Vriendelijk en betrouwbaar!

Wij hebben via marktplaats onze Renault Clio verkocht aan Boon. Ontzettend vriendelijk en snel geholpen. Binnen een paar dagen een afspraak gemaakt voor ophalen en binnen een half uur was de auto gevrijwaard, betaald en opgeladen. Super service! Iedere auto die we zouden verkopen gaat rechtstreeks naar Boon!

Ibiza GT gekocht

Super garage , ze komen hun afspraken na. Je ziet nog weinig garage’s die eerlijk zijn en hun afspraken na komen. Jammer dat ze niet om de deur zitten , anders werd het me vaste garage!! Ik zal iedereen aan raden om na deze garage te gaan.

Nette wagens voor nette prijzen en een geweldige service.

Via Gaspedaal bij dit bedrijf terecht gekomen. Zag een mooie Renault Captur te koop staan voor een hele goede prijs. Gebeld met een uiterst vriendelijke Floris, die de auto direct tot de proefrit voor me heeft gereserveerd. Vanuit Groningen tweemaal afgereisd. Eenmaal voor de proefrit en de tweede keer om mijn nieuwe bezit op te halen. Beide keren door Floris goed ontvangen met een heerlijke kop verse koffie. Bij het thuis inpakken van de kofferbak viel me pas op dat de hoedenplank ontbrak. Had ik in mijn enthousiasme even gemist... Hierover contact gehad met Piet van der Perk, die al snel kon melden dat de hoedenplank nog bij de vorige eigenaar bleek te staan. Kreeg deze de volgende dag(!) alsnog per post toegestuurd. Auto compleet! Gezien mijn geweldige ervaring met dit autobedrijf kan ik het hierbij aan een ieder aanraden. Uiterst vriendelijk, nette prijzen en een geweldige service. Chapeau! Was mij in elk geval beide ritten uit "het hoge Noorden" zeker waard.

Deze garage geeft vertrouwen in mijn aankoop

2 maanden heb ik gezocht naar een auto waaraan ik weinig onderhoud zou hebben en daar ook vertrouwen in kon hebben. Voor de eerste keer heb ik een auto gekocht met een afleverbeurt met 6 maanden garantie. De auto zelf was goed geprijsd voor de meeneemprijs en de auto had erg weinig kilometers gelopen, 23.000 in zeven jaar (1e eigenaar). Dus ik heb getwijfeld om hem te nemen voor de meeneemprijs, maar tijdens het bezoek aan auto Boon overtuigde eigenaar Piet me direct de service beurt te nemen, door een aantal mankementen te noemen die ik zelf niet eens had gezien en die met de service beurt zouden worden gerepareerd. Alles wat door de garage gevonden wordt, wordt dan gerepareerd, voor slechts 400 euro én met 6 maanden garantie dus. Helaas voor de garage kwamen er aardig wat puntjes uit de servicebeurt, waardoor ze waarschijnlijk niks hebben kunnen verdienen op deze verkoop. Maar dat is dan jammer zei de eigenaar, de ene keer mankeert er weinig, de andere keer moeten we wat meer betalen, zolang de auto maar 100 procent goed is als ie de deur uit rijdt. Ik heb nu een auto met nieuwe uitlaat, twee nieuwe banden, distributieriem, veerpootrubbers, airco controle, accu, en nog een paar dingen. De auto wordt spic en span afgeleverd, waardoor hij zelfs nieuw ruikt. De zoon van de eigenaar speurt naar auto's met weinig kilometers en weinig verschillende eigenaren, de service beurt en garantie doen de rest. Kortom, hier kan je echt zorgeloos een goede auto kopen :)

Betrouwbaar bedrijf met zeer goede service en vriendelijke mensen

Net aan begin van de Corona crisis een Opel Corsa gekocht uit eind 2014 bij Autobedrijf Boon. Hierbij ook BOVAG garantie genomen. Omdat ik weinig had gereden in deze periode hoorde ik na 3 weken toch een verontrustend geluid. Deze had ik opgenomen op audio. Ik heb direct contact gezocht met autobedrijf Boon. Zelfs was Piet op dat moment op een begrafenis, maar had toch zijn mensen op de zaak weten in te schakelen. Even maar niet verder rijden was het advies en ze zouden de auto komen ophalen (in Arnhem). De volgende werkdag stond er iemand al vroeg voor mijn deur met een leenauto. Mijn auto meegenomen. Bleek gelukkig mee te vallen. Onderdeel besteld en duurde iets langer tav de levering in deze periode. Ik heb de leenauto zonder problemen dan ook langer kunnen gebruiken. Ik vind het fantastisch hoe ze hebben gehandeld! Gelijk het probleem serieus genomen. Direct actie genomen en mij veelvuldig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Een fantastisch betrouwbaar bedrijf met hele goede service en mensen. Zeer zeker een aanrader om zaken mee te doen! Bedankt Piet!!

Zeer tevreden!!

