Sympathieke verkoper, niet het gehaaide type.

Afgelopen weekend een auto gekocht bij deze verkoper. Als je aankomt met een Toyota aygo uit 2011 aankomt, word er niet op je neer gekeken. En word je net zo behandeld als dat je met een Porsche zou aankomen. Erg moeten wennen aan de hybride auto. Maar zelfs s’avonds nam deze verkoper zijn telefoon op om ons te helpen. We zijn erg blij met de aankoop, auto rijd heerlijk. Hopelijk is dat komende jaren nog steeds zo.

Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam, en dat voor hele schappelijke prijs.

Super geslaagd met de aanschaf van een bijna nieuwe Mercedes met een hele schappelijke inruilwaarde voor de vorige Mercedes, gevolgd door een uitstekende service. Zeer vertrouwd adres. Top !

Zeer plezierig en vakkundig te woord gestaan

Prettig zaken doen en wat een mooie jonge occasions staan er in de garage! Bij ophalen auto goede info gekregen.

Goede en eerlijke service

Citroen uit 2012 gekocht voor goede prijs. Werd afgeleverd met nieuwe banden distributie rien en remmen, zat allemaal in de prijs. 12 maanden garantie. Geen praatjes maar zeggen zoals het erop staat. Eerlijk en duidelijk. Raad deze garage zeker aan.

Klantgericht

Vriendelijk en gemoedelijk familiebedrijf, met Brabantse zakelijkheid. Een NL handleiding bij mijn nieuwe auto had het helemaal compleet gemaakt!

Prima garage

Kijken niet eerst of je klant bent maar ze helpen je meteen geen moeilijke verhalen maar meteen to the point.

Klantvriendelijk

Afgelopen maandag een auto gekocht bij Van Vlerken. Vanaf het begin had ik contact met Willem hij was tot de dag dat ik de auto ging halen vriendelijk en geduldig want ik moest mijn papieren werk afhandelen. Ik ben super blij met mijn auto. Ik raad mensen zeker aan om daar te gaan kijken voor een auto. Ik kom vanuit Tilburg. Trouwens ik heb mijn auto viabovag gevonden. Autobedrijf van Vlerken verdien een warme douche.

Goede garage, geen poespas.

Goede garage met fijn en deskundig personeel.

Service

Foutieve betaling,na onderhoudsbeurt/apk,netjes terugbetaald.

Eerlijk bedrijf

Fijn en eerlijk behandeld zonder gladde verkooppraatjes. Ook geen afleveringskosten naderhand.

Eerlijk en duidelijke afspraken die nagekomen worden

Net bedrijf eerlijk advies duidelijke afspraken nette aflevering

Mijn ervaring is dat ik altijd terecht kan met een defect aan de de auto.

De service is perfect...de monteurs staan altijd klaar en zijn zeer vakkundig.

Top service!

1 van onze ambulancemotoren had vandaag problemen bij een pompstation in Mierlo mbt het oppompen van de banden. Na 1 telefoontje naar autobedrijf van Vlerken, kwam direct iemand ter plaatse en in 10 minuten was het allemaal vakkundig verholpen en kon onze motorrijder zijn weg weer vervolgen, Top service!

Ruil dynamo

Meneer Ad Zoals al uitgelegd betreft het een ruil dynamo. Wij krijgen een nieuwe dynamo en de leverancier vraagt de oude defecte retour daar zit 50 euro statiegeld op. Als u zoals uitgelegd de oude terug wilt zult u daar 50 euro voor moeten betalen want dat moeten wij ook. We hadden ook voor een niet ruil dynamo kunnen kiezen was u heel stuk duurder uit geweest.

Niet helemaal eerlijk

raar geluid bleek Dynamo te zijn. Reparatie hiervan was niet mogelijk. Nieuwe Dynamo geplaatst, maar toen ik defecte niet te repareren Dynamo terugvroeg moest ik 50 euro betalen voor mijn defecte Dynamo. Heb ik nu een nieuwe of toch een gerepareerde Dynamo die ik nieuw betaald heb ?

