Via de bekende websites zocht ik een Opel Vectra GTS.\r\nBij Schouten stond een mooi exemplaar voor een mooie prijs.\r\nHet was lastig om naar Speuld te komen voor ons (we wilden twee auto\'s inruilen die ze uiteraard allebei wilden zien) maar Marco kwam met de Opel \"gewoon\" naar ons toe, hulde!.\r\n\r\nNa proefrit knoop doorgehakt en we rijden er nu al enkele maanden met veel plezier in.\r\nDoordat er te lang met de banden is doorgereden was het cuppen een beetje te veel van het goede.\r\nMarco moest even nadenken maar had daar nog wel een redelijk voorstel in om de banden om te ruilen, uiteindelijk hebben we dat in onze eigen omgeving gedaan en hebben we daar een bedrag voor teruggekregen.

Had een auto gezien bij een andere garage maar wilde toch graag via mijn eigen garage handelen en dat is keurig af gehandeld. Petje af voor garage Arie Schouten en z,n medewerkers

Betrouwbaar, goeie service, vriendelijk en deskundig personeel en ben al jaren een tevreden klant bij dit garagebedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Anders post je even alleen maar reviews van je eigen bedrijf. Klanten zouden dit nooit zo omschrijven. Kreten als enthousiast team, staan altijd voor u klaar ook buiten kantoortijden. Nee, een klant met een review deelt zijn ervaring, en daarvan zie ik er geen een. Jammer, ik wilde naar een auto komen kijken, maar het iets te ver weg. Als ik nou echte reviews had gezien was ik zeker langs gereden... jammer.\r\n\r\nZal mijn scores neutraal houden.

Denken en voelen mee in aanschaf nieuwe auto. Niet te beroerd om net even die stap verder te zetten > perefecte service, heel erg tevreden!

Automobielbedrijf Arie Schouten is volgens mij de beste garage in de omgeving vanwege betrouwbaarheid en persoonlijke klantvriendelijkheid.\r\nOmdat ik een andere gebruikte auto zocht, hebben zij mij daar tot volle tevredenheid mee geholpen.

Via intenet zocht ik een Hyundai Atos , zo kwam ik bij deze garage terecht . Ben gaan kijken samen met een vriendin , en werden zo fijn geholpen ! ook al waren we vrouwen en werden niet als domme wezens aangezien , dat had ik bij andere garage \'s wel anders meegemaakt ! En kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen , en zijn na de koffie een proefrit wezen maken . Ik had er een goed gevoel bij de garage van Arie Schouten , en besloot de auto te kopen . Kreeg zelfs een bosje bloemen toen ik hem kwam ophalen , en vertel ook aan mijn familie en vrienden zoek je een leuke auto kijk dan eens bij Arie Schouten !!

zag een auto op hun site staan gemaild dat ik geinterreseerd was... werd ik netjes opgebelt hoelaat ik langs wou komen... volgende dag langs gegaan, auto helemaal netjes schoon gemaakt koffie stond al meteen klaar... proefritje gemaakt.perfect.. gewoon allemaal heel netjes..!\r\nvooral zo doorgaan!

Echt een SUPER bedrijf.\r\nDiverse auto,s gekocht, en was er iets in de garantieperiode dan werd alles super opgelost.\r\nOok buiten de garantieperiode komen wij er graag, alles wordt super gemaakt en tegen betaalbare prijzen.\r\nWij wonen in Barendrecht en gaan naar Speuld (120km.) voor onderhoud, dit zegt denk ik wel genoeg!\r\nECHT EEN AANRADER!!!\r\n

Goede service.\r\nKlantvriendelijk en aardige mensen.\r\nMe vader komt er al ongeveer 20 jaar.\r\nen sinds begin dit jaar heb ik me daarbij aangesloten.

Klantvriendelijkheid, kwaliteit van hoog niveau , ik kan alleen maar zeggen al bijna twintig jaar meer dan tevreden.\r\n

Een klantvriendelijk bedrijf is,en bij problemen altijd meteen klaarstaat,en probeerd deze indien mogelijk zo snel mogelijk op te lossen.

Er altijd een goede service is, deskundig advies en ze je gewoon aan een leuke auto helpen!