• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is dat je uit de ruime keus je auto kunt kopen die bij je past. Voorop staat de fijne vakkundige behandeling.\r\nHet was prettig zaken doen, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne behulpzame mensen, zeer kundig en netjes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht werd zeer fijn geholpen voelt ook gelijk vertrouwd aan geen kwats verhaal gewoon zoals het is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist mijn nieuwe gebruikte auto opgehaald. Zeer goede service en erg klantvriendelijk! Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring is heel prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal blij met de aankoop van een gebruikte auto bij dit bedrijf. Een eerlijk, deskundig en zeer klantvriendelijk bedrijf.De oneffenheden die korte tijd na de koop naar voren kwamen werden overeenkomstig afspraak GRATIS gemaakt.Top garage! Zeer aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben Met Hr Thijssen gesproken over een andere occasion. Hebben hem verteld wat we ongeveer wilden en Hr Thijssen heeft binnen 2 weken de juiste auto gevonden die precies bij ons pastte, qua kleur, vermogen, deuren, en $$$. Als U ooit een andere 2de hands auto wilt hebben is dit een heel goed adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen en met een vertrouwd gevoel de auto gekocht.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal blij met de aankoop van mijn autootje bij dit bedrijf! Eerlijk, deskundig en deze mannen zijn ook nog is erg vriendelijk en meedenkend. Dikke aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bij Frank Thijssen een Toyota yaris ( 2001) gekocht voor mijn dochter. \r\nNa de proefrit is de auto op de brug gezet zodat hij goed bekeken en apk gekeurd kon worden. De oude accu werd vervangen door een nieuwe.\r\n\r\nToen kort na de koop een probleem met de uitlaat ontstond waren we net zo welkom als bij de koop van het voertuig.\r\nHet stuk uitlaat werd kosteloos vervangen!\r\nHier dus geen vage verkoopbeloften maar een ouderwets goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij deze kleinschalige maar zeer klantvriendelijke garage een gebruikte auto gekocht. Correct en vriendelijk geholpen en de mails werden vlot en netjes beantwoord. Er wordt tijdens het bezoek aan de garage geen kletspraat verkocht en het gesprek verloopt op een rustige zeer zeker ongedwongen sfeer! Auto met nieuwe apk en nieuwe remblokken geleverd, heel netjes! En we zijn er nog even achter gekomen dat de wereld heel klein is ;-) Kortom een aanrader en wij schromen zeker niet om hier in de toekomst terug te keren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf al meerdere auto\'s gekocht .\r\nAuto met beurt en nieuwe remblokken mee gekregen .top dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige eigenaar/verkoper. Hij neemt de tijd, rustig en vertelt geen nonsens praatjes, maar is eerlijk en open in zijn advies. Goede service en komt afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service. Komt afspraken na, is behulpzaam en meedenkend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd zeer netjes behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige eigenaar/verkoper, niet opdringerig maar gewoon zoals het hoort eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed! Goede service, er wordt fijn meegedacht. We zijn helemaal tevreden over de aanschaf bij garage thijssen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben al vaker een gebruikte auto bij Thijssen gekocht. Men heeft alle tijd bij de aankoop/proefrijden.\r\nEerlijke en uitgebreide uitleg over de auto.\r\nEr wordt niets verdoezeld. We hebben nu de derde auto gekocht. Ook nu zijn we ervan overtuigd dat we weer een goede auto hebben. Kortom een eerlijk en zeer betrouwbaar adres om klant te zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ervaring ..... rustig en geen druk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Thijssen is een gemoedelijk familiebedrijfje, waar je nog eerlijk zaken kunt doen. Ik ben bij meerdere bedrijven geweest maar uiteindelijk gaven de \"gemeende\"klantvriendelijkheid en eerlijkheid de doorslag. \r\nIk heb mijn vorige auto voor een reëel bedrag kunnen inruilen voor een Kia Rio van 2013.\r\nAls klant weet je waar je aan toe bent. Gewoon geen gezeik en zaken doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week een mooie Volkswagen up gekocht bij Frans Thijssen. Frans is erg klantvriendelijk, recht voor zijn raap en geeft alle uitleg die je wil hebben. Nadat we overeengekomen waren over de prijs heeft hij de auto binnen een dag gekeurd en ik kon er dezelfde week nog mee weg rijden. Kortom een ontzettend fijne ervaring en ik zou anderen zeker aanbevelen een auto te kopen bij Frans Thijssen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aantal maanden geleden een auto gekocht in het lagere prijssegment gekocht bij dit bedrijf. prima service en tot op heden een prima auto geleverd gekregen.

Over Autobedrijf Thijssen

Filter op Taal