Geweldig!

Vanmiddag gaan kijken naar een auto en dezelfde middag reed ik er nog mee weg. Geweldige service en vriendelijk personeel! Top!

betrouwbare garage

Opel zafira gekocht bij koudijs . nette vriendelijke mensen die de tijd nemen,open en eerlijk. auto zeer netjes afgeleverd wat je niet vaak mee maakt. we komen er graag voor een bak koffie,auto wassen, zomer/winterbanden. huiselijke sfeer,goede service. geen gezeur. TOP garage.

Fijn bedrijf met vriendelijke mensen.

Zeer goed geholpen door Bart en Dick , eigenaar en zoon van dit bedrijf. Goeie deal gesloten voor een hele mooie auto . Ik kom zeker in de toekomst terug. Heel erg bedankt. Gr, Ron van Marle

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, perfect geholpen met de zoektocht naar een nieuwe tweedehands auto! Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super aardige mensen en deskundig geholpen en tevens voorzien van een mooie auto. Aanrader! Oh ja...lekkere koffie!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen woensdag is onze Mazda cx5 afgeleverd.\r\nDe aflevering is zoals afgesproken, perfect.\r\nWe zijn heel blij met hoe alles gegaan is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 25 Mei 2019 heb ik als eerste telefonisch contact gelegd met Autobedrijf Koudijs. Ik had Dhr. Koudijs zelf aan de telefoon. Prettig gesprek met de beste man gehad en de zelfde dag kon ik al langs komen voor de Audi A3. \r\n\r\nOp locatie in het mooie Lunteren heeft Dhr. Koudijs mijn vragen prima kunnen beantwoorden en het viel op dat het niet alleen gaat om een verkoop maar, om de mens daar om heen. \r\n\r\nDhr. Koudijs heeft alles in gang gezet zodat wij de Audi A3 dezelfde dag al mee konden nemen naar huis. Fantastisch!!!\r\n\r\nWat een mooie ervaring met deze man welke hart en ziel legt in zijn familiebedrijf. \r\n\r\nVriendelijk bedankt Dhr Koudijs voor de goede zorgen van onze mooie Audi A3. \r\n\r\nIk kom graag volgend jaar weer langs voor de APK keuring.\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nRichard Peters uut Barneveld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en prettig advies.\r\nVoelde voor ons heel betrouwbaar.\r\nEr is alle tijd genomen om vragen te beantwoorden.\r\nWij raden dit bedrijf dan ook van harte aan.\r\n\r\ndank autobedrijf Koudijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en klantgericht.\r\nDaarnaast ook open, transparant, betrouwbaar en meedenkend.\r\nZeer plezierig om hier een nieuwe auto te kopen\r\nAanbevolen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf neemt men ruimschoots de tijd om de klant te informeren over de auto waarin u interesse toont.\r\nDe ontvangst is vriendelijk en de gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, vriendelijk, open en transparant. Hiernaast hart voor de auto, maar ook zeker voor de mens!\r\nAbsoluut aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto kopen is emotie en wanneer vriendelijkheid , menselijkheid en vakkennis er standaard bijgeleverd worden gaat emotie over in een top gevoel !!\r\nZeer tevreden een prachtige GTC opel gekocht waarbij van beide kanten water bij de wijn gedaan werd om het met de inruil eens te worden.\r\nBedankt Bart voor het volgens afspraak perfect afleveren van de auto, je vader kan trots op je zijn!\r\nKom zeker nog eens langs voor een andere auto.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer profecioneel bedrijf. Erg betrokken naar klanten, en zeer vriendelijk !! Mijn aller eerste auto daar gekocht en nog altijd tevreden. Voor de kleine dingen mag je al langskomen, en hebben altijd enorm snel tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superfijn autobedrijf zoals je ze niet vaak meer ziet. Deskundig en goed geholpen, topzaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen voor onze droomauto. Van te voren gebeld en een goed gesprek gehad. Zo werden we ook ontvangen door de eigenaar. Heel transparant en eerlijk. Uiteindelijk op een goede manier tot elkaar gekomen en we hebben de auto gekocht en vandaar opgehaald. Er werd heel veel aandacht aan het moment van ophalen van de auto. Heel prettige ervaring!!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een eerlijk en super hartelijk bedrijf! Als Lunteraan voor het eerst een auto hier gekocht! Maar nog nooit zo bijzonder goed, hartelijk en eerlijk geholpen­čĹŹ Een aanrader, Dick jij doet het goed en je zoon Bart kunnen jullie trots op zijn! Tot ziens!!! Dick en Trudie van Ginkel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn man en ik waren op zoek naar een gebruikte auto. De organisatie komt betrouwbaar over. Dick en Bart hebben goede kennis van de auto en zijn bereid vragen te beantwoorden. We zijn netjes geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf. Erg vriendelijke verkopers. We zijn zeer tervreden met onze nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn droomauto (Mercedes CLA 220CDI bomvol opties) gekocht bij autobedrijf Koudijs. Nu genieten van deze mooie auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf, nieuwe aankoop en inruil goed bevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Ford C Max gekocht bij Koudijs. Ons eerste bezoek aan dit bedrijf en direct zeer hartelijk ontvangen. We zijn heel tevreden met de goede service, met het vriendelijke en meedenkende personeel. Top familiebedrijf waar wat ons betreft service, kwaliteit en persoonlijke begeleiding hoog in het vaandel staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring met Koudijs. Onderhoud en APK worden netjes uitgevoerd. Uurloon is laag vergeleken met andere bedrijven. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel erg tevreden over onze aankoop. Deze garage heeft kwaliteit erg hoog in het vaandel staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn goed geholpen en ze willen dat de klant te vrede weg gaat met een auto. we hebben echt een goed gevoel van het bedrijf en daarom hebben we bij hun een auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dat ik goed geholpen ben en dat de service uitstekend was en dat alles correct is afgehandeld.\r\nDe auto is zeer netjes en goed afgeleverd.

Over Autobedrijf Koudijs