Een kwalitatief goed autobedrijf met een uitstekende service!

Afgelopen maand een zeer fraaie Volkswagen Polo GTI overgenomen! Zeer tevreden ermee. Ik wil graag Martijn en de rest van de team bedanken voor de prachtige bolide. Zeer goed van tevoren geïnformeerd over de wagen De bolide heeft nog een volledige service gekregen van de heren op de werkplaats ook jullie wil ik graag bedanken! Kortom een heel schoon bedrijf met een uitstekende team die alles ervoor overhebben om jouw met een heerlijk gevoel weg te laten rijden! Met vriendelijke groet, Nigel William

Zeer prettig geholpen.

Tijdens onze vakantie in Lunteren wist we het; we hebben meer ruimte nodig. Onze, overigens geweldige S-klasse, ruilden we in voor een zeer fraaie E-klasse, bij Koudijs. Dit bedrijf gaf de doorslag mbt alles, alle afspraken werden keurig en vlot nagekomen. Ja, wij zijn zeer tevreden, vriendelijke groeten Michael Henninger uit Den Haag

Uitstekend!

Uitstekend!

• Kwaliteit

Een eerlijk, deskundig, kwalitatief goed autobedrijf!

We zochten een goede tweedehands meriva, die hebben we bij Koudijs gevonden. Vriendelijke en voorkomende ontvangst, geduldig in het uitleggen van de specificaties. Kortom onzes inziens een degelijk en betrouwbaar bedrijf!

Top autogarage

We waren opzoek naar een grotere auto wat geschikt zou zijn voor een groot gezin en waar ook een rolstoel inpast en we kwamen terecht bij een occasion die te koop staat bij Koudijs. Zeer betrokken eigenaar en autotechnicus. De auto werd grondig gecheckt en heeft daarna in overleg een professionele beurt gekregen conform fabrikant standards. Dit is een bedrijf die onze verwachtingen heeft overtroffen...meedenkend en meelevend Top eigenaar en zoon! Bedankt voor de top SUV wagen! De inruilwaarde was ook marktconform. Jullie hebben ons blij gemaakt.

• Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de service van Koudijs

De werknemers van Koudijs zijn klantvriendelijk, oprecht en gastvrij. Ze communiceren goed met de klant waardoor je snel terecht kunt. Daarnaast werken ze snel en krijg je de auto op tijd terug. Ik ben altijd goed geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een fijne ervaring!

In april 2022 uitgekomen bij dit autobedrijf i.vm. de interesse in een auto. Een mooi, schoon en verzorgd autobedrijf. Na goede onderhandelingen de auto aangekocht. Het autobedrijf heeft service, deskundigheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Daarin stelden zij ons niet teleur. Wij waren zeer tevreden daarover.

• Kwaliteit

Een schoon en prachtig bedrijf

Wat een prachtig bedrijf. Gistermiddag was ik onderweg en wilde ik mijn auto even wassen in de wasstraat. Vanaf de weg dacht ik dat het minder groot zou zijn maar eenmaal achter gekomen wreef ik toch maar even in mijn ogen. Wat ziet het er keurig netjes en gelikt uit zeg. De wasstraat zelf is ook op en top verzorgd en een mooi resultaat na het wassen. Het personeel was ook erg vriendelijk. Hier hoop ik zeker vaker de auto wassen. Kan me goed voorstellen dat ook verkoop en onderhoud van auto's hier goed bevalt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Uitstekend bedrijf waar je super geholpen wordt

Voor de 2e keer een auto gekocht, fijn bedrijf waar je vakkundig, vriendelijk en eerlijk wordt geholpen. Geeft een vertrouwd gevoel direct bij binnenkomst, de afhandeling is zeer netjes en correct. Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

• Service N.v.t.

Goed geholpen!

In April hier een auto aangeschaft, goed geholpen door het vriendelijk personeel. Ze nemen echt de tijd en informeren je goed!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super goed geholpen, prima service!

