tijd was zo voorbij. Zeer tevreden dus.

Uitstekend!

Goede, snelle service!

Prima service!

Altijd vriendelijk, helder overzicht van factuur en fijne uitleg over alles wat gemaakt is.

Prettig om zaken mee te doen.

Ik heb bij Jos Derksen b.v. een auto gekocht en dit was een prettige ervaring. Alle auto's zagen er goed verzorgd uit en in een mooie ruime verkoopruimte. Ik kreeg een eerlijke behandeling zonder verkoop praatjes. Er was geen addertje onder het gras zoals extra betalen voor dit en voor dat, nee de prijs is all in en over evt. inruil valt eerlijk te onderhandelen .

altijd behulpzaam en snelle service

leuk en aardig personeel die ook oplossingen zoeken. mooie showroom en netjes. goede monteurs en bekwaam en altijd rustig uitleggen wat ze hebben gedaan, super. Een aandachtspunt, wat misschien nog meer kan onderscheiden van andere bedrijven is dat als extra service is dat bijvoorbeeld bij een grote beurt ook de auto wordt gewassen en gestofzuigd.

Goede persoonlijke service.

Kon snel een afspraak maken. Vriendelijke service.

Prima service, vriendelijk en transparant

Twee auto's gebracht voor keuring en beurt. Prima service en netjes en prettig te woord gestaan door de medewerkers. Gevonden aandachtspunten goed en snel opgelost.

Een klein bedrijf met veel individuele aandacht. Ze kennen je als klant, je bent geen nummer.

Vertrouwd

Goede garage, wordt altijd goed en prettig geholpen. Vriendelijk personeel

Perfecte service!

Goed geholpen en snel vooral. Fijne communicatie en Ferry denkt echt met je mee!

Uitstekende service

Bij autobedrijf Jos Derksen ben je nog echt klant en geen nummer.

Fijne garage, met kundig personeel en eerlijke adviezen over onderhoud van de auto

Kom al jaren voor onderhoud van mijn auto. Wordt altijd supervriendelijk te woord gestaan, weten vaak al wie ze aan de lijn hebben. Heel prettig. Goede adviezen over het onderhoud van de auto. Ook als iets niet nodig is wordt dat eerlijk aangegeven. Goed overleg als er iets moet gebeuren wat niet gepland was. Dan kom je ook graag terug. Een aanrader !

Altijd uitstekend en correct geholpen

Een autobedrijf waar de SERVICE in hoofdletters uitgedragen worden. Altijd zeer nauwkeurige informatie over de reparatie en/of probleem constatering. Altijd meedenken en vooruitdenken onderscheiden zich ten opzichte van vele andere autobedrijven. Gewoon TOP service!

Goede sevices en vriendelijk .

goede service

altijd vriendelijk prima service en klant gericht . of je nu komt voor een klein iets of iets groots ze nemen altijd de tijd voor jou , dat maakt ze sterk in klant binding .

Kom al zeker een kleine 40 jaar over de vloer bij Autobedrijf Jos Derksen B.V., koffie staat altijd klaar en je wordt er vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Samen wordt er gekeken naar de beste oplossing van het probleem. Ben nog nooit teleurgesteld.