In alle opzichten een goede garage! Alles klopt.

Vakkundig, klantgericht, nette tarieven, flexibel en betrouwbaar. Al jaren de beste garage in de regio. Voor onderhoud en koop. Geen enorm grote showroom, maar kan vrijwel zeker (bijna) iedere auto leveren! Zojuist een VW e-golf gekocht bij Bas Verbeek en wederom 100% tevreden. En meer dan gelukkig met mijn nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service...zeer klantvriendelijk...bij ophalen van de auto zat er een super grote zilverkleurige strik op...nog nooit meegemaakt..toppie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden goede service en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht en veel persoonlijke aandacht. Zowel van het team als Bas in bijzonder. Ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Everything perfect so far. excellent treatment received, the owner has been helpful with all the burocracy around the purchase, insurance etc. recommended! Thanks a lot Bas!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf brommobiel Microcar\r\nZeer klantvriendelijk en begripvol.\r\nBas snapt dat een klant voor 45 km auto/brommobiel vaak een verhaal meebrengt ( zoals bv. niet (meer) kunnen autorijden in een “gewone” auto, onzekerheid over aanleren nieuwe handelingen). Denkt mee om de kans van slagen te vergroten. Ook andere medewerkers gaven waardevolle tips.\r\nHeeft ons als klant respectvol behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe auto (occasion). Prettige houding van de eigenaar, persoonlijk, vriendelijk. De auto werd heel netjes afgeleverd en rijdt heerlijk. Ook een goede prijs voor de inruil van onze oude auto. Voor onze volgende auto komen we weer hier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Bij de grote beurt is veel werk besteed aan details, de monteurs zijn echte doorzetters. Ook al kost een klus uren, dat doen ze gewoon en voorkomen zo in de nabije toekomst een groter probleem. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de problemen versus kosten. Netjes m’n auto gewassen en gezogen. Blij met de service! \r\n‘n Aanrader dit bedrijf. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne contact met de eigenaar Bas niet opdringen en heel relax. Goede prijs voor me inruil auto gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, verstand van zaken, duidelijke afspraken, klantvriendelijk personeel. Bas en team, ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede monteurs en zeer snelle service, top bedrijf!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al bijna 12 jaar bij deze vertrouwde garage. Fijne mensen, heel goede service en veel deskundigheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle, deskundige hulp. \r\nHadden een lekkage in de remvloeistofslang. Konden dezelfde dag al langskomen en de dag erna was de auto gereed. Een leenauto is er beschikbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan niet anders zeggen dan dat deze garage nog weet wat service is. Ongedwongen, eerlijk geprijsd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed te spreken over deze garage\r\nauto kapot goede diagnose gesteld\r\nzo snel als mogelijk en netjes gerepareerd\r\nkortom helemaal top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een maand geleden hier een fijne occasion, een \'Opel Agila\' gekocht. Ik geef dit bedrijf met plezier een score van 10, subliem. Alle medewerkers die ik gesproken heb, inclusief de nieuwe eigenaar Bas Verbeek zelf, uiterst voorkomend, ook na aankoop vragen beantwoordend, servicegericht. Ze hebben veel extra\'s gedaan aan mijn auto om \'m helemaal tiptop af te leveren. Ik ben hen daarvoor dankbaar. Verder: een prima auto voor een prima prijs, dat kan ik na een maand rijden wel zeggen. Ook had ik een extra keuring bij een ander garagebedrijf laten doen, tijdens t aankoopproces, omdat ik dit garagebedrijf niet kende, en eerder mindere ervaringen heb gehad. Dat was geen probleem, omdat Bas Verbeek wist dat hij kwaliteit leverde... en dat was ook zo!\r\nKortom: ik ervaar dit als een zeer betrouwbare garage, die hard werkt om zijn reputatie hoog te houden. Dat was nu eens een hele leuke aankoopervaring!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezocht een goede en niet te dure occasion, is geworden een OPEL MERIVA. Prima auto\r\nAls iemand weet wat service is en het waar maakt is het ARIE wel (warme douche)\r\nPeer Schade