Garagebedrijf met “mensen mensen”; eerlijk, open, integer!

Via mijn zus en zwager (zijn al wat jaren klant bij hen) per toeval bij Autobedrijf van Vlerken terechtgekomen. Na een eerste kennismaking en praatje met Willem, heeft dit ertoe geleid dat mijn gevoel en vertrouwen bevestigd werd. Dit heeft mij doen besluiten om mijn huidige auto bij hen te kopen en deze was dan ook zoals besproken conform afspraak afgeleverd. Gewoon een no nonsens bedrijf, waar in Jip en Janneke taal met je gesproken wordt; hele fijne mensen en klant staat bij hen centraal!

mooi en vriendelijk bedrijf

op eerste paasdag een mailtje gestuurd voor een vw t cross. prijsovereengekomen en op 2 de paasdag auto gaan bekijken en gekocht. bij aankomst werd de auto gelijk uit showroom gereden zodat we konden proefrijden . na 10 min gereden met auto was het al besloten. Fijne afwikkeling van alles en super tevreden over het autobedrijf.

Prima autobedrijf !

Bij Willem van Vlerken een jonge occasion gekocht. Het is een keurig bedrijf waar je niet als nummer wordt behandeld maar waar men alle tijd voor je heeft. De hele procedure mbt aankoop & inruil gaf mij een goed gevoel.

Heel erg goed!

Aankoop: Kia Niro Dynamic plus line, Hybrid Willem is voor ons de soort vakman/verkoopadviseur gebleken, die we ons hadden gewenst; ongedwongen, kundig, betrouwbaar, geduldig (uitleg) en de communicatie tijdens ons beslisproces ging heel soepel en prettig. Het aanbod van auto's is ook behoorlijk groot en breed. Blij met onze nieuwe (occasion) auto!

Prima vertrouwd bedrijf.

Eerlijk en betrouwbaar, heeft altijd hele mooie auto's staan, daarbij een goede bediening en service dus voor mij een 9

Prettige, deskundige en heldere behandeling

Toevallig via de BOVAG deze garage gevonden die een prima occasion voor een heel correcte en heldere prijs kon aanbieden. Bedrijf komt afspraken na en zorgt van zichzelf uit voor compleet pakket b.v. bij bestelling trekhaak komt extra wit nummerbord en aanvullende contactdoos. Straalt kleinschaligheid met gemakkelijk persoonlijk contact uit.

Super garage

We hebben deze week een auto gekocht en zijn naar ons gevoel eerlijk behandeld. De prijs was gunstig en kregen een mooie prijs terug voor onze oude auto. Ook werden we vriendelijk ontvangen. Garage van Vlerken blijf zo doorgaan.

Super behulpzaam en eerlijke prijs

Ik ben echt heel tevreden over de service en eerlijke prijs. Alles wordt keurig en snel geregeld.

Super!!!

Paar weekjes geleden een Renault Zoë gekocht. Prima auto. Maar ook zeer vakkundige en vriendelijke geholpen. Aangezien ik niet echt uit de buurt kom had ik gevraagd om de auto te reserveren dat ik niet 130 km heen en terug hoefde te rijden mocht deze net verkocht zijn. Na duidelijk gemaakt te hebben dat ik echt een serieuze klant was, was dit geen probleem. Uiteraard logisch dat de auto niet zomaar voor een ieder wordt gereserveerd want er zullen er genoeg zijn die niet komen opdagen. Maar gelukkig was men zo vriendelijk deze wel voor mij te reserveren. Daar aangekomen stond hij al klaar netjes gepoetst. De koop was snel gesloten en een paar daagjes later kon hij worden opgehaald. Mijn inruil auto kreeg ik een zeer behoorlijke prijs voor. Al met al zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker in mijn vriendenkring aanbevelen.

s'Ochtends een gebrokken nokkenas, 's middags vervangen tegen redelijke prijs.