Fantastische service

De afgelopen APK had me veel geld gekost. Van Vlerken had toen mijn uitlaat gemaakt maar een korte tijd later was deze losgelaten. Om 17.15 heb ik de garage opgebeld omdat ik niet verder durfde. Van Vlerken stelde me gerust, ik mocht meteen naar de garage komen. Uitlaat is meteen gemaakt, personeel is nog tot een uur na sluitingstijd voor mij gebleven. Ik heb er niets voor hoeven te betalen, want personeel vond dat ik al genoeg kosten had gehad met de APK. Kan niet anders zeggen dan: SUPER service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook als het niet geheel gaat zoals vooraf verwacht, is de service prima en wordt er een passende oplossing gezocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij van Vlerken vorige maand een auto gekocht.\r\nOpen en duidelijk verhaal over herkomst en historie.\r\nDuidelijke afspraken over levering en service.\r\nAflevering prima met (ongevraagd) nieuwe matten en uitrusting in kofferbak. Prima adres in het grote aanbod van autoverkoopbedrijven !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele eerlijke en gedreven broers die ook goed meedenken met de klant en niet zomaar iets doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn oude auto ingeruild tegen een jong gebruikte auto. De zaak was eigenlijk al gesloten maar Willem nam alle tijd voor mij en liet me zelfs nog een proefrit maken. Super! Ik geef een 9 omdat er wellicht nog altijd iets te verbeteren valt...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies waarin tijd niet van belang is, goede service, vriendelijke mensen die altijd bereid zijn om te helpen of je nu met of zonder afspraak binnen komt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een goede en nette service, de fijne monteurs staan altijd voor je klaar. Toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, Personaal staat altijd voor je klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit een autobedrijf is waar een klant uitstekend, vertrouwd en eerlijk als een klant behandeld wordt.Deze garage zou iedereen willen hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze altijd voor je klaar staan, en het een eerlijke garage is

Over Autobedrijf van Vlerken

Filter op Taal