Snelle service en altijd vriendelijke mensen op de werkvloer

Snelle service, denken graag met je mee naar een goede oplossing. Zijn eerlijke mensen en dat is erg fijn. Ook is iedereen altijd vrolijk en word je met een lach geholpen.

Super fijn!

Goede omgaan!

goed netjes en beleefd geholpen

zoals hierboven

Vriendelijk en eerlijk geholpen!

Via Autoscout terecht gekomen bij dit bedrijf, werd aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. Na overleg was het gezien de afspraak mogelijk de auto direct mee te nemen indien gewenst (dit op mijn verzoek ivm afstand), auto kreeg een nieuwe APK en 8@ werd voor ik richting het bedrijf reed gebeld dat de nieuwe APK afgegeven was, maar er werd ook eerlijk gezegd dat de banden wel op kortere termijn vervangen moesten worden. Werden eenmaal daar vriendelijk ontvangen en geholpen!

Overduidelijk een eerlijk en deskundig bbedrijf

Door een miscommunicatie met mijn man betaalde ik per ongeluk een behoorlijk bedrag teveel. Jos Derks meldde dit meteen en gaf het teveel betaalde, onmiddellijk terug! Verder een vriendelijke ontvangst (met een lekker kopje koffie) en fijne hulp bij het in vogelvlucht leren kennen van de auto bij ophalen van de auto. In een woord super!

Correcte en eerlijke behandeling.

Mijn ervaring is dat je bij Jos Derksen eerlijk en netjes wordt behandeld. Ik heb niet het idee, in tegenstelling tot eerdere merkdealers, dat je met onnodige kosten wordt geconfronteerd.

Snel geholpen

zeer goed

Problemen met uit laat, hebben dit ondanks de vrijdagmiddag na het bestellen van de onderdelen dit direct gerepareerd. In een woord uitstekend Jan van Melis

Super service

Staan altijd voor je klaar en de service kan niet beter

Altijd behulpzaam en uitstekende kennis van zaken.

Zie hier boven.

Vriendelijke en transparante communicatie, goede service.

Goed overleg over wat wel en wat niet nodig was. Medewerker aan de balie denkt met je mee waardoor je geen onnodige kosten maakt, maar toch veilig op weg kunt.

Goudeerlijk

Goede service. Afspraak snel gemaakt. Remblokken bleken niet vervangen te hoeven worden. Top dat ze daar eerlijk over waren. Een 10 hadden ze gekregen als ze mijn auto ook hadden gewassen.

Je voelt je "thuis" bij de Jos Derksen

Al jaren voelt het goed bij Jos Derksen zijn bedrijf. Het personeel is vriendelijk en heeft naar mijn mening "verstand van zaken". Het onderhoud aan mijn auto wordt telkens weer goed uitgevoerd.

Zeer fijne en duidelijke service

Betrouwbaar en er werken vakmensen

Prima werk geleverd!!

Correct geholpen en straalt een vertrouwelijk gevoel uit.

Snel en goed geholpen

Snelle en goede service. Mijn auto stond aan huis en deed het niet meer. Kwamen zelfde dag langs voor diagnose en konden twee dagen later de reparatie uitvoeren ivm een onderdeel dat besteld moest worden.

Goede garage een aanrader

Keurig bedrijf die de afspraken helemaal waar maken. Goede service met louter vakmensen kortom een aanbeveling om naar toe te gaan. Ook geven ze goede adviezen omtrent je auto.

prima prettig goede service

ik kwam tussendoor i,v,m, lage bandenspanning. werd meteen opgelost. Toen ik wegreed viel de airco en blower uit. De auto kon meteen blijven en werd dezelfde middag nog gerepareerd. Je wordt als klant meteen geholpen

Goede service, je word goed geholpen. Auto was snel gereapareed.

goed onderhouden

Wel nodig geweest, veel reparatie gedaan.

Fijne service

Klantvriendelijk

Snel en behulpzaam

Wilden de airco even laten controleren omdat hij slecht koelde. En in het verleden al eens bij een andere auto de airco echt kapot gehad omdat hij droog gelopen was. Dus gebeld met Jos Derksen en kon meteen langs komen zodat ze het konden checken. Bleek nog maar 1/3 -de van het koelmiddel in de airco te zitten, dus meteen het koelmiddel vervangen en dergelijke. In een uurtje tijd grote schade voorkomen.

Gewoon lekker goed

goede garage al heelveel lang

Vriendelijk en kordaat behandeld

Duidelijk advies en afspraken worden goed nagekomen

Goed werk door sympathiek personeel

Ik kan blindelings vertrouwen op het werk dat door deze monteurs altijd op tijd geleverd word. Ik kom hier niet voor niets al jaren!!!!!