Vriendelijk en klantgericht bedrijf

Zeer vlotte communicatie, duidelijk gesprek en mooie showroom. Auto stond klaar voor een proefrit. Helaas niet helemaal afgeleverd zoals ik gehoopt had; na 2 km moest ik al tanken, ruitenwisservloeistof is op en de krassen op de voorbumper zouden weggewerkt worden maar zitten er nog steeds op kwam ik thuis achter. Achteraf blijkt hier niks meer aan te doen en bedrijf geeft aan ‘hun best gedaan te hebben’...

Vriendelijk en professioneel

De heer Hans Berndes en zoon zijn mannen met passie voor auto’s en het vak. Transparant qua informatie over de auto, historie en een no nonsense mentaliteit. Ik kreeg het gevoel van vertrouwen en eerlijke handel. Blij met de koop van mijn auto en afhandeling en nazorg.

Geweldige service, vriendelijkheid en snelle service!

Al jarenlang klant van Berndes. Supersnelle service en erg klantvriendelijk. Binnen 1.5 dag konden we de nieuwe auto ophalen. We raden iedereen aan bij deze garage een auto aan te schaffen. Ze denken altijd met je mee en werken erg snel en hard om alles te verwezenlijken.

Service zoals je verwacht

Direct en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen

Keurig geholpen, alles netjes in orde. Zeer tevreden met de aanschaf.

Geweldige service

Ondanks dat het financieringstraject langer duurde dan verwacht, was er aan alle kanten volop medewerking en vertrouwen. Mooie auto’s voor gepassioneerde rijders

Topbedrijf en zeer klantvriendelijk

Mooi bedrijf, je word netjes ontvangen en het gaat er zeer gemoedelijk aan toe. Niets opdringerig, nemen alle tijd voor je en geven een reëele inruilprijs voor je auto. Bij vragen via de app, binnen de korste keren reactie. De all car garantie is mijn inziens ook een goede optie, je kunt voor eventuele reparaties bij een elke erkende dealer de reparaties uit laten voeren. Heb er nog geen ervaring mee en verwacht het ook niet, maar vind het wel een prima optie. Kortom, een mooi familiebedrijf dat vertrouwen uitstraalt en zeer klantvriendelijk is.

Zeer betrouwbaar

Ik ben al jaren vaste klant van Hans en Nick en Bas Berndes. mijn 5 auto is nu reeds in gebruik genomen bij hun, om dat de service en kwaliteit hoog in hun vaandel staat. mijn advies ga zo door met dit. Met vriendelijke groeten O.beveiliging Roosendaal Dhr. M. Hermes

Zeer aangenaam en aan te bevelen bedrijf!

Vorige week hebben wij een Ford S-Max gekocht bij Nick Berndes. Vanaf het eerste telefoontje kwam het vertrouwd over en wij hebben dan ook zeer prettig zaken gedaan! Een vriendelijk en vertrouwd bedrijf om zaken mee te doen, en ik zal hun dan ook zeker aanbevelen! Mochten we weer wat anders moeten, dan heb ik er wel weer 2,5 uur rijden voor over😉 Nick Berndes bedankt!

Geweldig!

Ik kan deze autogarage bij iedereen aanbevelen! Vanaf het moment dat ik belde om een bezichtiging in te plannen, kon ik eigenlijk al heel snel terecht en was er heel veel mogelijk. Volgende dag langs geweest en werd direct en goed ontvangen en kreeg er de juiste aandacht bij. Eenmaal de auto aangeschaft werd ik nog steeds zeer goed geholpen en kon ik altijd bellen ivm vragen die dan ook direct beantwoord werden. Vandaag is zoals afgesproken zelfs de auto bij mij thuis geleverd! Zeer blij mee!! Hartstikke bedankt voor alle moeite nogmaals

Zojuist een super mooie auto gekocht bij Autobedrijf Hans Berndes, of eigenlijk bij Nick. Heel gezellig ontvangen. Goede deal gesloten en heel blij met onze nieuwe aanwinst 🚘

net bedrijf, goede uitleg en service

Heb nu inmiddels meerdere auto\'s gekocht bij dit bedrijf en hebben inmiddels een vriendschappelijke band opgebouwd met Nick. Wij worden door Nick altijd goed geholpen en als er iets is, wat altijd kan gebeuren, worden wij professioneel, goed en snel geholpen.

Zeer goed, vriendelijk en correct geholpen door Bas. Veelzijdig aanbod en alleen goed auto\'s.

Het autobedrijf van Hans Berndes & Zn kan iedereen worden aanbevolen. Een eerlijk bedrijf met goede service, wat tegenwoordig moeilijk te vinden is. Persoonlijke benadering en prijs kwaliteit verhouding zeer in orde. Bijzonder mooie auto mogen aanschaffen bij dit bedrijf. Ik zou hier zeker terugkeren voor mijn volgende aanschaf!

Goede contact, vriendelijke mensen, alles snel en zonder stres.

Wat een prachtige auto\'s, stuk voor stuk! Daarnaast is Autobedrijf Berndes echt een familiebedrijf dat elke afspraak nakomt en er simpelweg niks fout gaat. Eigenlijk zoals het hoort maar tegenwoordig zeldzaam is. Onze volgende auto gaan we zeker ook hier weer kopen!

Ik heb een zeer prettig gesprek gehad met de eigenaar Hans Berndes en zijn zoon Nick. Tijdens het hele koopproces ben ik kundig en goed geinfomeerd door Nick. Voor mijn volgende auto zal ik zeker eerst bij dit autobedrijf kijken.

Ik heb afgelopen zaterdag is mijn Alfa Romeo Mito afgeleverd. De auto is helemaal naar mijn zin afgeleverd. Leuk en oprecht eerlijk gesprek gehad met Nick tijdens de aankoop. Mijn vorige auto zonder problemen ingeruild. En dan het belangrijkste, heel veel plezier met mijn Mito. Ik beveel dit autobedrijf dan ook zeker aan bij familie en vrienden.

Nadat er een storingslampje verscheen op mijn dashboard, kon ik snel terecht voor het uitlezen van de auto. Er werd mij duidelijk verteld waar de storing door veroorzaakt werd, wat het risico is bij doorrijden en hoeveel een eventuele reparatie ongeveer zou gaan kosten. Top service en zeer klantvriendelijk!

Heel prettig. Geen gladde praatjes. Eerlijk verhaal. Goede service. Gemoedelijke sfeer. Hans informeerde een maand na levering nog of alles oke was. Wat wil je nog meer.