Frank geeft goede service en is klant vriendelijk.

Vorige week een nieuwe auto gekocht. Ik kreeg goede service en werd hartelijk ontvangen, kop koffie erbij, nam alle tijd. Erg blij met m'n auto. Nogmaals bedankt.

Goede service en klantvriendelijk bedrijf

Vorige week een auto gekocht . Alles verloopt volgens afspraak en de service is goed . Zeer tevreden klant

Zojuist de auto opgehaald na vorige week een proefrit gemaakt te hebben. De service is super & je wordt hier super warm en hartelijk ontvangen! Ook is het contact fijn en makkelijk, niks is te veel. Zeker een aanrader om hier je (volgende) auto aan te schaffen! Bedankt voor alles!

Leuke nieuwe auto gekocht bij Frank die aan onze wensen voldoet. Daarnaast hebben wij altijd bij Frank de auto in onderhoud. Hier zijn wij altijd zeer tevreden over, snelle service, klantvriendelijk en helpt je graag verder. Een aanrader!

Goede en vriendelijke service

Bij deze garage is het ontvangst vriendelijk en wordt er met een kop koffie echt tijd genomen voor de klant.

Zeer goed geholpen.

Ik ruilde mijn oude auto in voor een andere. Ben hier bij zeer goed geholpen. Ze zijn zeer klantvriendelijk. Als er iets is kun je altijd komen.

goeie service

Ik kon direct kijken naar de auto waar mijn interesse lag. Werd goed geholpen en mocht de auto laten nakijken. Door de goeie hulp een leuk eerste autootje kunnen kopen!!

Prima bedrijf & niet opdringerig.

Stadsautootje gekocht. Vooraf beschrijving gehad, o.a. dat er klein putje & krasje op zat rechtsachter, dit klopte ook exact en was ook alles wat er te vinden was Vriendelijk ontvangst, niet opdringerig, kreeg gelijk de auto mee voor proefrit. En onze poedel kreeg zolang even alle aandacht, NEE die ruilen we niet in :-) Koffie, uitleg etc.prima, o.a Er werd gevraagd / voorgesteld de auto op de brug te zetten voor gezamelijke bodem inspectie! Vooraf ivm geen inruil, korting gevraagd, want we kwamen van ver, dat is toegezegd en zou besproken worden naast te auto. Dit hebben we ook gekregen, in alle redelijkheid. De auto stond buiten, wel netjes maar wat stoffig, en stond op ze reserve. Na aankoop kregen we daarom alsnog wasstraat muntje (300 meter verderop) en wat benzine geld mee ter compensatie :-) Klein gebaar, maar ik kan zulke dingen waarderen. Wat vond ik minder: Nw voorbandjes is fijn, maar ik zie ondanks dat het een klein stadsauto betreft toch echt liever A of desnoods B merk banden. Geen No -Name. Kon wel wat toeschietelijker zijn met (enige) zwart op wit garantie, zeker op een auto met aantoonbaar zo weinig km. Wel toezegging gekregen, bij echte grote calamiteit in korte tijd, tegemoet te komen, dus daar vertrouwen we dan maar op. De auto had er t.o.v. de leeftijd bijzonder weinig km er op staan, zag er netjes uit en nu kleine 1000km later idd geen problemen gehad. Loopt als een zonnetje. We zijn er iig heel blij mee, leuk bedrijf, waar je nog een beetje het "oude" service gevoel bij krijgt. Aanrader!

Fijn geholpen bij het kopen van een andere auto

Vorige auto ook bij Thijssen gekocht en de service was goed en dan kom je toch weer terug.

Gewoon goed

Hoi Frank Hier mijn ervaring met garage Thijsen. Ik ben meer dan tevreden over het contact. Ik ben netjes en correct geholpen en ben blij met voor mij mijn nieuwe auto. Nogmaals bedankt. Met vriendelijke groet Netty van der Cruijsen van Dijk.

Niks te klagen

Ik heb laatst een auto gekocht bij Thijssen gekocht en de service hierbij was goed. Ging met vertrouwen en een goed gevoel de weg op. Bedankt en tot de volgende keer.

Fijne eigenaar eerlijk goede prijs en ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Heb vandaag mijn auto opgehaald bij de garage. Wat een fijne ervaring was dat. Alles wordt rustig geregeld en uitgelegd. Eerlijke prijs heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook lekkere koffie :) Kan de garage bij iedereen aanbevelen.

Zeer vriendelijk, niet opdringerig

Enkele dagen geleden mijn auto opgehaald. Zeer goede, rustige uitleg gekregen onder het genot van koffie. Neemt alle tijd en laat een betrouwbare indruk achter. Hoop op veel veilige kilometers en zou hier zeker terug komen.

Helemaal top!

Paar maanden geleden een auto gekocht bij Frank, nog steeds heel veel plezier van! Zeer klantvriendelijk en eerlijk bedrijf, mijn auto gekocht tegen een zeer eerlijke prijs!

Vriendelijk, behulpzaam, snelle afhandeling, aanrader

Na vriendelijk mailcontact, informatie over de aangeboden auto uitgewisseld te hebben, samen een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Na de proefrit was de koop snel gesloten voor een prijs waar we beiden een goed gevoel bij hadden. Er was zelfs de mogelijkheid dat de eigenaar me zou ophalen bij het station, dit was achteraf niet nodig. Bij aflevering stond de koffie en de auto klaar met een nieuwe apk en nog een halve tank benzine, waar vind je nog zo'n service. Autobedrijf Thijssen is een aanrader.

Eerlijk, top service!

Heel fijn geholpen met de aankoop van mijn auto, vriendelijk en betrouwbaar, gewoonweg top! Ben ontzettend blij met deze aankoop

Goede service bij koop van auto

Goed en netjes geholpen bij het kopen van de auto

Betrouwbare, prettige , klantvriendelijke garage zowel voor onderhoud als aankoop.

Wij zijn al jarenlang klant, de service is uitstekend. Wij bevelen deze garage zeer aan.

Top koopje!

Fijne verkoper, meneer heeft verstand van auto's, is realistisch en eerlijk. Niet alleen een auto gekocht, maar ook mijn oude in kunnen ruilen. Fijne ervaring. Zeker een aanrader!!!

Vriendelijke en snelle service

Een no-nonsense eenmansbedrijf dat op mij meteen een heel betrouwbare indruk maakte. Het contact was prettig en open en er werd alle tijd voor me genomen. Proefrit en duidelijke afspraken gemaakt, waarna ik met een goed gevoel een Hyundai i20 gekocht heb. Zeer aan te raden!

Prima bedrijf!

Op internet zag ik dat dit bedrijf een mooie Nissan qashqai te koop had staan. Gelijk gebeld en 20 min. later was ik al een proefrit aan het maken en het voelde gelijk goed. Mijn inruil was ook geen probleem, geen gladde auto verkoop praatjes maar gewoon eerlijk en duidelijk en alles was zo geregeld. Dus een prima bedrijf!

Super service

Super service, klantvriendelijk, mooie prijs voor een degelijke auto, en heerlijke koffie! Wij hebben een fijne ervaring bij garage Thijssen.

Prettig

Goede service en erg klantvriendelijk.

Vriendelijk geholpen, blij met mijn aankoop

Toyota aygo aangeschaft, goed en vriendelijk geholpen, ik kom zeker terug.

Super bedrijf.

Een eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk bedrijf. Goede service. En erg blij met de aankoop van onze nieuwe aanwinst. En heerlijke koffie!

Rijksweg 116 6585 AJ Mook

24696 1800