Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Wij hebben bij Willem een mooie 2e hands Qashqai gekocht. We zijn heel vriendelijk ontvangen, onze vragen werden serieus genomen en zelfs is Willem nog naar een Nissandealer gegaan om onze laatste zorg weg te nemen. Goede inruilprijs gekregen. We zijn zeer tevreden.
Beveelt aan
21 March 2026
Cor
Strijbeek
Willem heeft een uitstekende kennis van auto en na enkele keren bellen en mailen met de vele vragen die ik had de auto gekocht. Ze zijn zeer flexibel als je toevallig net de openingstijden niet haalt.
Beveelt aan
3 February 2026
Remco van de Vossenberg
Mierlo
Wij hebben een mooie BMW gekocht bij Willem van Vlerken. Alles was tot in de puntjes geregeld en ze hebben zelfs extra wensen van ons zonder problemen geregeld.Kortom een top bedrijf wat de lange reis zeker waard was. Groetjes Richard uit Assen
Beveelt aan
1 November 2025
Richard Hagedoorn
Assen
Wij hebben bij dit klantvriendelijk bedrijf een mooie auto gekocht. Willem is een vriendelijke betrouwbare verkoper, hij is klantgericht, eerlijk, betrouwbaar en komt alle afspraken keurig na. Willem reageert meteen, is niet opdringerig en geeft een goede inruilprijs. Wij zijn zeer tevreden,, Dit bedrijf is een aanrader.
Beveelt aan
27 March 2025
Pierre Scott
Roermond
Heb sinds jaren voor het eerst weer een 2e hands auto gekocht ipv nieuw. Had een paar kleine probleempjes maar die werden tot in de perfectie opgelost. De volgende auto gaat zeker weer van dit bedrijf komen. Kan dit bedrijf zeer aanbevelen. Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen op aanraden van kennissen.
Beveelt aan
9 March 2025
Peter van der Aa
Helmond
Vandaag onze Toyota Yaris Cross opgehaald. Vanaf de eerste indruk tot de laatste handdruk,gewoon eerlijk,duidelijke uitleg.Goede inruilprijs .Heel blij met onze nieuwe aanwinst.Kan Autobedrijf van Vlerken zeker aanbevelen !!!
Beveelt aan
11 January 2025
William
Weert
Onze ervaring is dat je hier heel vriendelijk geholpen wordt, heel vrijblijvend en helemaal niet opdringerig. Afspraken prima nagekomen zoals die zijn gemaakt. Een aarader voor iedereen!
Beveelt aan
3 December 2024
Hans en Anita
Mierlo
Afgelopen weekend een auto gekocht bij deze verkoper. Als je aankomt met een Toyota aygo uit 2011 aankomt, word er niet op je neer gekeken. En word je net zo behandeld als dat je met een Porsche zou aankomen. Erg moeten wennen aan de hybride auto. Maar zelfs s’avonds nam deze verkoper zijn telefoon op om ons te helpen. We zijn erg blij met de aankoop, auto rijd heerlijk. Hopelijk is dat komende jaren nog steeds zo.
Beveelt aan
18 September 2023
Dennis Flikweert
Kapelle
Super geslaagd met de aanschaf van een bijna nieuwe Mercedes met een hele schappelijke inruilwaarde voor de vorige Mercedes, gevolgd door een uitstekende service. Zeer vertrouwd adres. Top !
Beveelt aan
14 February 2023
Frans
Mierlo
Prettig zaken doen en wat een mooie jonge occasions staan er in de garage! Bij ophalen auto goede info gekregen.
Beveelt aan
9 February 2023
Astrid
Naarden
Citroen uit 2012 gekocht voor goede prijs. Werd afgeleverd met nieuwe banden distributie rien en remmen, zat allemaal in de prijs. 12 maanden garantie. Geen praatjes maar zeggen zoals het erop staat. Eerlijk en duidelijk. Raad deze garage zeker aan.
Beveelt aan
7 January 2023
Marc van leuken
Tilburg
Vriendelijk en gemoedelijk familiebedrijf, met Brabantse zakelijkheid. Een NL handleiding bij mijn nieuwe auto had het helemaal compleet gemaakt!
Beveelt aan
13 July 2022
Jan
Beverwijk
Kijken niet eerst of je klant bent maar ze helpen je meteen geen moeilijke verhalen maar meteen to the point.
