Stapsgewijs alles netjes oefenen en leuke manier

Vanaf het begin is als netjes verteld hoeveel lessen ik nodig heb en wat er verwacht wordt, netjes klaargemaakt voor het examen en fijne werkwijze.

Great driving school and fantastic instructor!

I’m very happy to have decided to have my lessons with Waardenburg! My instructor, Ingmar, is a knowledgeable and very patient Instructor. I highly recommend him, especially if you need your lessons in English.

• Would you recommend us? Yes

Goede begeleiding en een fijne werkwijze

Waardenburg heeft een directe en persoonlijke wijze van begeleiding. Je wordt op je fouten gewezen zonder om de feiten heen te lopen, wat ik erg fijn vind.

Hele goede en betrouwbare rijschool

Door al het geduld, vertrouwen en goede adviezen was ik minder bang om fouten te maken tijdens de lessen en daardoor heb ik meer vertrouwen gekregen in het autorijden. Uiteindelijk heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Fijne lessen en duidelijke aanwijzingen

15 lessen pakket gedaan bij Ingmar. Duidelijke uitleg en alles vlot geregeld

top!

hele fijne leerzame lessen gehad! Geven goede feedback en altijd vriendelijk. Op een prettige manier auto leren rijden! Zeker een rijschool om aan te raden

Heel goed

Hele goede begeleiding gehad

Goede persoonlijke lessen en advies

Na mijn eerste les vertelde de instructeur me dat ik binnen ongeveer 15 lessen mijn rijbewijs wel zou hebben. Dankzij de persoonlijke lessen (maximaal 2 leerlingen tegelijk) is het binnen 17 lessen gelukt en beide examens in 1 keer gehaald! Top rijschool! Hartelijk bedankt!

Ze hebben altijd het beste met je voor em gaan graag dat stapje verder.

Ge-wel-di-ge rijschool.

Ze helpen je heel goed. Ze Leggen alles goed uit. Ze doen heel erg hun best voor je. Echt een rijschool met kwaliteit. Hele vriendelijke rij-instructeur. Bedankt!

Fijne duidelijke lessen.

Een goede duidelijke uitleg. Ook al moet het meerdere keren blijft het rustig en geduldig.

Hele goede rijschool!

Ik ben in een keer geslaagd, ondanks mijn erge zenuwen. Hele fijne rij instructrice die mij goed heeft begeleid. Ik zal deze rijschool zeker aanraden.

Beste rijschool in Dordrecht om je rijbewijs te halen

Pas mijn rijbewijs hier gehaald. Duidelijke instructies en fijne lessen gehad, en zou deze rijschool zeker aanraden als je je rijbewijs wilt halen!

Zeer goede rijschool!

Motorrijbewijs in 3 maanden gehaald. Alle examens in 1 keer geslaagd dus dat zegt voldoende. Zeer prettige rijschool. Meer dan prima lessen, prettige communicatie.

Super goede rijschool

Super goede en proffesionele rijlessen met leerzame en gezellig lessen. Super goeie instructrice waar ik veel van heb geleerd en die de tijd voor mij heeft genomen. Ik zal rijschool waardenburg iedereen aanraden.

Super! Een aanrader voor iedereen

Super duidelijke les! Dankje wel Ingmar! Zowel Het A rijbewijs, als E achter B beide in 1 x geslaagd 😁💪🏻👍🏻👍🏻

Leuke, leerzame lessen!

Fijne instructrice, die mij op een kritische, maar positieve manier aan mijn rijbewijs heeft geholpen!

Heel erg tevreden met deze rijschool!

Zeker aan te raden als je je rijbewijs wilt halen, ze hebben veel geduld en ik vond ook dat ze zeer kalm overkwamen mey het begeleiden van je rijles.. wat ik persoonlijk heel fijn vond. Kort om ZEER tevreden met mijn ervaring bij jullie!!

Heel erg tevreden met deze rijschool!

Hele goeie rijschool met betrouwbare en capabele mensen.

Ik kreeg alle hulp die nodig was om goed te kunnen rijden.

Leerzaam en productief

Er wordt goed naar je geluisterd. Waar je moeite mee hebt wordt extra geoefend. Zelf mag je ook aangeven wat je wilt doen tijdens de les. Marije praat rustig en laat je op je gemak voelen tijdens het rijden. Van fouten kan je leren

Snelle service, met goede begeleiding. Hierdoor een goed eind resultaat.

Zeer prettige rijschool met fijne instructeurs!

Bij deze rijschool zowel mijn BE als A rijbewijs gehaald. De rijschool is zeer flexibel in het plannen van rijlessen en examens. Ingmar is een zeer competente instructeur die je op de juiste wijze weet te instrueren om het goed te leren rijden. Zeker een aanrader!

Kalm en behulpzaam

Goede ervaring, fijne meneer, vriendelijk met helpen en leer je goed en snel van. Dag cursus gedaan en in èèn keer geslaagd. Top.

In een zin super!

Super leuke en leerzame tijd gehad bij rijschool van waardenburg. Met 10 lessen mijn rijbewijs kunnen behalen. Met dank aan mn geweldige rij-instructrice!! Zeker een aanrader! Kom voor mijn volgende rijbewijs zeker terug! Grt Gert.