Ik kan deze garage ook zeker aanbevelen. Ik wilde een afspraak maken voor een proefrit, maar de auto was net verkocht. Een paar weken later kreeg ik een appje of ik nog zoekende was. Toen ik daar bevestigend op antwoordde, kreeg ik informatie over een auto die een paar dagen later te koop zou komen. Inmiddels ben ik de nieuwe eigenaar van die auto. Alles was keurig geregeld, afspraken worden nagekomen, goede service etc. Ben dik tevreden en mocht ik weer een andere auto nodig hebben, dan kom ik graag weer bij deze garage terug. Bedankt Piet!

Fijne aflevering en goede after-service

Mijn dochter heeft bij Auto Boon vorige maand haar eerste autootje gekocht: een Opel Adam. Prima aflevering, en zeer attente after-service. Piet en zijn team komen hun afspraken meer dan waar.

Geen zoekopdracht is te veel. Met wat geluk de auto gevonden die wij zochten via een zoekopdracht bij Auto Boon. De auto is keurig netjes klaargemaakt en heeft ook een goede afleverbeurt gekregen. Auto Boon bedankt voor de goede service.

Uitstekende service, voortreffelijke communicatie

Vakkundig geholpen, goede prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service en communicatie. Fijn dat zulke autobedrijven bestaan. Ik zou mijn volgende auto er zo weer kopen.

Super goed bedrijf

Vandaag een auto opgehaald, welke ik alleen op foto en mondelinge afspraak heb gekocht. Uitgaande van eerlijke en professionele info, was het mij duidelijk dat ik bij dit bedrijf goed zat Auto was zoals afgesproken tip top in orde en voldeed aan mijn wensen en afspraak. Piet bedankt, aan jou bedrijf kan menig één een voorbeeld nemen. 👍👍👍

Super!

Auto voldoet precies aan verwachting. Supervriendelijk personeel. Open en eerlijk. Een echte aanrader! Speciaal vanuit limburg naar Auto Boon gereden voor deze auto. Het totaalplaatje is gewoon goed en het was de moeite waard!

Attente service

Wij hadden een accuut probleem met een van de banden in de drukke pre-kersttijd. Een medewerker heeft de auto opgehaald en afgeleverd. Zo ook met een winterbeurt er vlak na. Heel fijn!

Uitstekende service

Zeer tevreden over het serviceniveau van Auto Boon. Auto keurig op tijd opgehaald, en weer op tijd retour gekregen (en niet eind van de dag pas). Alle gevraagde werkzaamheden uitstekend uitgevoerd. Auto brandschoon bij me teruggebracht (zo schoon was hij écht niet toen ze mijn auto ophaalden!). In de auto ook nog een leuke attentie achtergelaten (leuk blad en notitiebloekje). Ik vind dit bedrijf zeer aan te bevelen. Edwin

Klantvriendelijkheid en servicegericht

Vriendelijk geholpen en een goede service verleend bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Alle informatie is duidelijk en transparant!

Goed service en klantgericht

Hele aardig meneer, goede advies, eerlijk en klantgericht. Zeker aanrader!

Ik heb Auto Boon als prima ervaren

Wij werden heel vriendelijk ontvangen En mochten ook meteen een proefrit maken Ook daarna werd ik uitstekend op de hoogte gehouden over het vervangen van onderdelen. De afhandeling verliep uiterst plezierig. Ik ga deze garage zeker bij andere mensen aanbevelen.

Binnen een minuut weer de weg op

Op weg naar een belangrijke afspraak helaas moterstoring. Boon gebeld. Konden gelijk komen. Gelijk in een vervangende auto gestapt en weer op weg terwijl zij naar de auto gingen kijken. Erg fijne service en dat hebben we vaker bij ze gehad

Ouderwetse service !

Wij hebben daar net een auto gekocht. De onderhandeling ging prettig. Eerlijk en service gericht. Ze nemen de tijd en denken mee over het totale autoplaatje. Als de garage het zelf niet kan leveren zoekt hij actief naar een oplossing. Nog een ‘klant is koning’ gevoel en dat wordt helaas steeds zeldzamer.

Duidelijkheid en goede service

Vriendelijk en duidelijkheid snelle en goede service .

Goede garage!

Autobedrijf met duidelijke betrokkenheid en prima service.

In een fijne sfeer ons kunnen oriënteren en auto hier aangeschaft. Het gaat in dit bedrijf niet alleen om het verkopen, maar zeker ook om het meedenken met de klant.

Ze kijken verder dan de lengte van je auto. Top garage!

Top garage. Ze kijken verder dan de lengte van de auto, zeer vriendelijk en klantgericht! Denken met je mee, zijn makkelijk te bereiken en zijn de moeilijkste niet. Zeer betrouwbaar en eerlijk.

Geweldig wat een transparantie bij jullie bedrijf . Eerlijk verhaal, perfecte service en zeer klantvriendelijk en klant gericht denken! Groeten uit Rijssen Enorm bedankt.

autobedrijf met goede service, afspraak = afspraak. klant staat hier op no.1 echte aanrader.

Piet jest najlepszy w swojej branzy! Profesjonalne podejscie do klienta oraz expresowa obsluga sprawily ze napewno tam powroce. Szczerze polecam!