• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dank voor alles buiten de goede service en klantvriendelijkheid zijn jullie bovendien zeer sociaal.\r\nOnze ervaringen met jullie bedrijf zullen wij koesteren. Door omstandigheden moeten wij afscheid nemen van de jaren dat wij bij jullie klant waren. Veel succes

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is niet alleen een zeer sympathiek bedrijf maar vooral een betrouwbaar adres! Wij willen geen andere meer na zeer goede ervaringen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend! Betrouwbaar, professioneel en prettig personeel. Al jaren tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service, duidelijke informatie over eventuele gebreken en er wordt goed meegedacht over mogelijkheden/oplossingen.\r\nWij zochen naar een andere auto en na onze wensen door gegeven te hebben kregen we op de dag zelf al te horen dat er een auto gevonden was. \r\n1,5 week later reden we er in weg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, overleg alvorens de reparatie wordt uitgevoerd over eventuele kosten en altijd klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens het zoeken naar een nieuwe (gebruikte) auto kwamen we ook terecht bij Langwerden. We hadden gelijk een goed gevoel bij het bedrijf en de openheid waarmee werd gesproken (o.a. rapportages leasebedrijf en foto\'s) over de auto. Auto werd perfect afgeleverd en we rijden er met veel plezier in! Dank Rob voor de goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd behulpzaam, van Leidinggevende tot Personeel zeer vakkundig, zeer goede service, korte lijnen, schone en overzichtelijke werkplaats!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk bedrijf, klantvriendelijk, servicegericht en flexibel. Wij hebben via via deze garage leren kennen en zijn erg enthousiast over de service van dit bedrijf. Deskundigheid en benadering staat voor klanten is top! Rob bedankt voor alles onze nieuwe aanwinst rijdt heerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de vorige beoordeling zaten nogal wat typefouten, vandaar deze nieuwe beoordeling.\r\n\r\nNa aanschaf auto een bosje bloemen gekregen. Een paar keer terug geweest met vragen en zeer correct en goed geholpen. Van schakel naar automaat, maar kreeg daar uitstekende uitleg over en het wende snel. Een aardig klein familiebedrijf waar service ook echt service is en waar je vriendelijk te woord wordt gestaan, hoe vaak je ook komt, belt of mailt. Ik ben dik tevreden met mijn aankoop en stap met veel plezier in mijn \"oude\" nieuwe auto. Vooral de hoge instap en zelfontdooier bevalt erg! Ik mis helaas wel de cruise control, maar als ik dat zou willen kan ook dat worden gerealiseerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanschaf auto een bosje bloemen gekregen. Een paar keer terug geweest met vragen en zeer correct en goed geholpen. Van schakel naar automaat, maar kreeg daar uitstekende uitleg over en het wende snel. Een vriendelijk klein familiebedrijf waar service ook echt service is en waar je vriendelijke te woord wordt gestaan, hoe vaak je ook komt, belt of mailt. Ik ben dik tevreden met mijn aankoop en stap met veel plezier in mijn \"oude\" nieuwe oude. Vooral de hoge instap en zelfontdooier bevalt erg! Ik mis helaas wel de cruise control, maar als ik dat zou willen kan ook dat worden gerealiseerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net correct bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf correcte benadering, goede service, doen wat er afgesproken is, snelle hulp

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service en wij worden altijd fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf eerst aangeschafte auto (ruim 39 jaar geleden) tot heden ben ik een tevreden vaste klant van dit autobedrijf. Een kleinschalig autobedrijf, eerst gerund dorr vader en nu door zoon, waar je nog echt klant bent, men tijd voor je neemt, goede service verleent en kwaliteit levert. Super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je met pech staat snel en goed geholpen ,ook een fijne service met een aankoop van een andere auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familiebedrijf, gemoedelijk, klant vriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel goed autobedrijf, service staat in in een hoog vaandel!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Over Autobedrijf Langwerden