Geweldig kerel die Nick, eerlijk geen gezeik rechttoe rechtaan

Nick en zijn broer en vader (de laatste twee haal je zomaar door de war) hebben een mooi en eerlijk familiebedrijf in heijen gebouwd. Niet alleen de inkomsten tellen maar tevreden klanten, ook al je twijfelt na je aankoop staan ze open om je verder op weg te helpen als je toch voor een andere auto gaat. Ze zijn goed bereikbaar en vertellen hoe het zit zonder kletspraat. Ze nemen de tijd voor je en geven aan waar hun meerwaarde en die van de klant zit. Zo wil je dat een autohandelaar is. Chapeau mannen.

Ik heb heel goed ontvangen. De communicatie was top en de afspraken zijn nagekomen. Het is een enorme positieve ervaring. Fijne heren om zaken mee te doen!

Uitmuntend

We zijn erg gast vriendelijk ontvangen voor onze afspraak met een heerlijk koffie. Heel open en eerlijk en vooral ervaren, ik kan maar 1 ding van maken en dat is dat Hans Berends en Z&N Uitmuntend is. Alles tot aan puntjes toe echt netjes en als afgesproken, mijn auto ingeruild en een prachtige SUV Alfa Romeo Stelvio First Edition Black Package super schoon en gepoetst opgeleverd, mijn volgende auto zal ik weer aankloppen bij ze.

Héle goede service!

Super ervaring, erg klantgericht en heel betrouwbaar. Mooi familie bedrijf! Andere bedrijven kunnen er zeker wat van leren. Heel erg aan te bevelen!

uitmuntend bedrijf

Ik heb hier een mooie ford transit connect gekocht zat een deuk in en wat putjes.....daar hebben ze een specialist voor die fantastisch werk heeft afgeleverd ze zouden alleen de deukje doen maar toen de beste man bezig was hebben ze toch ook de putjes r uit laten halen en hij is weer geheel stak ...super service. De verkoop was ook een prettige ervaring. Eigenlijk zeggen alle reviews hier onder al genoeg. Zeker een bezoekje waard. #eentevredeklant

Friendly, courteous, and accommodating

Experience the trade-in and getting a new car was a breeze with them. They were friendly with their approach and courteous, making an offer for our vehicle and accommodating our timelines.

• Would you recommend us? Yes

Goudeerlijk

Ik hrb een range rover 2.7td gekocht bij Hans en Nick. Aangezien het zeker niet de duurste was, is mij alles verteld over de auto. Zeker waar ik evt rekening mee moest houden. Mijn gevoel; of je er nu een auto van 100.000 euro, of een van 5000 euro koopt, er is geen verschil van benadering of behandeling. Top bedrijf met meegaande en meedenkende mensen. Zeker een aanrader en mijn volgende auto wordt daar gekocht! Hans, Nick, dan voor jullie open en eerlijkheid, de super goede ontvangst en de lekkere koffie.

Goede en betrouwbare garage

Wij vonden op internet bij Hans Berndes& Zn onze droomauto. Daar aangekomen zijn wij zeer hartelijk ontvangen en kregen een prima uitleg van de te bezichtigen auto. Na 2 koppen koffie waren we het eens geworden over de inruil van onze auto en kwamen we tot een akkoord. op de afgesproken aflever dag stond de auto netjes klaar. Ook m.b.t. de aftersales is alles goed geregeld, en kunnen wij iedereen de firma Hans Berndes & Zn aanbevelen.

Zeer goed, vriendelijk en betrouwbaar

Via internet kwam ik bij Berndes terecht. Ik had nog redelijk wat vragen voor mijzelf over hoe en wat. Alle tijd werd genomen onder genot van een bak koffie en no nonsense. Na het bevestigd krijgen van het goede gevoel van beide kanten is de deal gesloten Op de dag van aflevering werd ik netjes van het station gehaald, rustig de tijd voor mij genomen voor uitleg en papierwerk en daarna kon ik gaan genieten van mijn nieuwe auto.

Prima service van aanvraag tot aankoop!

Heel fijn contact gehad met Berndes. Een mooie auto gezien en kreeg alle benodigde informatie en service die ik nodig had! Auto ziet er perfect uit en het contact is ook heel fijn verlopen

Eerlijk en transparant

Ik werd warm ontvangen en voelde mij welkom. Verder werd ik aan iedereen voorgesteld en werden mijn wensen gehoord. Een grote glimlach heb ik er aan overgehouden. Fijne mensen, fijn bedrijf!

Super vriendelijk en behulpzaam Ik ben zeer tevreden met me nieuwe auto!

