Fantastische garage

Vertrouwd en correct

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Alles wat je van een moderne garage verwacht

De persoonlijke benadering staat voorop bij Garage Koudijs. Je bent hier als klant beslist geen nummer. Je weet altijd waar je aan toe bent, je krijgt duidelijke planning en uitleg, je krijgt een prima leenauto mee, en er zijn nooit budgettaire verassingen achteraf. Als er onverhoopt iets niet uitpakt zoals gewenst - bijv. een nieuw inbouwapparaat dat niet naar behoren functioneert - dan doen ze er alles aan om dat kosteloos en snel te vervangen. De garage heeft alles in huis op het gebied van techniek en ondersteuning. Er is een eigen wasstraatmet abonnementservice, en een lekke band of kapot lampje kunnen altijd even snel tussendoor. gefixt worden door het team van professionele en betrouwbare monteurs. Van mij een dikke 10 met ern griffel.

super

mooie en nette zaak waar ik goed werd ontvangen.

• Kwaliteit

Enthousiast personeel en uitstekende service

Dit is een garage die precies weet hoe klanten benaderd willen worden en klant blijven, dit zie je tegenwoordig zelden meer. Zeer vriendelijk personeel en fijne ervaring, regelrechte aanrader!

Snel en goed

Na een storing snel en adequaat, de volgende dag al, opgelost.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede garage waar ze hun afspraken nakomen

net onze auto ingeruild en dus een andere auto opgehaald, daarbij bleek dat ze twee nieuwe banden op de auto hadden gelegd, omdat de andere banden nog maar net door de keuring zouden komen. Autobedrijf Koudijs bevalt ons tot nu toe super.

Goed uitstekend groeiende bedrijf

Met de hybride auto op vakantie kregen we na een 20 km vanaf thuis richting Spanje pech iets met accu elektrische storing melding in het dashboard te zien, balen dus. De ANWB erbij die hebt alles na gekeken maar zonder resultaat, met de ANWB achter ons aan zijn we veilig thuis gekomen. De volgende ochtend hebben we de auto naar koudijs gebracht zij hebben het wel ontdekt en het probleem verholpen en zijn we toch begin van de middag de vakantie reis toch voort gezet naar Spanje

Professioneel geholpen

Voor het eerst keer bij deze garage een auto aanschaft en ik word goed en netjes geholpen en toen ik een vraag had word daar serieus me omgegaan.

Top bedrijf

Zeer vriendelijk ontvangst een mooie garage en top personeel alles goed geregeld

• Kwaliteit

Showroom presentatie uitstekend. Plantje of bloemetje er bij maakt het minder zakelijk.

• Kwaliteit

Top bedrijf dit hele goeie service. Had een probleempje met de bmw 335i die ik daar gekocht had maar ze hebben alles opgelost dus een top bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Professionele omgeving en goed contact met verkoper

Na telefonisch contact te hebben gehad, afspraak gemaakt om auto te bezichtigen. Contact was goed, professioneel omgeving, auto was zoals ze hadden aangegeven. Duidelijke afspraken en geen poespas eromheen. Al met al fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Goede service en met verkoper fijn contact.

Na een gebruikte auto te hebben gekocht viel na 7 km de buitenspiegel eraf.Verkoper gebeld die aangaf dat we direct terug konden komen.Binnen een half uur een andere spiegel gemonteerd.Erg vriendelijk.

• Kwaliteit N.v.t.

Prettige klantvriendelijke ervaring

De eerste keer bij deze garage was een prima ervaring. Na een telefoontje een snelle afspraak kunnen maken. Veel uitleg over de werkzaamheden, de mogelijkheden bij de garage. De auto stond de volgende dag weer klaar, gepoetst en al. Een prima ervaring.

Autobedrijf

Een hele mooie autoshowroom. Aardige en behulpzame meneer. ik raad aan

• Reden bezoek N.v.t.

Vlotte service en reparatie.

Top zaak

Staan altijd voor je klaar en goede service

• Kwaliteit

Met erg veel plezier een gebruikte auto aangeschaft.

• Kwaliteit

Goed, klantvriendelijk, correct en net autobedrijf

Afspraken worden nagekomen daar alles van de gekochte auto professioneel en netjes is klaargemaakt en afgewerkt is. Een autobedrijf waar je met een gerust hard een eerlijke gebruikte auto kan kopen omdat alles vertrouwen uitstraalt en het klopt ook. Het is een ieder aan te raden want wij blijven met plezier terug komen.

zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Wij hebben daar een andere auto gekocht en zijn hier zeer vriendelijk en goed behandeld. De verkoper was niet opdringerig of iets dergelijks maar gewoon heel behulpzaam en aardig. Wij zijn weer blij met onze nieuwe auto en zeker een aanrader voor iedereen om er langs te gaan voor een andere auto.

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Wij hebben op een prettige manier een hyudai Q10 voor mijn moeder gekocht!

Het autootje stond keurig verzorgd te koop! Mijn moeder zag hem en besloot hem gelijk te kopen. Het advies van de verkoper was eerlijk en de zaak zag er piekfijn uit. De afhandeling ging zorgvuldig, kortom aanbevelingswaardig!

• Kwaliteit

Goede service en een eerlijk verhaal

Ik ben goed geholpen tijdens het kopen van mijn laatste auto. Vriendelijke service en een mooi en net bedrijf.

Goede service, geen verrassingen,

Goede persoonlijke aandacht, Alles werd overlegd van te voren, Over extra dingen word je eerst gebeld, Geen verrassingen,

• Kwaliteit

Autobedrijf Koudijs gaat een stapje verder

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald. De auto stond als kopstuk voor de gevel met een mooie strik. De hele aankoop is prettig verlopen. De service is uitstekend en de auto wordt grondig aangepakt voor de aflevering. Fijn bedrijf!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kwaliteit bedrijf met persoonlijke service!!

We zijn bijzonder tevreden met de inruil van onze auto! Vrijdag avond auto zien staan op de site van Koudijs. Zaterdagochtend wezen kijken en de koop was binnen een 1/2 uur beslist. Goed en vakkundig geholpen door Dik en Martijn! Alle tijd! Tip top, afgeleverd! We rijden nu, met een glimlach rond, in een stralende Opel Corsa uit 2015.

Over Carprof