Zeer klantvriendelijk

Prima garagebedrijf

Garage Gemmink staat voor mij al meer dan 30 jaar voor goede servies, altijd zoeken naar en vinden van oplossingen, altijd voor je klaar staan en reparaties voor een schappelijke prijs. BETROUWBAAR en VRIENDELIJK. Een garagebedrijf waar je nooit met spijt weggaat.

Wederom helden

Had onverwacht een melding en direct super en vakkundig weer op weg geholpen

Ik was weer postief verrast.

Ze staan altijd klaar voor mij en mijn auto. Alleen al bij het verwisselen van mijn winterbanden naar zomerbanden hebben ze een gebrek aan mijn auto gevonden en gefixed. Helemaal top en hier heb je een blije ontzorgde autorijder.

Wederom top geholpen

uitstekende vakmensen met goede service. Staan altijd voor je klaar

Deze fijne kleinschalige garage staat altijd voor je klaar, biedt goede service voor een goede prijs. Super tevreden.

Geweldige service.

Bij acute problemen staan ze altijd voor je klaar!

Betrouwbaar

Snel kundig en geen poespas

ervaringen zijn prima

Top je kan zonder afspraak elke maandag tot vrijdag je auto brengen voor APK goeie eerlijke monteurs

Helemaal super, goeie eerlijke mannen

Uitstekende vaklui

Ik kom er al jaren en ze halen het vel niet over neus. Als er iets gedaan moet worden bellen ze altijd wat het kost

Ze gaan voor de goede oplossing die de klant het minste geld kost

In mijn geval een ingewikkeld electronisch probleem waarbij uiteindelijk hulp van een ingehuurde kracht nodig was. Dat in combinatie met problemen met levering van onderdelen leverde een lange reparatieduur op, maar uiteindelijk naar volle tevredenheid en relatief lage kosten.

Garage met zeer deskundige monteurs

Mijn ervaring met garage Gemmink is in de loop der jaren alleen maar beter geworden.

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

Al jarenlang laat ik het onderhoud aan mijn auto over aan de mensen van Gemmink. Je weet dan dat er vakmensen aan het werk zijn, dat er niet gesjoemeld wordt en dat er redelijke kosten worden berekend. Een adres waar je graag terug komt.

Transparant, bereidwillig en zeer vakbekwaam!

Richard denkt mee, is open en eerlijk en een vakman. Ik ben ervan overtuigd, dat hij voor mij de beste oplossing voorstelt. Tevreden!

Meteen geholpen top

Top bedrijf met veel kennis en kunde.

Super service

Altijd voor je als je ze nodig hebt

Laatst stond ik met pech. Uitstekend geholpen en wat een service! super tevreden, vakkundig geholpen en snel weer op weg. Absolute aanrader.

Super service

Echte probleemoplossers, zeer kundig.

Eerlijke mensen eerlijke prijzen

Gewoon keurig zoals het hoort. Komen altijd de afspraken na en geen 'onverwachte vervelende verassingen'

Ronduit te belachelijk voor woorden

Tijdens de werkzaamheden die door de garage aan mijn auto werden uitgevoerd raakte een onderdeel van mijn achterdeur kapot en dat onderdeel kreeg ik op de factuur bijgeschreven. Hoe dan? Ik heb het toch niet kapot gemaakt, dat was jij de monteur toch die aan mijn auto werkte? Belachelijk zeg, en zo doe je zaken met mensen. Ik kom daar in elk geval nooit meer! Het is dat ik minimaal een halve ster moest selecteren om door te kunnen klikken, anders had ik niet eens die halve ster gegeven.

Deze bedrijfsbus van Koers Heftruck met kenteken VJ-886-K is voor het laatst in juli bij ons geweest. Op die factuur en in de voorgaande facturen of in de onderdelenhistorie is geen onderdeel voor een achterdeur besteld of berekend. Het bedrijf is altijd zeer tevreden Ook is uw e-mail niet bij ons bekend, want wij sturen de facturen rechtstreeks naar het betreffende bedrijf. Na telefonisch contact met Koers is uw naam daar ook niet bekend. En in het vervolg kunt u ook het beste even persoonlijk contact met ons opnemen met uw juiste gegevens.

zoals iedere keer vakmanshap en goede prijzen

Een echte ouderwetse degelijke garage met aandacht voor prijs en kwaliteit. Vriendelijke service.

Een garage die qua prijs goed zit en kwaliteit hoog

Goede prijzen en uitstekende vakmensen!

Topservice!

Goede deskundige service tegen redelijke prijzen. Wat wil je nog meer!

Prettige ervaring

Prettige ervaring