• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en behulpzaam, met allround kennis van zake.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een goed bedrijf voor ons de nummer 1

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wy zyn al jaren goede service met Garage Schouten en hopen dat het zo blyven mag.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wanneer ik overdag kom dan helpen ze me direct.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf .Vriendelijk bekwaam personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een tevreden klant bij het bedrijf van Arie Schouten met zijn zeer deskundige medewerkers Henk en Jan, die ik al ken van de technische school te Harderwijk, waar zij toen leerlingen waren. \r\nNiet alleen deskundigheid staat hoog in het vaandel maar de service die geboden wordt en de prettige verstandhouding zijn belangrijke kenmerken van dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prettig zaken doen. Je bent een klant en geen nummer. Onderhoudsbeurten worden goed en correct uitgevoerd.\r\nJe wordt altijd goed en vriendelijk behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf open, laagdrempelig.en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je met een storing komt wordt je direct en vakkundig geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is er altijd goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb er goede ervaringen mee en is lekker dichtbij in de buurt10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaringen, altijd klantvriendelijkheid, altijd even tijd voor een vraag of een verzoek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jaar geleden een Renault Scenic bij Arie Schouten gekocht met een half jaar garantie. Perfecte auto, goede service, en eerlijke en prettige onderhandeling bij inruil. Een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service bij Automobielbedrijf Arie Schouten is echt super. Ook na de garantieperiode doen ze nooit moeilijk. Wij zijn er al jaren een zeer tevreden klant, en hebben de rit van Barendrecht naar Speuld er graag voor over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog beter dan uitstekend!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect geholpen bij aanschaf gebruikte auto.\r\ngoed advies en perfecte aflevering\r\nEcht een aanrader. Zulke bedrijven worden schaars

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na een nare ervaring met een kapotte ligier xtoo naar schouten gegaan ,deze heeft mijn sloop ligier ingenomen(was niet echt sloop ligier) daarna een jdm aangeschaft waar ik nu bijna 10m maanden ellende mee heb ben de eerste 3 maanden 8x voor reparatie terug geweest (garantie) dit gebeurde netjes maar werd hoop achterstallig onderhoud afgedaan als o maar dit of dat gaat nog wel ff mee 2 weken buiten garantie brak mijn voor schokbreker met als resultaat dikke rekening.. nu zijn ondertussen alle 4 de schokbrekers vervangen de uitlaat gedeeltelijk verder staat nu nog te wachten de vario van de motor deze is geheel versleten verder nog hopen problemen met deze jdm ..\r\nde eigenaar arie schouten wou geen concessies doen en bleef erbij dat hij geen sinterklaas bedrijf is???!!! nee dat lijkt mij ook niet maar een oplichter is het zeker zonder verstand van zaken in elk geval via bovag geprobeerd mijn gelijk te halen bl;ijkt nu dat brommobielen niet onder bovag vallen , dit terwijl op elk document dit wel staat!!!!.\r\nzeer spijtig dat iemand die ziek is en dit vervoer hard nodig heeft zo slechte brommobiel geleverd wordt en daardoor vaker verplicht thuis zit dan ergens naar toe kan gaan ... dit is pas een sloopbrommobiel tot nu toe al 1600 aan reparaties uitgegeven en denk dat eind nog niet in zicht is .\r\ntegen meneer schouten kan ik alleen zeggen schaam je oplichter door u bedrijf ben ik nog meer invalide als daarvoor

Deze beoordeling van Dhr. Bouw noopt ons tot een reactie. Het eerste kennismaking met Dhr. Bouw kwam tot stand daar deze met een brommobiel bij ons kwam die in dusdanige conditie was dat opknap en herstel van dit voertuig niet verstandig was. We hebben dhr. Bouw toen een andere brommobiel verkocht voor € 4000,00 van het merk JDM van bouwjaar 2005 met ruim 13000km. Wij gaven op dit voertuig 3 mnd garantie. In de garantie periode is dhr. Bouw 4 keer terug geweest voor enkele kleine dingen en voor een doorgezakte stoel wat wij geheel kosteloos hebben hersteld, ook de doorgezakte stoel wat eigenlijk niet onder garantie viel. Eind mei moesten wij het voertuig ophalen daar er een schokbreker afgebroken was. Dhr. Bouw was hier niet over te spreken maar in onderling overleg hebben wij de kosten voor 50% voor onze rekening genomen, ook hebben wij de auto toen gelijk een kleine beurt gegeven. Totale doorberekende kosten waren €320,27. Dit is ook het totale bedrag wat dhr. Bouw aan onkosten op zijn voertuig heeft gehad (inclusief het gepleegde onderhoud) Dhr. Bouw was toen zeer tevreden over de door ons gegeven coulance daar het voertuig geen aanspraak meer maakte op garantie. Daarna hebben wij nooit meer iets van Dhr. Bouw vernomen en zijn er vanuit gegaan dat wij een zeer tevreden brommobielrijder in Nunspeet hadden. Gezien onze beoordelingen die wij in al de jaren gehad hebben doet het ons toch pijn dat er nu dit stuk tussen staat. Een gemiddelde score van 9.1 is voor ons een stimulans om op deze weg door te gaan. Wij verzoeken dhr. Bouw dan ook om met ons contact op te nemen. Dhr. Bouw schrijft dat wij geen concessies wilden doen, maar wij hebben u geen enkele keer na mei gesproken dus deze opmerking is geheel onterecht. De bovag garantie geldt trouwens ook voor brommobielen dus ook uw opmerking t.a.v. de bovag is onterecht. Wij hopen dat dhr. Bouw spoedig met ons in contact treedt om dit uit de wereld te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik niets dan goede ervaringen met dit bedrijf, perfectie en klantvriendelijkheid staan zeer hoog bij deze mensen. Ik vind het dan ook onterecht als iemand anoniem omdat zijn vriendin van een callcentrum door de telefoon niet juist te woord is gestaan (misschien haar eigen schuld )dit perfecte bedrijf een schop na geeft. wees dan een kerel en zeg je naam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf een hele goede service met vakmensen