Service

Foutieve betaling,na onderhoudsbeurt/apk,netjes terugbetaald.

Eerlijk bedrijf

Fijn en eerlijk behandeld zonder gladde verkooppraatjes. Ook geen afleveringskosten naderhand.

Eerlijk en duidelijke afspraken die nagekomen worden

Net bedrijf eerlijk advies duidelijke afspraken nette aflevering

Mijn ervaring is dat ik altijd terecht kan met een defect aan de de auto.

De service is perfect...de monteurs staan altijd klaar en zijn zeer vakkundig.

Top service!

1 van onze ambulancemotoren had vandaag problemen bij een pompstation in Mierlo mbt het oppompen van de banden. Na 1 telefoontje naar autobedrijf van Vlerken, kwam direct iemand ter plaatse en in 10 minuten was het allemaal vakkundig verholpen en kon onze motorrijder zijn weg weer vervolgen, Top service!

Ruil dynamo

Meneer Ad Zoals al uitgelegd betreft het een ruil dynamo. Wij krijgen een nieuwe dynamo en de leverancier vraagt de oude defecte retour daar zit 50 euro statiegeld op. Als u zoals uitgelegd de oude terug wilt zult u daar 50 euro voor moeten betalen want dat moeten wij ook. We hadden ook voor een niet ruil dynamo kunnen kiezen was u heel stuk duurder uit geweest.

Niet helemaal eerlijk

raar geluid bleek Dynamo te zijn. Reparatie hiervan was niet mogelijk. Nieuwe Dynamo geplaatst, maar toen ik defecte niet te repareren Dynamo terugvroeg moest ik 50 euro betalen voor mijn defecte Dynamo. Heb ik nu een nieuwe of toch een gerepareerde Dynamo die ik nieuw betaald heb ?

Garagebedrijf met “mensen mensen”; eerlijk, open, integer!

Via mijn zus en zwager (zijn al wat jaren klant bij hen) per toeval bij Autobedrijf van Vlerken terechtgekomen. Na een eerste kennismaking en praatje met Willem, heeft dit ertoe geleid dat mijn gevoel en vertrouwen bevestigd werd. Dit heeft mij doen besluiten om mijn huidige auto bij hen te kopen en deze was dan ook zoals besproken conform afspraak afgeleverd. Gewoon een no nonsens bedrijf, waar in Jip en Janneke taal met je gesproken wordt; hele fijne mensen en klant staat bij hen centraal!

mooi en vriendelijk bedrijf

op eerste paasdag een mailtje gestuurd voor een vw t cross. prijsovereengekomen en op 2 de paasdag auto gaan bekijken en gekocht. bij aankomst werd de auto gelijk uit showroom gereden zodat we konden proefrijden . na 10 min gereden met auto was het al besloten. Fijne afwikkeling van alles en super tevreden over het autobedrijf.

Prima autobedrijf !

Bij Willem van Vlerken een jonge occasion gekocht. Het is een keurig bedrijf waar je niet als nummer wordt behandeld maar waar men alle tijd voor je heeft. De hele procedure mbt aankoop & inruil gaf mij een goed gevoel.

Heel erg goed!

Aankoop: Kia Niro Dynamic plus line, Hybrid Willem is voor ons de soort vakman/verkoopadviseur gebleken, die we ons hadden gewenst; ongedwongen, kundig, betrouwbaar, geduldig (uitleg) en de communicatie tijdens ons beslisproces ging heel soepel en prettig. Het aanbod van auto's is ook behoorlijk groot en breed. Blij met onze nieuwe (occasion) auto!

Prima vertrouwd bedrijf.

Eerlijk en betrouwbaar, heeft altijd hele mooie auto's staan, daarbij een goede bediening en service dus voor mij een 9

Prettige, deskundige en heldere behandeling

Toevallig via de BOVAG deze garage gevonden die een prima occasion voor een heel correcte en heldere prijs kon aanbieden. Bedrijf komt afspraken na en zorgt van zichzelf uit voor compleet pakket b.v. bij bestelling trekhaak komt extra wit nummerbord en aanvullende contactdoos. Straalt kleinschaligheid met gemakkelijk persoonlijk contact uit.

Super garage

We hebben deze week een auto gekocht en zijn naar ons gevoel eerlijk behandeld. De prijs was gunstig en kregen een mooie prijs terug voor onze oude auto. Ook werden we vriendelijk ontvangen. Garage van Vlerken blijf zo doorgaan.

Super behulpzaam en eerlijke prijs

Ik ben echt heel tevreden over de service en eerlijke prijs. Alles wordt keurig en snel geregeld.

Super!!!