Beveelt aan
19 April 2022
Jan
Mierlo
Afgelopen maandag een auto gekocht bij Van Vlerken. Vanaf het begin had ik contact met Willem hij was tot de dag dat ik de auto ging halen vriendelijk en geduldig want ik moest mijn papieren werk afhandelen. Ik ben super blij met mijn auto. Ik raad mensen zeker aan om daar te gaan kijken voor een auto. Ik kom vanuit Tilburg. Trouwens ik heb mijn auto viabovag gevonden. Autobedrijf van Vlerken verdien een warme douche.
Beveelt aan
9 April 2022
Charlotte
Tilburg
Goede garage met fijn en deskundig personeel.
Beveelt aan
3 December 2021
Lambert
Mierlo
Foutieve betaling,na onderhoudsbeurt/apk,netjes terugbetaald.
Beveelt aan
22 November 2021
Thijs
Mierlo
Fijn en eerlijk behandeld zonder gladde verkooppraatjes. Ook geen afleveringskosten naderhand.
Beveelt aan
23 October 2021
Gerard Hendriks
Milsbeek
Net bedrijf eerlijk advies duidelijke afspraken nette aflevering
Beveelt aan
8 October 2021
Vankan
Voerendaal
De service is perfect...de monteurs staan altijd klaar en zijn zeer vakkundig.
Beveelt aan
3 September 2021
Menno van Groningen
Mierlo
1 van onze ambulancemotoren had vandaag problemen bij een pompstation in Mierlo mbt het oppompen van de banden. Na 1 telefoontje naar autobedrijf van Vlerken, kwam direct iemand ter plaatse en in 10 minuten was het allemaal vakkundig verholpen en kon onze motorrijder zijn weg weer vervolgen, Top service!
Beveelt aan
26 August 2021
Star of life team
Rotterdam
Meneer Ad Zoals al uitgelegd betreft het een ruil dynamo. Wij krijgen een nieuwe dynamo en de leverancier vraagt de oude defecte retour daar zit 50 euro statiegeld op. Als u zoals uitgelegd de oude terug wilt zult u daar 50 euro voor moeten betalen want dat moeten wij ook. We hadden ook voor een niet ruil dynamo kunnen kiezen was u heel stuk duurder uit geweest.
Beveelt aan
23 August 2021
Autobedrijf van vlerken
Mierlo
raar geluid bleek Dynamo te zijn. Reparatie hiervan was niet mogelijk. Nieuwe Dynamo geplaatst, maar toen ik defecte niet te repareren Dynamo terugvroeg moest ik 50 euro betalen voor mijn defecte Dynamo. Heb ik nu een nieuwe of toch een gerepareerde Dynamo die ik nieuw betaald heb ?
Beveelt aan
23 August 2021
ad
mierlo
Via mijn zus en zwager (zijn al wat jaren klant bij hen) per toeval bij Autobedrijf van Vlerken terechtgekomen. Na een eerste kennismaking en praatje met Willem, heeft dit ertoe geleid dat mijn gevoel en vertrouwen bevestigd werd. Dit heeft mij doen besluiten om mijn huidige auto bij hen te kopen en deze was dan ook zoals besproken conform afspraak afgeleverd. Gewoon een no nonsens bedrijf, waar in Jip en Janneke taal met je gesproken wordt; hele fijne mensen en klant staat bij hen centraal!
Beveelt aan
10 July 2021
Arthur
Geldrop
op eerste paasdag een mailtje gestuurd voor een vw t cross. prijsovereengekomen en op 2 de paasdag auto gaan bekijken en gekocht. bij aankomst werd de auto gelijk uit showroom gereden zodat we konden proefrijden . na 10 min gereden met auto was het al besloten. Fijne afwikkeling van alles en super tevreden over het autobedrijf.
Beveelt aan
19 April 2021
Hans
Landgraaf
Bij Willem van Vlerken een jonge occasion gekocht. Het is een keurig bedrijf waar je niet als nummer wordt behandeld maar waar men alle tijd voor je heeft. De hele procedure mbt aankoop & inruil gaf mij een goed gevoel.
Beveelt aan
22 March 2021
Eric
Venlo
Industrieweg 50
5731HR Mierlo
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit