Vriendelijk, vertrouwd en laagdrempelig.

Betrouwbaar en eerlijk dat zijn de kernwoorden. Wij hebben onze BMW\'s al jaren naar grote tevredenheid in onderhoud bij Klaassen. Ze repareren alleen dat wat ook echt nodig en denken met je mee. Via Klaassen hebben we met grote tevredenheid ook een auto uit Duitsland laten halen. Samen zoeken op internet en er naar toe gereden waar Klaassen de auto een volledige aankoopkeuring heeft gegeven. Naar volle tevredenheid rijdt ik hier nu al weer een paar jaar mee rond. Pasgeleden heeft hij voor ons een aankoopkeuring van een auto gedaan. Geeft ons net dat stukje extra zekerheid. Hij heeft alles voor ons geregeld en perfect afgeleverd.

Sinds jaar en dag een betrouwbaar adres voor onderhoud van onze beide auto\'s.

Klaassen Auto\'s is een uitstekende en zeer betrouwbare, eerlijke (!)garage. Er wordt serieus met je meegedacht om kosten te besparen en altijd een praktische oplossing geboden.