Paar weekjes geleden een Renault Zoë gekocht. Prima auto. Maar ook zeer vakkundige en vriendelijke geholpen. Aangezien ik niet echt uit de buurt kom had ik gevraagd om de auto te reserveren dat ik niet 130 km heen en terug hoefde te rijden mocht deze net verkocht zijn. Na duidelijk gemaakt te hebben dat ik echt een serieuze klant was, was dit geen probleem. Uiteraard logisch dat de auto niet zomaar voor een ieder wordt gereserveerd want er zullen er genoeg zijn die niet komen opdagen. Maar gelukkig was men zo vriendelijk deze wel voor mij te reserveren. Daar aangekomen stond hij al klaar netjes gepoetst. De koop was snel gesloten en een paar daagjes later kon hij worden opgehaald. Mijn inruil auto kreeg ik een zeer behoorlijke prijs voor. Al met al zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker in mijn vriendenkring aanbevelen.

s'Ochtends een gebrokken nokkenas, 's middags vervangen tegen redelijke prijs.

geen stropdassen met te mooie praatjes

we hebben hier een jong gebruikte auto gekocht voor een nette prijs en mijn auto ingerollen voor een hele nette prijs.ik twijfelde eerst omdat ik uit gelderland kom en eigenlijk liever bij ons in de buurt wat wilde kopen.maar we zijn er naar toe gegaan en een proefrit gemaakt er waren een paar kleine lakschade,s aan de deurranden maar dat zou verholpen worden.trekhaak erbij.helemaal top. week later auto opgehaald en ja hoor als of hij nieuw uit de fabriek kwam.we hebben hem nu pas een week maar we zijn nog steeds onder de indruk van onze bijna nieuwe bolide. en wat betreft autobedrijf van vlerken hierboven staat het al. hele gewoonen vrolijke mensen met een hele goede service

Service is hier vanzelfsprekend!

Vandaag alweer voor de vierde keer een auto gekocht en ingeruild. Eerlijke prijzen en je kunt bij problemen altijd rekenen op goede service. Met afhandeling van schade kan je hier ook goed terecht.

snelle en goede service door autobedrijf van Vlerken

Ik had schade aan rechter deur,---- iemand had er met parkeren tegen aan gereden. Het autobedrijf regelde alles -- de schade expert , het opnieuw spuiten. Maandag morgen bracht ik de auto en de auto zou vrijdag middag klaar zijn. Donderdagmiddag belde het auto bedrijf , de auto was klaar en ik kon hem komen ophalen. Van Vlerken zorgde dat ik een goede leenauto ter beschikking had van maandag tot donderdag. Bedankt voor de goede , snelle service. Groet Hans Schrader, uit Gemert .

top

was al een maanden op mijn gemak aan het rondsurfen op het internet naar de opvolger van mijn derde grand scenic uiteindelijk belande ik bij van vlerken in mierlo met mijn vrouw wezen kijken naar een mooie grand scenic,een mooie inruilprijs voor mijn auto verkregen,een eerlijk gesprek gehad met willem,gewoon waar het op staat,kortom mijn vierde grand scenic aangeschaft bij hun,en geen moment spijt,wie weet kom ik hier nog terug voor de volgende maar voorlopig niet haha,gr wim jansen

Top service

Eind februari 2019 een mini cooper bij dit bedrijf gekocht met Bovag garantie. Na een week kreeg ik een melding op het display dat er problemen met distributieketting. Kon meteen het weekend daarop de mini voor reparatie langsbrengen, ik kreeg een leenauto mee en de distributieketting is meteen vervangen en ik kon de mini dinsdags al weer ophalen. Geen gezeur of dit wel of niet onder de Bovag garantie viel, auto meteen gerepareerd. Met andere woorden, top service.

100 % tevreden er kan er maar 1 de beste zijn ! Autobedrijf van Vlerken

Zeer net garage bedrijf, goed personeel, en zonder twijfel welgemeend vriendelijk. Ze nemen daar ook serieus de tijd voor elke klant , er word goed geluisterd naar de wensen en of mogelijkheden van de klant, is mijn ervaring, ongeacht de drukte, en altijd onder het genot van een goede kop koffie naar keuze. Duidelijke transparante uitleg, en telkens weer een nette eerlijke (vaak niet verwachte) hoge inruilprijs voor een evt inruil auto Wij hebben bij Willem door de jaren nu onze derde auto gekocht en het bevalt prima. voor mij het vaste adres met ruim voldoende keuze. Ook voor onderhoud tegen een zeer scherpe niet te evenaren betaalbare prijs.

Vandaag langs geweest om een auto te bekijken waar ik in geïnteresseerd was. De auto was helaas net niet wat ik zocht maar de service top. De auto stond klaar voor een testrit, geen verkoperspraatjes maar duidelijke informatie, flexibel. Goede ervaring!

Super!

Wij zijn al 28 jaar klant van Auto bedrijf van Vlerken ( voorheen Knoops). Altijd top service gehad, zeer klantgericht. Recent hebben ze een tweedehands auto voor ons gezocht- wij hebben onze wensen en een prijs indicatie doorgegeven. De rest werd voor ons gedaan. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto en de service van autobedrijf Van Vlerken - bedankt. Fam Janssen