Vandaag onze auto opgehaald. Service is uitstekend, super vriendelijke mensen, zowel in de werkplaats als in de showroom. Zij weten waar ze het over hebben. Wij zijn helemaal blij met onze nieuwe auto :-)

• Kwaliteit

verrast door de perfect afgeleverde auto

Autocoach vond voor mij een Golf die te koop stond bij Koudijs. zij gaven al aan dat Koudijs een betrouwbaar adres was; dat bleek toen uit de keuring door Autocoach geen enkel mankement gevonden werd: de Golf stond in zeer goede staat in de verkoop. Toen de auto bij mij werd afgeleverd had ik m zelf nog nooit gezien, maar was ik verrast door de zorg en aandacht waarmee de auto was klaargemaakt: auto was perfect schoon en in zeer goede staat. Bij nabellen werd me op het hart gedrukt vooral contact op te nemen als er nog iets met de auto aan de hand zou zijn. Inderdaad een betrouwbaar adres, gericht op service en een optimale klantbeleving.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Klantvriendelijk en kennis van zaken

Deze week een BMW active tourer uit 2015 gekocht. Prima bedrijf,goed geholpen,vriendelijk. Tevreden weggereden in onze ,,nieuwe” auto. Albert en Lisbeth

Maatwerk, meedenken en kwaliteit

In oktober een zoekopdracht gegeven voor het vinden van mijn volgende auto. Zowel Bart, Dick en Martijn zijn hier voortvarend mee aan de slag gegaan met een schitterend resultaat. Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en adviseerden op maat. Met veel plezier heb ik de aangeboden auto begin november gekocht. Deze werd vervolgens door de mannen van de werkplaats piekfijn in orde gemaakt en opgeleverd. Mooi om te zien dat jullie er ook zoveel plezier in hadden.

Super garage

Een hele mooie Mercedes gezien via de Bovag site, inruil aanbod aangevraagd en Martijn reageerde gelijk de volgende morgen. Hij was zeer direct en merkbaar deskundig, geen verkoper ... maar meer een adviseur. Een bezoek gebracht aan de mooie showroom en garage, Martijn wist alles van de historie van de auto, hierna een proefrit gemaakt en tot de koop over gegaan. Ik wilde zelf mijn winterbanden overgezet hebben, maar er was een probleem met niet geschikte sensor ventielen, dit werd na overleg gelijk verholpen en opgelost, grote klasse.

Betrouwbaar

Harrie en Frieda Beukema, 10-12-2021 Paar maanden geleden auto gekocht. Wij zijn al heel wat jaren klant. Bart heeft ons goed advies gegeven. Maken waar wat er gezegd en beloofd word. Goed om te zien dat vader Dick goed samen werkt met zoon Bart. Martijn is ook vriendelijk en de monteurs rustige uitstraling. Je proeft een goede sfeer in het bedrijf. Auto bevalt priema.

• Reden bezoek N.v.t.

Eerste indruk was helemaal ok, blijkt betrouwbaar bedrijf !

Wij zagen op autoscout een mooie Suzuki Swift in een uitvoering die je niet vaak ziet. Onze interesse was gewekt en na een telefoongesprek met Dhr. Dick Koudijs (eigenaar) waarin we onze wensen wat betreft inruil een beetje hebben uitgelegd, werd ons verteld , dat we altijd even konden langs komen en we "er wel uit zouden komen". Toen zijn we een dag later gaan kijken. Onze eerste indruk was gelijk positief, je merkt aan de manier van benaderen v.d. klant gelijk dat het anders is dan.... "anders". (maar dan wel positief) We zijn prima geholpen door Martijn en de eigenaar Dick. De inruilprijs was geheel volgens verwachting / géén loze beloftes. Kortom we zijn zéér tevreden huiswaarts gekeerd met een fijn rijdende auto die dezelfde dag nog een aflever/onderhoudsbeurt heeft gehad. Dick en Martijn plus garage-crew hartelijk dank voor de super-service !! (en dat op zaterdagmiddag, dat vind je nergens meer!) Vriendelijke groeten van, Henk en Trees uit Muntendam

