Slecht

Heel slecht spreken afkomen niet niet klantvriendelijk

Beste As, Graag komen we met je in contact. We zijn op ons kantoor niet op de hoogte van niet nagekomen afspraken en kunnen het wellicht oplossen. Met vriendelijke groet, Verkeersschool Piet Dubbeldam

Verkeersschool Dubbeldam (motor) aanrader !

Voor mijn 50e verjaardag een proefrit motorrijden gekregen van vrienden, wilde het altijd al maar was er nooit van gekomen. Na de proefles doorgepakt, had geen ervaring met brommers waarop men moest schakelen. Door de rust die mijn instructeur Adelbert, kreeg ik steeds meer vertrouwen. Hij ziet alles en geeft aan wat anders kan of moet. Tussen een rit door af en toe een praatje hoe het gaat en zo werd het vertrouwen steeds groter. Bij ontwikkelpunten wordt daar verder op ingezoomd. Ook af en toe een les gehad van Arie Dubbeldam en dan merk je ook verschil, in positieve zin want de één vult de ander aan. Ik ben in één keer geslaagd voor mijn theorie en praktijk. Dubbeldam is echt een aanrader, hij is niet de goedkoopste maar zeker één van de betere !

Kritisch, maar wel goed!

De instructeurs waren kritisch maar daardoor heb ik wel mijn examens in 1x gehaald:-). De motoren waar je op moet lessen zijn ook prima in orde en zelfs met handvat verwarming!

No nonsense mentaliteit

Deze rijschool beveel ik zeker aan!

Professioneel en klantvriendelijk

Professionele instructeurs met goede kennis en kunde, sturen aan op een duidelijke balans tussen defensief of actief rijden en herkennen zwakke punten bij leerlingen. De instructeurs zijn goed benaderbaar en bereid om verkeersituaties achteraf te bespreken. Daarnaast ze de lestijden flexibel, handig als je alleen in de avond kan lessen.

Aanrade!

Humor, geduld & kwaliteit

Top rijschool!

Iedereen die z’n rijbewijs wilt halen zal ik over Dubbeldam vertellen, de instructeurs weten waar ze het over hebben & zijn echt bezig met het veilig leren motorrijden. Hier heb ik elke keer als ik op de motor stap plezier van.

Top rijschool!

Zelfs in coronatijden kon ik snel terecht bij een vakkundige rijinstructeur

Goede begeleiding voor het halen van motorrijbewijs

Hele fijne en goede lessen gehad bij Arie en Adelbert. Ze leren je motorrijden en niet alleen te rijden om maar een examen te halen. Directe en duidelijke communicatie met de nodige humor heb ik gewaardeerd!

Goede rijschool!

Persoonlijke begeleiding tijdens het behalen van je rijbewijs.

Degelijke opleiding met zeer ervaren instructeurs.

Hier leer je echt wel motorrijden. Instructeurs zitten er boven op, zijn helder maar fair. Als je op mag ben je er ook klaar voor. Zo hoort het volgens mij ook.

Duidelijk en snel

De rijschool is duidelijk, je weet waar je aan toe bent en daardoor doe je de hoeveelheid lessen die je nodig hebt. Top!

Goede persoonsgerichte lessen!

Uitstekende rijschool!!!!

Ik heb hier mijn motorrijbewijs behaald en alles afgerond in 3,5 maand tijd. Arie en Adelbert vertellen heel duidelijk wat er van je verwacht wordt en zeggen zeker waar het op staat. Ik zou zeggen, overweeg je je motorrijbewijs te willen behalen, doe dat bij Dubbeldam. Fijne rijschool met heel veel kennis. Een echte aanrader!!!

Erg fijne rijschool waar ik met plezier mijn lessen gevolgd heb

Goede lessen op maat

Elke les met een glimlach!

Erg fijne tijd gehad duidelijke uitleg. Zeker aan te raden om hier je papieren te halen!

Top rijschool. Eerlijk direct aardig behulpzaam

Ik heb altijd alleen maar goede verhalen gehoord over deze rijschool. De mannen zijn beide heel behulpzaam. Hebben binnen 5 maandjes netjes mijn rijbewijs gehaald. Alles in 1 keer gehaald, dankzij de goede adviezen en rij lessen.

Motorrijden leer je bij Dubbeldam!

