Geweldig!

Ik kan deze autogarage bij iedereen aanbevelen! Vanaf het moment dat ik belde om een bezichtiging in te plannen, kon ik eigenlijk al heel snel terecht en was er heel veel mogelijk. Volgende dag langs geweest en werd direct en goed ontvangen en kreeg er de juiste aandacht bij. Eenmaal de auto aangeschaft werd ik nog steeds zeer goed geholpen en kon ik altijd bellen ivm vragen die dan ook direct beantwoord werden. Vandaag is zoals afgesproken zelfs de auto bij mij thuis geleverd! Zeer blij mee!! Hartstikke bedankt voor alle moeite nogmaals

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een super mooie auto gekocht bij Autobedrijf Hans Berndes, of eigenlijk bij Nick.\r\nHeel gezellig ontvangen. Goede deal gesloten en heel blij met onze nieuwe aanwinst ­čÜś

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf net bedrijf, goede uitleg en service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb nu inmiddels meerdere auto\'s gekocht bij dit bedrijf en hebben inmiddels een vriendschappelijke band opgebouwd met Nick. Wij worden door Nick altijd goed geholpen en als er iets is, wat altijd kan gebeuren, worden wij professioneel, goed en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, vriendelijk en correct geholpen door Bas. Veelzijdig aanbod en alleen goed auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het autobedrijf van Hans Berndes & Zn kan iedereen worden aanbevolen. Een eerlijk bedrijf met goede service, wat tegenwoordig moeilijk te vinden is. Persoonlijke benadering en prijs kwaliteit verhouding zeer in orde. Bijzonder mooie auto mogen aanschaffen bij dit bedrijf. Ik zou hier zeker terugkeren voor mijn volgende aanschaf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede contact, vriendelijke mensen, alles snel en zonder stres.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een prachtige auto\'s, stuk voor stuk! Daarnaast is Autobedrijf Berndes echt een familiebedrijf dat elke afspraak nakomt en er simpelweg niks fout gaat. Eigenlijk zoals het hoort maar tegenwoordig zeldzaam is. Onze volgende auto gaan we zeker ook hier weer kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer prettig gesprek gehad met de eigenaar Hans Berndes en zijn zoon Nick. Tijdens het hele koopproces ben ik kundig en goed geinfomeerd door Nick.\r\nVoor mijn volgende auto zal ik zeker eerst bij dit autobedrijf kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb afgelopen zaterdag is mijn Alfa Romeo Mito afgeleverd. De auto is helemaal naar mijn zin afgeleverd. Leuk en oprecht eerlijk gesprek gehad met Nick tijdens de aankoop. Mijn vorige auto zonder problemen ingeruild. En dan het belangrijkste, heel veel plezier met mijn Mito. Ik beveel dit autobedrijf dan ook zeker aan bij familie en vrienden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat er een storingslampje verscheen op mijn dashboard, kon ik snel terecht voor het uitlezen van de auto. Er werd mij duidelijk verteld waar de storing door veroorzaakt werd, wat het risico is bij doorrijden en hoeveel een eventuele reparatie ongeveer zou gaan kosten. Top service en zeer klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig. Geen gladde praatjes. Eerlijk verhaal. Goede service. Gemoedelijke sfeer. Hans informeerde een maand na levering nog of alles oke was.\r\nWat wil je nog meer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, persoonlijk contact, goede service en bovenal zijn de mensen erg vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en klantvriendelijke service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon top service, helemaal al kwa aflevering. Een goede aanrader voor uw nieuwe aanschaf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact voor aanschaf auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De zoveelste auto gekocht bij dit autobedrijf . Het was weer een prettige aflevering en na een uitgebreide uitleg ging ik goed voorbereid de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige persoonlijke benadering met correcte zakelijke afspraken. Attente after sales!!\r\n\r\nPrijs/kwaliteit moet ik nog gaan ervaren. Ik heb mijn auto pas zeer recent aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele maanden geleden heb ik bij autobedrijf Hans Berndes tot volle tevredenheid een gebruikte Audi A3 aangeschaft. Bij dit bedrijf geen opdringerige verkopers maar gewoon een degelijk familiebedrijf met hart voor de autobranche en respect voor de klanten. De prijzen zijn mijns inziens niet de laagste maar na hierover in een prettige sfeer onderhandeld te hebben met Nick Berndes kwam ik zeker op een redelijke prijs uit. Toen ik vlak na aflevering nog een kleine schade ontdekte aan de auto, die buiten de garantie viel, werd hier totaal niet moeilijk over gedaan en is dit naar tevredenheid opgelost. Voor mijn volgende auto kom ik graag weer terug naar Autobedrijf Hans Berndes.

Over Autobedrijf Hans Berndes & Zn

Filter op Taal