Uitstekende Service bij het Kopen van een Auto bij Berndes

Wij willen graag onze waardering en tevredenheid delen over de uitstekende service die wij hebben ontvangen bij het kopen van een auto bij autogarage Berndes. Vanaf het moment dat wij de showroom binnenliepen tot aan het moment van de levering van onze nieuwe auto, waren wij zeer te spreken van de professionaliteit, vriendelijkheid en efficiëntie. Het ontvangst in de showroom voelde als warm en gastvrij. Het personeel stond meteen klaar om ons te helpen (niet opdringerig). Verkoper Nick luisterde aandachtig naar onze wensen en behoeften, en gaf ons goed advies bij het maken van onze keuze. Wij voelde ons op geen enkel moment onder druk gezet om een beslissing te nemen, wat het zeer ontspannen maakte. Nick beantwoordden geduldig al onze vragen en nam de tijd om de kenmerken en voordelen van elke auto uit te leggen waar wij tussen twijfelde. Het voelde alsof hij echt begreep wat wij zochten en deed zijn best om aan onze verwachtingen te voldoen. Toen wij eenmaal onze keuze hadden gemaakt, verliep het aankoopproces zeer soepel. Het papierwerk werd efficiënt afgehandeld en de benodigde documenten werden zorgvuldig voorbereid. Nick nam de tijd om alles grondig uit te leggen en ervoor te zorgen dat wij volledig op de hoogte waren van onze rechten en verantwoordelijkheden betreft de auto. Op de dag van de levering was onze auto prachtig schoongemaakt en klaar om mee naar huis te nemen. Nick nam opnieuw de tijd om ons te helpen bij het instellen van de verschillende functies en opties omdat wij daar nog wat vragen over hadden. Berndes heeft laten zien dat ze klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Wij zouden Berndes daarom aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een nieuwe, luxe auto. Bedankt

Men neemt de tijd om je te woord te staan

Een supertof Familiebedrijf !

Dit familiebedrijf geeft je echt een welkom gevoel , no-nonsens en goede service zoals dat hoort te zijn ! Oprechte interesse in de klant en je gewoon aanspreken bij je naam . Vertrouwd van A tot Z . Leuke Familie :-)

Auto laten keuren door mijn eigen garage .

Uitslag van de monteur !!Je hebt weer een geweldige aankoop gedaan. Altijd goed om te horen. Ik ben blij met de Jaguar F Pace Sport.

Super tevreden

Onder het genot van een kopje koffie of thee neemt Nick rustig de tijd voor een gezellig praatje, al je vragen en om je te adviseren over hun garantiepakketten. Meedenkend, toegankelijk en ontzettend aardig en vriendelijk kenmerkt de cultuur van dit familiebedrijf. Eerlijke transparante prijzen en ze komen hun afspraken na! Waar ik nog wel eens lang kan twijfelen over grote aankopen, gaf dit bedrijf me al snel het vertrouwen om de knoop door te hakken. Ik ben ontzettend blij met de aankoop van de Peugeot 2008 waar ik hopelijk nog lange tijd van zal genieten. Maar wanneer het moment van een nieuwe auto zich aandient, kom ik graag weer bij jullie langs! Bedankt voor de top service!

Prima service en eerlijk verhaal

Nick heeft mij vanaf het eerste contact netjes en transparant geholpen. Als het uitkomt kom ik hier zeker terug

Heldere communicatie en service gericht

Communicatie helder en doelgericht. Bijzonder klantvriendelijk.

Duidelijke, snelle en goede communicatie!

Een bedrijf die snel weet te handelen, duidelijke informatie geeft en vooral zeer vriendelijk is naar de klant toe! Prachtige auto's staan er te koop! Wij zijn zeer tevreden over onze Jeep Grand Cherokee! Wanneer we weer toe zijn aan een andere nieuwe auto in de toekomst, zullen we zeker eens een kijkje nemen bij de gastvrije broers van Autobedrijf Hans Berndes!

Eerlijk en ervaren! Echt aanrader

Ik ben erg tevreden met de aankoop van de auto, eerlijke mensen, goede communicatie en perfecte service! Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto! Succes verder!

Kundige vakmensen met passie voor kwaliteitsauto’s

Nick en Bas zijn toegankelijk in de omgang, luisteren goed naar je behoefte en weten erg veel van de aanwezige auto’s af. Ook uitgebreide garantie mogelijk in diverse vormen. Persoonlijke contact en snelle afhandeling, ik kan autobedrijf Hans Berndes & Zn aanbevelen.

het auto bedrijft heeft mie zoor positief geholpen met kopen van een nieuw auto

hun geven je een goed advies en goede service

Goede respons, uitstekende service ;zeker aan te bevelen!

Deskundig en top service

Een auto tegengekomen op autoscout en contact gelegd met een van de familieleden. Snelle en adequate reactie. Afspraak ingepland met een van de zonen (Nick). Nette showroom met mooie auto's! De auto waar ik naar ging kijken stond al klaar. Volgende dag een aantal keer contact gehad om uiteindelijk de auto te kopen. Nick, hartelijk dank voor de goede service! En in de toekomst weet ik jullie weer te vinden.