Recht door zee, goede feedback met gevoel voor de klant

Rijles gehad voor het rijbewijs C. Goede feedback en tips van de heer Wischmann Sr. Met rust en goede opbouw in de lesomstandigheden ga je van eenvoudige naar de meest complexe opdrachten, passend bij de mogelijkheden van de klant. Ik ben zeer tevreden over het resultaat maar ook over de ‘weg’ naar dit positieve resultaat. Aanrader.

Goede begeleiding en altijd feedback krijgen na je rit. Duidelijke uitleg en genoeg ruimte voor humor!

Direct, eerlijk en simpel

Fijne motorrijlessen hier gehad die duidelijk, direct en simpel worden uitgelegd met soms een leuk ezelsbruggetje waardoor je de belangrijke zaken niet vergeet. Ook krijg je het zeker te horen wanneer je iets niet goed doet, wat ik als positief ervaar. Zeker het aanraden waard voor als je het motorrijbewijs wilt halen.

Goede rijschool

Leuke maar vooral leersamen rijlessen gehad zeker een aanrader

Wij zijn met 9 personen binnen ons bedrijf bij jullie komen lessen voor het BE en allemaal geslaagd Bedankt voor de goeie lessen Tamara Görtzen Iso Techniek Boomen BV

Vriendelijk, geen overbodige informatie, binnen 1x geslaagd.

Vriendelijk, geen overbodige informatie, binnen 1x geslaagd.

Veel plezier gehad

Goede rijschool! Ik heb met heel veel plezier gelest. De rijlessen waren de hoogte punten van de week. Rijschool en in het bijzonder Carolien, dankjewel!!

Goede rijschool met genoeg kennis en ervaring

Motorrijles gehad van Theo en alles in 1x behaald. Theo geeft goede uitleg en maakt je alles op een rustige manier duidelijk. Veiligheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel zodat je goed voorbereid de examens kan afleggen. Theo, nogmaals bedankt!

bedankt voor supergoede begeleiding autorijschool Wischmann B.V

vandaag ben ik superblij met mijn rijbewijs ik bedank de rijschool en Carolien voor de geduldige hulp 11 van de elfde een te gekke dag

Gewoon goed

Een super rijschool Theo en zijn team jullie zijn geweldig. hele fijne en leerzame tijd gehad tijdens mijn motor lessen en alles wat er bij komt.

Super rijschool

Goede rijschool, voldoende aandacht voor de leerling en goed lesmateriaal. Instructeur is flexibel en heeft veel ervaring.

Zeer kundige en complete begeleiding

Meneer Wischmann Sr geeft op een duidelijke, rustige en kundige wijze les. Ik was goed voorbereid op het examen en ik heb mijn C-rijbewijs in één keer gehaald.

Super rijschool

Super ervaring met motorrijbewijs, alles in 1x gehaald, dankzij de geweldige en rustige instructies van Theo. Echt een aanrader als je voor je motorrijbewijs wilt gaan.

Snelle inplanning van rijbewijs brommer! En meteen heeft dochter 1e behaald...

Ik ben super tevreden

Een goede begeleiding En heel belangrijk Vriendelijk en persoonlijk

Goeie service

De allerbeste rijschool die er is kan geen beteren bedenken

Heel veel ervaring met nerveuze mensen...heb mer veel plezier altijd gelesd..ga het ook nog missen denk ik..en heel geduldig..top rijschool

Zeer leuke ervaring gehad bij rijschool Wischmann. In 1 keer geslaagd voor rijbewijs BE. Leuke, aardige, kalme instructeur. (Dhr Wischmann sr.) Kortom top!!

Hallo. Ik heb met heel veel plezier motor les gehad van Theo wischmann. De lessen waren altijd erg gezellig enduidelijk. Mede hierdoor heb ik allebei de examen in een keer met succes afgerond.

Ik heb motorles gehad van Theo. Hij is vriendelijk, relaxed, geduldig en stelt je goed op je gemak. Hij is een fijne goede leraar die we graag aanbevelen voor motorrijlessen. Op een afgesloten terrein kun je lessen en de examen oefeningen leren. Ook beschikt de rijschool over een 125cc motor die geschikt is om met weinig motorgewicht te beginnen met rijles.

Na al geruime tijd in het bezit te zijn van het autorijbewijs, wilde ik graag ook het motorrijbewijs halen. Ik ben hier terecht gekomen vanwege de certificering van het KNMV die deze rijschool (en Theo dus ook) heeft. Al snel kwam ik erachter dat deze rijschool v.w.b. motorrijlessen een uitstekende keuze is geweest. De begeleiding zeer professioneel, de uitleg erg helder en begrijpelijk en als als (ook niet onbelangrijk) het resultaat was in één keer slagen voor alle onderdelen. Heel erg bedankt voor de geweldige tijd samen :-) en graag tot ziens op de weg

Ik vond de lessen goed, nuttig en op een zeer prettige manier gegeven. Met veel zelfvertrouwen het examen ingegaan dankzij de goede lessen.

Leuke rijlessen, goede instructeur.