• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig wat een transparantie bij jullie bedrijf .\r\nEerlijk verhaal, perfecte service en zeer klantvriendelijk en klant gericht denken!\r\n\r\nGroeten uit Rijssen\r\n\r\nEnorm bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf autobedrijf met goede service, afspraak = afspraak.\r\nklant staat hier op no.1\r\nechte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Piet jest najlepszy w swojej branzy!\r\nProfesjonalne podejscie do klienta oraz expresowa obsluga sprawily ze napewno tam powroce.\r\nSzczerze polecam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed autobedrijf. Goede verkoop. Super monteurs in dienst. Vriendelijkheid is groot. Service is perfect.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bardzo mila i profesjonalna obsluga- Piet! Bardzo dobry kontakt! Firma przyjazna klientowi. Wszystko zgodnie z umowa. Jestesmy bardzo zadowoleni z zakupu Forda Transita. W stu procentach polecamy ta firme! Wat een top bedrijf! Piet bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf über goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne ontvangst, zeer net bedrijf, super opvolging en aftersales. Voor export waren extra documenten en handelingen noodzakelijk, deze heeft Piet / Auto Boon vlot en zonder aanvullende betaling verzorgd bezorgd. Auto Boon is ZEKER een aanrader. Auto is Top en voldoet aan alle verwachtingen. Bedankt Piet en hele Auto Boon Team

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben snel, en persoonlijk service ontvangen van autoboon. Ik vond het persoonlijk fijn dat er veel contact onderhouden word waardoor, je voor geen verrassingen staat.\r\n\r\nPiet hartstikke bedankt ik zal zeker terugkomen! \r\n\r\nAshiq

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vandaag voor de 2e keer hier een auto gekocht.wat een top bedrijf.piet heb hart voor zijn zaak en klanten.goede informatie gehad over de auto.ga zo door piet en personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een super service en wat ben ik goed geholpen door Piet. Een mooie en goede auto voor mijn gezin gekocht bij jullie. Dank je wel. \r\n\r\nM.v.g. \r\nMisja van den Berg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Piet wij zijn zeer tevreden , aangaande aankoop Ford Transit , daarbij bedankt dat je op ons heb gewacht , je had deze bus ook aan een ander kunnen verkopen .\r\n\r\nJe hebt een goede karma \r\n\r\nDie goed doet , die goed ontmoet \r\n\r\n\r\nNogmaals bedankt ,\r\n\r\n\r\nGeorge en Wilma \r\n\r\nMoens Woningverbetering EDE\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service heb ik afgelopen week ervaren. Ik ben geholpen door Edwin Kuipers. Een kundig man met een klantvriendelijkheid op 10. \r\nDe problemen met onze auto zijn goed en vakkundig verholpen. Vanaf nu ben ik klant bij deze garage!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is even geleden, maar toch een beoordeling waard. In 2013 een uitermate nette Ford Transit gekocht. We konden onze bus daar inruilen, wat bijzonder is als je een bus particulier rijdt. Ongezien deed Piet een bod. Bij bezichtigen kwam daar nog eens 1000 euro bij op. Ook de winterbanden werden geregeld. Stiekem houdt ik de occasions weer in de gaten. Alle lof voor Alm...…. grapje Auto Boon

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang klant bij AUTO BOON en waarom? Ze staan altijd voor je klaar, zijn een gastvrij en behulpzaam team.\r\nCornee is een super receptionist en Piet weet zeker ook waar hij over spreekt. De Opel Meriva die wij recent kochten (3e auto bij AUTO BOON) voldoet aan alle verwachtingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nobody is perfect maar Auto Boon bijna

