Uitstekend bedrijf waar ze met je meedenken

Hier wordt minstens de kwaliteit van een merkgebonden autobedrijf geleverd tegen een prijs die de portemonnee minder belast. Sfeer bij het bedrijf is fijn. Hier ben je echt nog klant en geen nummer.

Prima vakmensen

Kleine beurt, Apk. Gebeld worden over kosten voor onderdelen en reparaties. Vakmensen die doen wat ze beloven. Prima garage dus.

Erg fijne vakgarage

Erg fijne BMW vakgarage met vriendelijke medewerkers. Aanrader

TOP service en kennis onder één dak

18:15 kom ik zonder afspraak aanrijden met een bandenspanning foutmelding. Ik moet naar Amsterdam maar weet niet of dat slim is. Er brandt nog licht. Hij is nog bezig en kijkt meteen naar mijn band. Er zit een spijker in. Hij maakt hem direct en ik kan weer gerust verder. Ik wil afrekenen, maar hij zegt glimlachend “laat maar, het is goed zo”. Echte top service door mannen die plezier hebben in hun werk: vakmannen met passie!

zeer netjes behandelt

onlangs een youngtimer gekocht en zeer netjes behandeld geen gladde handelaar maar een vakman met hart voor het merk

Wederom voor onderhoud naar Klaassen geweest. Perfecte en professionele aanpak!! Vakmensen , klantvriendelijk en zeer goede prijzen. Top!!

Een gebruikte BMW gekocht! Deze auto heeft Klaassenauto\'s netjes klaargemaakt. Top service!

Klaassen heeft zeer deskundig de staat van een aandrijfriem van een BMW E60 beoordeeld. Geen onnodige reparaties; geen afdeling communicatie tussen monteur en klant.

Zaterdag langs geweest voor een diagnose van een 320D. Ik was verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van Klaassen auto\'s!

Zeer deskundige, vriendelijke en ervaren mensen! Goed geholpen door Johan en prima advies gehad!

Een echte BMW specialist

Deskundige en eerlijke garage. Ik ben al jaren tevreden klant. Ook voor oudere auto\'s word de tijd genomen. Daar ben ik erg dankbaar voor.

Een kleine of grote klus met nieuwe of oude auto\'s. De kennis is in huis en door het vriendelijke personeel wordt er ook goed meegedacht. Geen onnodige kosten maar altijd een passende oplossing en altijd in overleg! Ik ben al jaren een vaste en tevreden klant.

Een eerlijk no nonsens bedrijf. Goede service en goede kwaliteit .

Klantgericht, tijd voor je, vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en doede en fijne medewerkers.

Plezierig. No nonsense. Deskundig en redelijke prijzen

Al jaren een vaste en tevreden klant met meerdere auto\'s. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

deskundig, flexibel, eerlijk en vriendelijk

Vriendelijk, vertrouwd en laagdrempelig.

Betrouwbaar en eerlijk dat zijn de kernwoorden. Wij hebben onze BMW\'s al jaren naar grote tevredenheid in onderhoud bij Klaassen. Ze repareren alleen dat wat ook echt nodig en denken met je mee. Via Klaassen hebben we met grote tevredenheid ook een auto uit Duitsland laten halen. Samen zoeken op internet en er naar toe gereden waar Klaassen de auto een volledige aankoopkeuring heeft gegeven. Naar volle tevredenheid rijdt ik hier nu al weer een paar jaar mee rond. Pasgeleden heeft hij voor ons een aankoopkeuring van een auto gedaan. Geeft ons net dat stukje extra zekerheid. Hij heeft alles voor ons geregeld en perfect afgeleverd.

Sinds jaar en dag een betrouwbaar adres voor onderhoud van onze beide auto\'s.

Klaassen Auto\'s is een uitstekende en zeer betrouwbare, eerlijke (!)garage. Er wordt serieus met je meegedacht om kosten te besparen en altijd een praktische oplossing geboden.