• Kwaliteit

prettig en duidelijk met kennis geholpen.

ik ben er duidelijk met mijn gedachten nar toe gegaan , we zaten al snel op de zelfde lijn , heb niet gekregen wat ik graag horen wilde maar het gesprek en de motivatie was zodanig dat ik er met tevredenheid aan terug denk , daardoor is bij mij de knop om gegaan en heb met volle verstand ja kunnen zeggen tegen de offerte die mij is gedaan . Ik ben zeer prettig en met een kop koffie geholpen door Martijn Hegeman , alle afspraken zijn netjes na gekomen zodat ik mijn auto met een tevreden gevoel heb opgehaald ,waarbij alles netjes op orde was en voor mij een fijn gevoel bij het rijden met deze overheerst. Dus bij deze mijn dank aan allen die dit voor mij mogelijk hebben gemaakt. met vriendelijke groet Hans Moolenaar.

gewoon super voor mekaar

inmiddels de 5e auto gekocht over een kleine 30 jaar en altijd in onderhoud geweest, je word netjes en vriendelijk te woord gestaan. kortom een aanrader. Over vader en zoon zijn we tevreden maar ook met Martijn gaat het super.

• Reden bezoek Andere reden

Onderweg naar onze afspraak vanuit Amsterdam naar Lunteren kregen we autopech en stonden we langs de snelweg te wachten op de ANWB medewerker die ons had weggeslepen naar een parkeerterrein. Wij hebben meneer Dick Koudijs gebeld en verteld dat ons afspraak niet kon doorgaan maar deze vriendelijke meneer was bereid ons op te halen en weg te slepen vanuit Blaricum naar zijn werkplaats in Lunteren. De medewerkers zijn vriendelijk en denken met de klant mee. We zijn erin geslaagd een goede en mooie auto te kopen en konden met onze nieuwe auto terug naar Amsterdam!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en goed geholpen door dit betrouwbare en vakkundige bedrijf.

Ik heb een auto gekocht bij autobedrijf Koudijs. Ze hebben mij vriendelijk en goed geholpen. Ze gaven op een prettige manier duidelijke en goede informatie. Ze namen rustig de tijd en de afhandeling was heel netjes. Ik ben ontzettend blij met mijn auto en de service.

Super service!

Nog nooit zon nette, frisse & verzorgde zaak gezien! Naast dat zijn er ook erg vriendelijke werknemers. Hier mijn eerste auto gekocht, wat een fijne ervaring was. Ik zou iedereen aanraden om hier hun auto aan te schaffen.

• Kwaliteit

Eerste indruk bevestigd, aanrader!

Ik koop niet elke dag een auto dus toen ik een shortlist had van occasions was het een kwestie van vergelijken. Koudijs viel op door de verzorgde indruk die de site zelf bood plus de vele foto's van de occasion en uitgebreide informatie. Tijdens het bezoek zijn we heel prettig geholpen. Dick nam de tijd, gaf allerlei info en vertelde welke argumenten hij had voor zijn bod op onze inruil. We hebben de deal gesloten en ik kon mijn nieuwe auto direct meenemen :) Kortom, ik raad dit autobedrijf zeker aan.

• Kwaliteit

Vierde auto gekocht en laten onderhouden en al vele jaren zeer tevreden klant.

Wij vinden het een fijn bedrijf omdat men vriendelijk is en ze doen hun best om het goed te doen. Het geheel kwa bedrijf en de mensen stralen dat ook uit. Wij vind en het fijn dat er open gecommuniceerd wordt en dat er gewoon een eerlijk advies gegeven wordt voor wat betreft de verkoop en ook bij het onderhoud en reparatie vooraf. Goed bezig team van autobedrijf Koudijs ga zo door en wij en onze kinderen willen daar nog lang van profiteren.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerste indruk was direct goed. Ongedwongen gemoedelijke sfeer .TOP.

Zeer tevreden klant , Een mooi familie bedrijf .

Meulunterseweg 40

6741HN Lunteren