Mijn autorijbewijs 17 jaar geleden al bij Dubbeldam gehaald. Had hier al hele goede ervaringen mee, dus toen ik voor mijn A wilde, was er geen andere optie dan Dubbeldam. Na de proefles werd dit nogmaals bevestigd. Dubbeldam is inmiddels een begrip in Rotterdam en omgeving. De slagingspercentages zijn erg hoog en aan het aantal deelnemers kan je zien dat er heel veel mensen voor Dubbeldam kiezen. Altijd erg fijn gelest en binnen 3 maandjes m’n rijbewijs al gehaald. Kort gezegt, je geen betere keuze maken!

Vakkundig, eerlijk en een diversiteit aan instructeurs

Goede rijschool waar kwaliteit en veiligheid voorop staan. Eerlijk in communicatie en humor tijdens het motorrijden. Het is een rijschool die wat duurder “lijkt” maar is het meer dan waard!

Zeer ervaren instructeurs.

Bij Arie terecht gekomen op aanraden van mijn schoonvader. Staat erg goed bekend in de regio en dat is niet voor niets . Arie en Adelbert zijn beiden zeer ervaren motor rij instructeurs en begeleiden je met humor en op een directe bondige manier naar je rijbewijs . Ondanks de Corona achterstanden bij CBR toch binnen een goede termijn mijn rijbewijs kunnen halen.

Proffesionaliteit ten top

Als je echt motor wil leren rijden moet je bij rijschool dubbeldam zijn. Arie en Adelbert zijn 2 echte instructeurs die je niet gewoon leren motor rijden maar je echt veilig leren rijden. Ik raad iedereen rijschool dubbeldam aan.

Zeer Goede rijschool

Ik heb hier 3 rijbewijzen gehaald. De instructeurs waren goed en aardig. Ook heb ik het met heel veel plezier gedaan. Ik zou zo nog een keer terug gaan voor de gezelligheid.

Top rijschool!

Snel mij rijbewijs gehaald en duidelijke begeleiding!

Goeie rijschool met gezellige instructeurs

Waardeloze zaak!

Meneer Piet komt tot 2 maal toe de gemaakte afspraken niet na! Eerst zou hij na het behalen van de theorie zoals beloofd de geplande datum voor lessen en praktijk vervroegen (niets meer van gehoord), vervolgens haalt hij 2 dagen van te voren de geplande afspraak uit de agenda (doorgeschoven naar jan 2022!). Dan bel je op om te vragen of dit een misverstand is en krijg je vage excuses. Wat een namaak rijschool!

Beste heer van Schaick, Wij betreuren uw ontevredenheid betreft het organiseren van een praktijkexamen bromfiets voor uw dochter. Om in te gaan op uw kant van het verhaal is het zo dat wij altijd proberen een praktijk examen na boeking te vervroegen met de nadruk op proberen, van beloven is echter geen sprake. Dat kan immers niet, wij zijn hier in afhankelijk van het CBR of zij extra examen capaciteit kunnen inzetten of niet. Daarnaast is het reserveren van een praktijk examen alvorens het behalen van een theorie examen van de leerling een risico voor de rijschool. Dit doen wij echter om de klant wat tegemoet te komen in de lange wachttijden van het CBR. Een voorwaarde van onze praktijk dagopleiding is het nemen van een proefles, deze les kan pas afgesproken worden nadat het theorie examen is behaald. De proefles is bedoeld om het niveau te bepalen van de leerling en te beoordelen of het inzicht voldoende aanwezig is alvorens dat deze de dagopleiding ingaat. Na herhaaldelijk gebeld, ingesproken te hebben en een verzoek van terugbellen te hebben gedaan (echter zonder resultaat) zijn wij genoodzaakt het examen te verplaatsen voor onbepaalde tijd totdat er weer contact is met de klant. Wij dragen namelijk op voorhand de financiële verplichtingen aan het CBR. Wij zijn verantwoordelijk voor onze rijopleidingen, het niveau daarvan en het daarbij behorende slagingspercentage. Een door ons aangeboden alternatief, een nieuwe, iets latere examen datum (eind september), dus 2 weken later dan de oorspronkelijke datum werd door u niet geaccepteerd. Na een onplezierig gesprek voor beide is besloten de samenwerking te beëindigen. Nogmaals we betreuren de situatie daar wij zoveel mogelijk naar klanttevredenheid streven. Maar als bedrijf blijven we ook graag trouw aan onze eigen bedrijfsvoering.