Bij deze rijschool leer je echt goed rijden.

Goede rijschool, ze kijken goed naar het individu en helpen je stapsgewijs door alle onderdelen van het leren autorijden. De prioriteit ligt bij het goed leren rijden en niet snel je rijbewijs halen. Mijn ervaring met instructeur Saskia was zeer positief, ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Goede rijschool met fijne instructeur

Mijn ervaring met van Waardenburg is super goed. Een fijne tijd gehad en goed begeleid door Ingmar. De tijd genomen voor mijn rijlessen en alles duidelijk uitgelegd gekregen en daardoor ook in 1x geslaagd

Zeer vakkundige rij instructeur

Een hele prettige ervaring mbt motor rijlessen. Goed begeleid, de juiste tips en echt klaar gestoomd voor beide examens. Zelfverzekerd maar met gezonde spanning de examens in. Raad Waardenburg voor iedereen aan die wil gaan motorrijden.

Prettige, kritische manier van lesgeven

In 3 maanden tijd mijn motor rijbewijs gehaald. Fijne manier van lesgeven op een prettige kritische manier.

Rustig duidelijk en alles in 1 keer wat wil je nog meer

Rustig duidelijk uitleg Goede voor bereiding

Een rustige maar strak geregelde ervaring met een flexibele instructeur

Ik ben zeer positief over Waardenburg. Strak geregeld en tijdens de les vriendelijk maar streng genoeg. Precies wat ik nodig had.

Prettig, fijne en veilige sfeer

Het waren altijd fijne lessen!

Duidelijk en veilig!

Dankzij de duidelijk begeleiding en tips van Ingmar alle examens in een keer gehaald.

Zeer leerzame dag op een relaxte manier

Dagopleiding E achter B gedaan. Fijne dag gehad, veel geleerd, duidelijke uitleg en aanwijzingen. Met veel vertrouwen het examen afgelegd en geslaagd. Zou de rijschool zeker aanbevelen

Top rijschool!

Ik heb enorm veel hulp gehad en daardoor heb ik mijn examen in 1 x kunnen halen. Echt een top rijschool en zeker een aanrader.

Hele fijne en gezellige rijschool!

Altijd vriendelijk en gezellig. Goede uitleg en in één keer geslaagd!

De lessen waren altijd heel duidelijk en leerzaam

De lessen waren goed te volgen en mijn instructrice gaf altijd goeie tips hoe ik het beter kon doen. Het werd ook vaak visueel uitgelegd door middel van een tekening, wat hielp.

fijne rijschool en super instructeur

Super fijne rijlessen gehad van Ingmar hij luistert en legt duidelijk uit, Als je naar zijn tips en uitleg luistert slaag je zo met vlag en wimpel.

Buitengewoon goed

Goede instructeur met duidelijke instructies , goed gelachen maar ook goed geleerd. In 1x gelaagd voor mijn B rijbewijs jaren terug en nu ook voor mijn motor rijbewijs in 1x geslaagd. Goede rijschool, niet duur. Zeker een aanrader! Hartelijk dank ingmar!

Super fijn.

Ik heb om een leuke relaxte manier kunnen lessen. Erg naar mijn zin gehad en 1 x geslaagd.

Overgestapt van rijschool en geen moment spijt van gehad! Erg goede rijschool

Heel gezellig en goed geholpen

Super fijne lessen van Ingmar gehad. Hij luistert en legt duidelijk uit.

Duidelijke en prettige begeleiding duidelijk afgestemd op behoefte van student.

Mijn vriendin krijgd duidelijk een andere begeleiding van Ingmar dan ik. Zei is erg onzeker op de motor en heeft meer tijd en positieve feedback nodig gedurende de les. De begeleiding die hij mij gaf, gaf mij de vertrouwen en ondersteuning die ik nodig had. Ondangs mijn stress tijdens de examens heeft hij mij er doorheen weten te loodsen. Dit is mijn 3e rijbeweis bij deze rijschool en ik blijf hem aanraden aan familie en vrienden!

Uitstekend, duidelijke instructies en gezellig.

Erg prettige ervaring gehad met mijn lessen bij Waardenburg. Duidelijke aanwijzingen en tips, goede feedback. Wanneer alles dan goed verloopt ook een gezellig praatje tussendoor om te ontspannen, zeker een aanrader!

Goede ervaring

Ingmar is een fijne, geduldige en duidelijke rijinstructeur.

Fijne rijschool met top instructeur

In korte tijd stoomt Ingmar je helemaal klaar voor het echte werk. Als je Ingmar zijn adviezen en tips toepast dan slaag je met vlag en wimpel. Niet voor niks dat ik uit Brabant naar dordrecht gekomen ben om te lessen. Kortom fijne rijschool met een top instructeur.

Goede rijschool fijne instructeur

Erg fijne ervaring goede rijschool goede hulp altijd erg duidelijk

Altijd soepel in lessen, super aardig en tegelijkertijd duidelijk! Helpt goed en geeft ook een goed duidelijke uitleg bij verschillende situaties.

Aanrader

In een keer geslaagd. De opleiding verliep soepel en alles werd duidelijk uitgelegd.

Zeer goede ervaring met waardenburg in 1x geslaagd

Vandaag mijn examen gehad ging vrijwel vlekkeloos Ingmar is heel chill en af en toe wel beetje streng maar dit is wel nodig hij is lekker recht door zee en vertelt het heel duidelijk als je een fout maakt en ook als je iets juist heel goed doet maar dit heb je nodig om vooruit te komen motor was de Honda cb650f zeer mooi en rijd heerlijk ook goed onderhouden prima rijschool voor mij een 10 !