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enige weken geleden een 2e hands Fiat Bravo gekocht bij Auto Boon. Bij 1e bezoek heel netjes en eerlijk te woord gestaan door Piet. Wekte direct vertrouwen. Bij 2e bezoek tot zaken gekomen. Na de koop geheel gratis nog een aantal zaken voor elkaar gebracht. Dikke pluim voor de service. Goed en vertrouwt adres !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service van dit bedrijf, Piet was eerlijk over de bijzonderheden en historie van de auto die ik heb gekocht. Maakt een hele betrouwbare indruk, samen met de staat van de auto heeft dit mij doen besluiten tot koop over te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf snel en eerlijk verstand van zaken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na onderzoek op internet naar een geschikte occassion met het liefst minder aantal kilometers kwamen we uit op Auto Boon. Een afspraak was zo geregeld. Toen we langskwamen hebben we een proefrit kunnen doen. De auto beviel en we wilden hem gelijk meenemen. De oude auto ingeruild. Dat alles binnen 2-3 uur tijd. De deskundigheid van de eigenaar was zeer welkom. Omdat het totaal bedrag hoger uitkwam dan wat we op dat momen konden betalen, mochten we de rest op afbetaling doen. \r\n\r\nDe volgende dag onderweg helaas de schakelbak stuk gegaan. De eigenaar (Piet) kwam zelf naar Dordrecht rijden om de auto mee te nemen en een leenauto te geven. Er bleek een bout los te zitten. Daarna is de auto na reparatie naar ons huisadres in Zaanstad gebracht. Het is allemaal niet om de hoek van de garage maar bleek geen probleem te zijn. Goede communicatie met Piet via Whatsapp al die dagen. Daarna 2 dagen later wilde de auto niet starten. Achteraf toch eigen schuld geweest want lampje trok accu leeg. De auto was uit voorzorg meegenomen en gechecked. We kregen een nieuwe accu en konden de auto met de leenauto een paar dagen later ophalen.\r\n\r\nNu al een aantal weken tot tevredenheid mobiel onderweg. De auto werkt prima.\r\n\r\nIk kan deze garage zeker van harte aanbevelen door de deskundigheid en behulpzaamheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren op zoek naar een occasion voor woon-werk verkeer. Via marktplaats uitgekomen bij AUTO BOON.\r\nOp een zaterdag in februari wilden we een proefrit maken, na een telefoontje was dat geregeld, het was geen enkel probleem.\r\nBij aankomst vriendelijk geholpen door Piet en we konden gelijk instappen en een stukje rijden.\r\nWij waren snel overtuigd en wilden de auto meteen meenemen. Ook dit, geen enkel probleem, de auto was al gekeurd!\r\n\r\nNa 2 dagen sprong er een lampje aan, via de Bosch garantie langs een andere garage gereden die dit, kosteloos, verhielp.\r\nNa een week stopte de navigatie ermee. Terug gestuurd naar AUTO BOON die ook constateerde dat het apparaat overleden was. Hier kregen we een vergoeding voor!\r\n\r\nTijdens de afgelopen weken goed contact gehad met Piet, via whatsapp!\r\n\r\nOndanks de kleine misstanden in en aan de auto, goed en fijn geholpen. Het bloemetje wat bezorgt werd na aankoop ook erg attent!\r\nWe raden het bedrijf zeker aan, was het maar iets dichterbij voor ons.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch bedrijf, eerlijk en zeer klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aantal weken terug een renault megane gezien via marktplaats bij auto Boon ,het was voor ons1,5 uur rijden vanuit Staphorst maar zeker de moeite waard . Piet is een man die weet waar hij over praat en dacht met ons mee konden gelijk de auto meenemen en een klein deukje wat er nog uitgehaald zou worden is bij ons in de buurt gedaan op kosten van auto Boon zodat wij de auto gelijk mee konden nemen en niet weer terug hoefden . zou auto Boon zeker aanbevelen en mochten wij aan een andere auto toe zijn zeker overwegen om er weer een auto te kopen ondanks de afstand voor ons .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na enige maanden zoeken naar een gebruikte Renault Clio, hebben wij de juiste gevonden bij Auto Boon. Door Piet en het gehele Boon team zijn wij zeer goed geholpen. Van de proefrit tot en met de overdracht. Onze Renault rijdt als een zonnetje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een hele leuke auto gezien bij Auto Boon. Ik maakte snel een afspraak voor de volgende dag.\r\n\r\nPiet en zijn collega\'s maakten al een oprechte indruk over de telefoon, en die inschatting bleek terecht toen ik en mijn vrouw na onze proefrit andere genoemde geinteresseerden langs zagen komen. -Op dat moment zaten we echter net te tekenen voor de aankoop! \r\n\r\nToevallig hadden we ook nog even kunnen spreken met de vorige eigenaar, die in de buurt woonde. Zij had onze nieuwe auto net ingeruild voor een andere.\r\n\r\nNa deze ervaring zou ik zo terug gaan naar Auto Boon voor inruil of een volgende auto. Men werkt zo te zien vooral met lokale klanten, die graag terug komen omdat ze simpelweg tevreden zijn.

Over AUTO BOON

Filter op Taal