Prima service weer!

Mooi VW Polo gekocht vandaag bij Autobedrijf Koudijs. Afgelopen jaren hier ook mijn vorige auto in onderhoud gehad. Zeer tevreden hierover dus deze auto blijft hier ook in onderhoud.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met vertrouwen een tweedehands auto als nieuw gekocht!

De koop van onze Toyota Auris verliep zeer vlot. De auto was netjes nagekeken en zag er piekfijn uit. Ook op zaterdagmiddag na sluitingstijd ontvingen wij uitstekende service van Bart. We rijden inmiddels een aantal maanden met heel veel plezier in deze auto. Top service van Koudijs!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch geholpen door het familie bedrijf Koudijs

Zeer fijn geholpen door Dick en Bart. Mannen met ervaring en kennis, dat kon je direct merken.

TOP BEDRIJF MET RECPECT BEHANDELD

GOED BEDRIJF GOEDE SERVICE OPEL ANTARA GEKOCHT EN ALLES PERFECT AFGEHANDELD. EN DE KOFFIE IS HEERLIJK.

Geweldig!

Vanmiddag gaan kijken naar een auto en dezelfde middag reed ik er nog mee weg. Geweldige service en vriendelijk personeel! Top!

betrouwbare garage

Opel zafira gekocht bij koudijs . nette vriendelijke mensen die de tijd nemen,open en eerlijk. auto zeer netjes afgeleverd wat je niet vaak mee maakt. we komen er graag voor een bak koffie,auto wassen, zomer/winterbanden. huiselijke sfeer,goede service. geen gezeur. TOP garage.

Fijn bedrijf met vriendelijke mensen.

Zeer goed geholpen door Bart en Dick , eigenaar en zoon van dit bedrijf. Goeie deal gesloten voor een hele mooie auto . Ik kom zeker in de toekomst terug. Heel erg bedankt. Gr, Ron van Marle

Goede service, perfect geholpen met de zoektocht naar een nieuwe tweedehands auto! Zeker een aanrader.

Super aardige mensen en deskundig geholpen en tevens voorzien van een mooie auto. Aanrader! Oh ja...lekkere koffie!!

Afgelopen woensdag is onze Mazda cx5 afgeleverd. De aflevering is zoals afgesproken, perfect. We zijn heel blij met hoe alles gegaan is.

Op 25 Mei 2019 heb ik als eerste telefonisch contact gelegd met Autobedrijf Koudijs. Ik had Dhr. Koudijs zelf aan de telefoon. Prettig gesprek met de beste man gehad en de zelfde dag kon ik al langs komen voor de Audi A3. Op locatie in het mooie Lunteren heeft Dhr. Koudijs mijn vragen prima kunnen beantwoorden en het viel op dat het niet alleen gaat om een verkoop maar, om de mens daar om heen. Dhr. Koudijs heeft alles in gang gezet zodat wij de Audi A3 dezelfde dag al mee konden nemen naar huis. Fantastisch!!! Wat een mooie ervaring met deze man welke hart en ziel legt in zijn familiebedrijf. Vriendelijk bedankt Dhr Koudijs voor de goede zorgen van onze mooie Audi A3. Ik kom graag volgend jaar weer langs voor de APK keuring. Met vriendelijke groeten, Richard Peters uut Barneveld

Deskundig en prettig advies. Voelde voor ons heel betrouwbaar. Er is alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan. dank autobedrijf Koudijs.

Zeer deskundig en klantgericht. Daarnaast ook open, transparant, betrouwbaar en meedenkend. Zeer plezierig om hier een nieuwe auto te kopen Aanbevolen!!

Bij dit bedrijf neemt men ruimschoots de tijd om de klant te informeren over de auto waarin u interesse toont. De ontvangst is vriendelijk en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

Geweldige service, vriendelijk, open en transparant. Hiernaast hart voor de auto, maar ook zeker voor de mens! Absoluut aan te bevelen!

Een auto kopen is emotie en wanneer vriendelijkheid , menselijkheid en vakkennis er standaard bijgeleverd worden gaat emotie over in een top gevoel !! Zeer tevreden een prachtige GTC opel gekocht waarbij van beide kanten water bij de wijn gedaan werd om het met de inruil eens te worden. Bedankt Bart voor het volgens afspraak perfect afleveren van de auto, je vader kan trots op je zijn! Kom zeker nog eens langs voor een andere auto.

Zeer profecioneel bedrijf. Erg betrokken naar klanten, en zeer vriendelijk !! Mijn aller eerste auto daar gekocht en nog altijd tevreden. Voor de kleine dingen mag je al langskomen, en hebben altijd enorm snel tijd voor je.

Superfijn autobedrijf zoals je ze niet vaak meer ziet. Deskundig en goed geholpen, topzaak.

We gingen voor onze droomauto. Van te voren gebeld en een goed gesprek gehad. Zo werden we ook ontvangen door de eigenaar. Heel transparant en eerlijk. Uiteindelijk op een goede manier tot elkaar gekomen en we hebben de auto gekocht en vandaar opgehaald. Er werd heel veel aandacht aan het moment van ophalen van de auto. Heel prettige ervaring!!!!!!

Wat een eerlijk en super hartelijk bedrijf! Als Lunteraan voor het eerst een auto hier gekocht! Maar nog nooit zo bijzonder goed, hartelijk en eerlijk geholpen­čĹŹ Een aanrader, Dick jij doet het goed en je zoon Bart kunnen jullie trots op zijn! Tot ziens!!! Dick en Trudie van Ginkel

Mijn man en ik waren op zoek naar een gebruikte auto. De organisatie komt betrouwbaar over. Dick en Bart hebben goede kennis van de auto en zijn bereid vragen te beantwoorden. We zijn netjes geholpen.

Een betrouwbaar bedrijf. Erg vriendelijke verkopers. We zijn zeer tervreden met onze nieuwe auto.

Mijn droomauto (Mercedes CLA 220CDI bomvol opties) gekocht bij autobedrijf Koudijs. Nu genieten van deze mooie auto!

Betrouwbaar bedrijf, nieuwe aankoop en inruil goed bevallen.

Onlangs een Ford C Max gekocht bij Koudijs. Ons eerste bezoek aan dit bedrijf en direct zeer hartelijk ontvangen. We zijn heel tevreden met de goede service, met het vriendelijke en meedenkende personeel. Top familiebedrijf waar wat ons betreft service, kwaliteit en persoonlijke begeleiding hoog in het vaandel staan.