zeer netjes behandelt

onlangs een youngtimer gekocht en zeer netjes behandeld geen gladde handelaar maar een vakman met hart voor het merk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom voor onderhoud naar Klaassen geweest. Perfecte en professionele aanpak!!\r\nVakmensen , klantvriendelijk en zeer goede prijzen. Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte BMW gekocht! Deze auto heeft Klaassenauto\'s netjes klaargemaakt. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klaassen heeft zeer deskundig de staat van een aandrijfriem van een BMW E60 beoordeeld. Geen onnodige reparaties; geen afdeling communicatie tussen monteur en klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag langs geweest voor een diagnose van een 320D. Ik was verrast door de deskundigheid en vriendelijkheid van Klaassen auto\'s!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige, vriendelijke en ervaren mensen! Goed geholpen door Johan en prima advies gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echte BMW specialist

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige en eerlijke garage. Ik ben al jaren tevreden klant. Ook voor oudere auto\'s word de tijd genomen. Daar ben ik erg dankbaar voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een kleine of grote klus met nieuwe of oude auto\'s. De kennis is in huis en door het vriendelijke personeel wordt er ook goed meegedacht. Geen onnodige kosten maar altijd een passende oplossing en altijd in overleg!\r\nIk ben al jaren een vaste en tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijk no nonsens bedrijf.\r\nGoede service en goede kwaliteit .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, tijd voor je, vriendelijk, eerlijk, betrouwbaar en doede en fijne medewerkers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig. No nonsense. Deskundig en redelijke prijzen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een vaste en tevreden klant met meerdere auto\'s.\r\nVriendelijk, deskundig en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig, flexibel, eerlijk en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vertrouwd en laagdrempelig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en eerlijk dat zijn de kernwoorden. Wij hebben onze BMW\'s al jaren naar grote tevredenheid in onderhoud bij Klaassen. \r\nZe repareren alleen dat wat ook echt nodig en denken met je mee.\r\nVia Klaassen hebben we met grote tevredenheid ook een auto uit Duitsland laten halen. Samen zoeken op internet en er naar toe gereden waar Klaassen de auto een volledige aankoopkeuring heeft gegeven. Naar volle tevredenheid rijdt ik hier nu al weer een paar jaar mee rond. \r\nPasgeleden heeft hij voor ons een aankoopkeuring van een auto gedaan. Geeft ons net dat stukje extra zekerheid. Hij heeft alles voor ons geregeld en perfect afgeleverd.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds jaar en dag een betrouwbaar adres voor onderhoud van onze beide auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klaassen Auto\'s is een uitstekende en zeer betrouwbare, eerlijke (!)garage. Er wordt serieus met je meegedacht om kosten te besparen en altijd een praktische oplossing geboden.

Over Klaassen Auto's