Zeer prettig zaken doen

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij autobedrijf Koudijs. Het was prettig zaken doen met de medewerkers, ze denken actief mee en geven een eerlijk advies. De koop werd snel gesloten, de auto werd me echt gegund en wat een genot is het om in de auto (Golf GTE) te rijden! Ik kan autobedrijf Koudijs van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een goede betrouwbare auto en een fijne persoonlijke service. Daarnaast is het prettig dat ze eerlijk zaken doen belangrijk vinden en je kan altijd op ze terugvallen. Al is het maar voor de lekkere koffie! Ik zal hier zeker terugkomen voor mijn toekomstige auto's.

• Kwaliteit

Prettig contact. Zeer goed en professioneel

Wij hebben een Renault bij de garage gehaald. We zijn goed geholpen door het team van garage Koudijs. De auto is goed onderhouden en klaargemaakt schoon, geen gebreken en een paar prachtige banden eronder. We zijn tijdens het aankoopproces goed te woord gestaan op elk moment van de dag. Bedankt voor alles.

• Kwaliteit

Fijn zaken gedaan met de firma Koudijs

We zagen een auto op de site van firma Koudijs, hebben een bezichtigingsafspraak gemaakt, kon gewoon 's avonds na werktijd, en onder het genot van een lekkere kop koffie, zijn we tot de koopovereenkomst gekomen. We hebben op zaterdagochtend de auto's omgeruild in een ontspannen sfeer en met een goed gevoel huiswaarts gekeerd, met de nieuwe auto...

Professioneel bedrijf

Tijdje terug een Audi A3 hier gekocht, naast de complete uitleg over de auto werd deze ook nog volledig nagekeken en schoongemaakt. Een complete oplevering en ik kan niet blijer zijn met mijn nieuwe auto!

• Kwaliteit

Zeer fijn en kundig autobedrijf

Na de aanschaf van een eerste auto bij autobedrijf Koudijs gebleven voor onderhoud en inmiddels een tweede occasion aangeschaft. Het familiebedrijf is heel toegankelijk en met alle medewerkers is het prettig communiceren. Zowel op het gebied van onderhoud als verkoop. Het autobedrijf heeft een mooie, nette showroom en grote werkplaats. Erg fijn dat het ook mogelijk is om savond de auto weer op te halen na onderhoud. Dik tevreden en veel vertrouwen in dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Met een goed gevoel weer naar huis

Vriendelijke mensen, prima rustig sfeertje ik ben goed geholpen . Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch.

Mooi bedrijf. Mensen met passie die hard voor hun zaak hebben en voor hun klanten. Zeer vriendelijk geholpen auto,s worden keurig afgeleverd. Dus wij zijn zeer tevreden. 12 06 2024 groet familie welgraaf uit lieren.

Erg goed geholpen

Vorige week mijn Renault clio opgehaald. Zonder te vragen hebben ze extra service geleverd. De auto rijdt super

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super goed geholpen en vriendelijke en goede service!

Ik heb mijn eerste auto bij Autobedrijf Koudijs gekocht. De service was erg fijn en netjes en de auto is goed afgeleverd. Ik heb onwijs veel plezier er van!

• Kwaliteit

Zeer klantvriendelijk, alle tijd voor vragen over onze nieuwe auto. Alles wordt goed geregeld en bij vragen zijn ze ook na de koop meteen paraat en kon dezelfde dag nog terecht. Wij blijven hier terugkomen voor onderhoud en apk!

• Kwaliteit

Klantvriendelijkheid staat echt hoog in het vaandel. De auto werd in perfecte staat afgeleverd en heel netjes gepoetst. We zijn tot op heden uiterst tevreden. Technisch kunnen we het na een week ervaring nog niet goed beoordelen

• Kwaliteit

Alles ziet er perfect uit.

Erg vriendelijke verkoper en je voelt je direct thuis. Prachtige auto voor een goede prijs.

Uitstekend bedrijf

Netjes geholpen en te woord gestaan, onze nieuwe auto is netjes gepoetst en schoon afgeleverd,

Erg fijn geholpen

Een mooi en net bedrijf met een verkoper/eigenaar met een hart voor de zaak en streven naar kwaliteit. Wij zijn snel en netjes geholpen en erg tevreden met onze aankoop.

Betrouwbaar, vriendelijk en kundig

Na 20 jaar leaseauto’s gereden te hebben, moest ik weer een auto kopen. De eerste garage die ik bezocht om gericht een proefrit te maken was Koudijs in Lunteren. Meteen gecharmeerd van de auto én het vriendelijke en betrouwbare personeel met een realistisch verhaal over occasions kopen. Binnen twee weken begon een lampje te branden over een storing in het elektronisch systeem. Terug naar Koudijs, ter plaatse zitten werken terwijl de werkplaats de auto onderzocht. Resultaat een nieuwe accu, die vanwege de garantie kostenloos is vervangen zonder gedoe! Ik adviseer deze garage aan.

• Kwaliteit

In een woord een geweldig goede service!

Prettige en eerlijke mensen en hele goede service. We hebben een prachtige auto gekocht. We willen autobedrijf-koudijs aan iedereen aanbevelen.

• Kwaliteit

Een geweldig autobedrijf met uitstekende service en correcte mensen.

Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf Koudijs. Van de week heb ik er naar volle tevredenheid mijn vierde auto gekocht. De afspraken worden goed nagekomen. Ik kan dit autobedrijf iedereen aanraden.

• Kwaliteit

Spontaan, vriendelijk,we zijn fijn geholpen

We zijn ontzettend fijn en prima geholpen met een auto kopen

Duidelijke informatie vooraf

Duidelijk geinformeerd van te voren over werkzaamheden. Afspraken nagekomen. Wel redelijk aan de prijs.

• Kwaliteit

Gewoon heel prettig, voelde betrouwbaar en zorgvuldig.

Tijd, aandacht en alle ruimte voor advies.

Zeer goed bedrijf

Professioneel; komt afspraken na; wordt snel geholpen; zeer klantvriendelijk personeel

• Kwaliteit

Prima ervaring met dit bedrijf

Onlangs Mini Clubman gekocht. Tevreden met de auto. Net bedrijf, goede communicatie, heldere afspraken, aardige mensen. Kapje van knipperlicht aan zijkant auto ging eraf. Zeer net en adequaat geholpen binnen de garantie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Positief

Het bedrijf is service gericht, bedankt.

• Kwaliteit

Klantvriendelijk en nemen de tijd om te helpen. Goede service en deskundig in hun advies.

• Kwaliteit

Zeer warme service voor een bedrijf met een koude naam

Denken graag mee in oplossingen.

Meulunterseweg 40

6741HN Lunteren