Duidelijke informatie vooraf

Duidelijk geinformeerd van te voren over werkzaamheden. Afspraken nagekomen. Wel redelijk aan de prijs.

• Kwaliteit

Gewoon heel prettig, voelde betrouwbaar en zorgvuldig.

Tijd, aandacht en alle ruimte voor advies.

Zeer goed bedrijf

Professioneel; komt afspraken na; wordt snel geholpen; zeer klantvriendelijk personeel

• Kwaliteit

Prima ervaring met dit bedrijf

Onlangs Mini Clubman gekocht. Tevreden met de auto. Net bedrijf, goede communicatie, heldere afspraken, aardige mensen. Kapje van knipperlicht aan zijkant auto ging eraf. Zeer net en adequaat geholpen binnen de garantie.

Positief

Het bedrijf is service gericht, bedankt.

• Kwaliteit

Klantvriendelijk en nemen de tijd om te helpen. Goede service en deskundig in hun advies.

• Kwaliteit

Zeer warme service voor een bedrijf met een koude naam

Denken graag mee in oplossingen.

uitstekend

Snelle hulp, vriendelijk en duidelijk!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Mijn auto hier gekocht, zowel over de aankoop als reparatie uitermate tevreden.

Geweldig autobedrijf!

Vanaf eerste binnenkomst tot de aflevering van de auto, in 1 woord super! Uiterst vriendelijk en geen gladde verkooppraatjes. Bij aflevering complimenten van meneer Koudijs zelf. Dat hebben we zeer gewaardeerd! Bedankt en tot de volgende koop.

Super goede service

Auto gekocht bij Koudijs en een paar weken later bleek er een storing op te treden. Na uitgebreid zoeken probleem gevonden en kosteloos verholpen. Dat hoort natuurlijk ook zo te zijn maar waar vind je nog een dergelijke service. En daarbij krijg ik tijdens het wachten op de reparatie een heerlijk broodje geserveerd. Klasse!

Goede service en klantvriendelijk

Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid tijdens mij bezoek.

Betrouwbare garage

Prettig ontvangst in een mooie showroom en goede koffie. Eerlijkheid over de nieuwe occasion met plussen en minnen. Eerlijke prijs voor de occasion en de inruilwaarde. Wij rijden de auto nog maar kort maar heb alle vertrouwen in de garantie en goede service.

Vriendelijke persoonlijke klantgerichtheid

Vooral de persoonlijke benadering van het personeel voegt toe aan de goede dienstverlening

• Kwaliteit

Deskundig, klant vriendelijk en betrouwbaar

In juni een auto bij Koudijs gekocht. Zeer vriendelijk door Bart geholpen. Bij aanvang wat problemen die zeer deskundig door garage Koudijs zijn verholpen

Top bedrijf

Top bedrijf, tevreden op alle punten, zelfs de koffie was uitstekend

denken mee met de klant

Deskundig

• Kwaliteit

Vriendelijk personeel. En belang stelling voor de eigenaar van de auto

Geinterseerd personeel. In de eerste plaats in de persoon van wie de auto is. En goede zorgen voor de auto. Wij voelen ons daar heel fijn. Wij komen er graag. (jammer dat we niet dichterbij woonen.)

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk perfecte service!

Prachtige occasion gekocht. Oude auto ingeruild voor netjes bedrag. Eindelijk een garage die doet wat ze beloven !! Hier laat ik ook op zeker het onderhoud doen ! Aanrader !!

Eerlijk verhaal

Prettige ontvangst Goede uitleg over de + en de min over de aangekochte auto.

• Kwaliteit

Doen net even dat stapje extra voor de klant

Net een mooie occassion gekocht bij Koudijs wilde wel mn oude velgen overzetten en dit was geen probleem helaas zat t wat tegen en kostte het wat meer tijd er werd goed op gehandeld kreeg een gratis leenauto mee zodat we nog wat konden ondernemen met het gezin.

• Kwaliteit

Eerlijk,snel en dichtbij huis...

Je krijgt een eerlijk advies, de service en klantvriendelijkheid zijn uitstekend! Het hele pakket onder in dak!

Hartelijk ontvangen.

Klantvriendelijk en hartelijk ontvangen auto stond gepoetst klaar zoals afgesproken met een grote rode strik. En niet te vergeten de koffie was lekker.

Een geweldige Garage Koudijs Lunteren

Ik heb een Mercedes E klasse gekocht bij garage Koudijs, een prachtige luxe uitvoering. Na een mnd of 10 merkte ik dat er iets niet goed was , bij onderzoek bleek dat het subframe zeer slecht was en op plaatse doorgeroest. Direct de garage Koudijs gebeld , chef werkplaats Bart heeft direct actie ondernomen , lang verhaal kort te maken , er is een nieuw supframe gemonteerd koste nog moeite zijn er gespaard binnen een week was mijn Mercedes weer als nieuw . Alles is betaald door de garage Koudijs . Dus ik wil aangeven er zijn niet veel garages die kwaliteit en kwantiteit beloven maar ook doen , maar garage Koudijs vind ik top . Ze staan achter de klant en de auto die ze verkopen . ik wil dan ook zeker aan een ieder aanraden ben je aan een andere auto toe , ga dan naar garage Koudijs in Lunteren , je weet wat je koopt , en ze staan achter de klant als er iets gebeurd. Voor mijn krijgt Garage Koudijs een 10 echt top . Met vriendelijke groet Peter Wanders

Fijn bedrijf

Goede service goed geholpen