Zeer goede

Ik kom nu al een tijdje bij Klaassen Auto's in Apeldoorn, en ik ben zeer te spreken over de professionaliteit, kundigheid en het serviceniveau van de beide heren. Hier kun je met vertrouwen je BMW in onderhoud laten nemen. Ook de meest specialistische en moeilijke (technische) problemen worden hier snel en vakkundig opgelost. Onze BMW 3-serie GT was weer toe aan groot onderhoud en gaf bovendien een vervelende storing. Vooraf werd ik goed geïnformeerd over de kosten, met een eerlijk advies. Een aantal maanden geleden had ik een andere reparatie i.v.m. een lekkage, die is ook vakkundig en naar tevredenheid opgelost. Johan en zijn team hebben service hoog in het vaandel staan. Toen een dag ná de reparatie weer een storing optrad, kwam Johan diezelfde ochtend nog naar mijn huis toe om de situatie te beoordelen én het euvel ter plekke te verhelpen. Het enige 'nadeel' van Klaassen: ze hebben het behoorlijk druk, dus het kan soms even duren voordat je ingepland kunt worden. Al is dat momenteel bij veel garages het geval. Goed plannen dus, en voor acute problemen maken ze bij Klaassen gewoon tijd. Zeer tevreden met deze BMW-specialist!

Betrouwbaar en eerlijk

Afgelopen dinsdag mijn bmw 1 serie weggebracht voor APK en geluid onder mijn auto. Bij een proefritje bleek al snel te horen dat het om de tussenas ging. Klaassen Auto's heeft de tussenas laten reviseren en voor zien van een nieuw apk. Een betrouwbare garage met top monteurs die het hart hebben voor de bmw rijders, zeker een aanrader om weer terug te komen. Dankjewel Klaassen Auto's mijn auto rijdt weer na tevredenheid.

BMW goeroe en echte specialist!

Helaas was elder mijn probleem niet opgelost. Auto Klaassen heeft gelijk het probleem opgelost. Alle monteurs zijn zeer vriendelijk en deskundig!

Voor het eerst contact gehad met de firma Henk Klaassen auto's direct goede service betreft aankoop auto goede begeleiding met overschrijven we zijn zeer tevreden en bevelen deze firma ook aan u allen aan

Afspraak is afspraak bij dit bedrijf

Een. BMW x1 stond te koop bij het bedrijf ,afspraak gemaakt om te komen kijken .Henk stond mij vriendelijk te woord en heeft op alle vragen een duidelijk antwoord.koop was daarna snel gesloten.1 week later de bmw opgehaald met een grote afleveringsbeurt zoals afgesproken. Kortom betrouwbaar en afspraakvast bedrijf

Doet alles voor de klant en weet alles over het merk

Zeer goede bmw specialist met veel ervaring in BMW zeer schappelijk en doet veel voor de klant!

Uitstekend bedrijf waar ze met je meedenken

Hier wordt minstens de kwaliteit van een merkgebonden autobedrijf geleverd tegen een prijs die de portemonnee minder belast. Sfeer bij het bedrijf is fijn. Hier ben je echt nog klant en geen nummer.

Prima vakmensen

Kleine beurt, Apk. Gebeld worden over kosten voor onderdelen en reparaties. Vakmensen die doen wat ze beloven. Prima garage dus.

Erg fijne vakgarage

Erg fijne BMW vakgarage met vriendelijke medewerkers. Aanrader

TOP service en kennis onder één dak

18:15 kom ik zonder afspraak aanrijden met een bandenspanning foutmelding. Ik moet naar Amsterdam maar weet niet of dat slim is. Er brandt nog licht. Hij is nog bezig en kijkt meteen naar mijn band. Er zit een spijker in. Hij maakt hem direct en ik kan weer gerust verder. Ik wil afrekenen, maar hij zegt glimlachend “laat maar, het is goed zo”. Echte top service door mannen die plezier hebben in hun werk: vakmannen met passie!

zeer netjes behandelt

onlangs een youngtimer gekocht en zeer netjes behandeld geen gladde handelaar maar een vakman met hart voor het merk

Wederom voor onderhoud naar Klaassen geweest. Perfecte en professionele aanpak!! Vakmensen , klantvriendelijk en zeer goede prijzen. Top!!

Een gebruikte BMW gekocht! Deze auto heeft Klaassenauto\'s netjes klaargemaakt. Top service!

Klaassen heeft zeer deskundig de staat van een aandrijfriem van een BMW E60 beoordeeld. Geen onnodige reparaties; geen afdeling communicatie tussen monteur en klant.

Zaterdag langs geweest voor een diagnose van een 320D. Ik was verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van Klaassen auto\'s!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer deskundige, vriendelijke en ervaren mensen! Goed geholpen door Johan en prima advies gehad!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een echte BMW specialist

Deskundige en eerlijke garage. Ik ben al jaren tevreden klant. Ook voor oudere auto\'s word de tijd genomen. Daar ben ik erg dankbaar voor.

Een kleine of grote klus met nieuwe of oude auto\'s. De kennis is in huis en door het vriendelijke personeel wordt er ook goed meegedacht. Geen onnodige kosten maar altijd een passende oplossing en altijd in overleg! Ik ben al jaren een vaste en tevreden klant.

Een eerlijk no nonsens bedrijf. Goede service en goede kwaliteit .

Klantgericht, tijd voor je, vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en doede en fijne medewerkers.

Plezierig. No nonsense. Deskundig en redelijke prijzen

Al jaren een vaste en tevreden klant met meerdere auto\'s. Vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

deskundig, flexibel, eerlijk en vriendelijk