Super leerzaam

Leuke lessen, heel persoonlijk Veel lachen in de auto heel blij dat ik nu alleen mag rijden. Zal de rij instructeur erg missen in de auto.

Gezellige lessen waarbij je vertrouwen krijgt in jezelf en je positie op de weg!

Ik heb 3 keer examen gedaan en heb er voor gekozen om bij mijn 3e examen een faalangst examen te doen. Voor mij was dit echt super fijn. Ik ben best wel perfectionistisch en wil daarom alles veel te goed doen en dit zorgt ervoor dat ik heel zenuwachtig wordt. Het faalangst examen zorgde ervoor dat ik mij op me gemak voelde en lekker rustig zonder zenuwen kon rijden! Hierdoor kon ik echt laten zien wat ik kan!

Professioneel, vriendelijk en flexibel

Na 20 jaar rijervaring toch heel veel geleerd en op een fijne en constructieve manier.

Er wordt veel aan je persoonlijke ontwikkeling gedaan

Er wordt goed les gegeven op een professionele wijze met als eind resultaat:slagen!!!

Fijne, professionele lessen

De Rijinstructeur geeft duidelijk aan wat er van je wordt verwacht en hoe het leerproces verloopt. Daarbij is de omgang fijn en geeft de rijschool je de ruimte om de rijopleiding op jouw eigen manier, op jouw eigen tempo, af te ronden. (Rijinstructeur: Marijke Wierks)

Fijne rijschool, aardige rij instructrices

Geluldige rijinstructices, Saskia en Marije. Ben in 2 keer geslaagd, nogmaals, jullie ook super bedankt 😀

Super rijschool

Prettige manier van les geven!

Goed en aardig

Ik heb een goeie ervaring gehad.

Hele fijne rijschool!

Bij Ingmar hele fijne, relaxte, en leerzame lessen gehad. De Lessen waren altijd relaxed en rustig. Doe je iets niet goed dan reageert Ingmar rustig en geeft je goede tips over hoe je dat beter had kunnen/moeten doen. Ingmar is heel flexibel, zo kan je rijlessen wanneer jou dat het beste uitkomt, en als je een keer toch niet kan dan is dat geen probleem. Ook de auto (Ford Kuga) is een fijne auto om in te lessen, doordat het een grotere auto is leer je om met een grotere auto om te gaan in het verkeer. Daardoor is de stap naar een kleinere auto makkelijk. Kortom: bij Ingmar heb ik fijne en rustige lessen gehad, en ben zeer tevreden met de rijschool!

Vriendelijk

Door de vriendelijke en rustige begeleiding altijd een fijn gevoel achter het stuur. Goede opbouw richting het examen en flexibel in het afspreken van lessen.

Goede rijschool voor het behalen van je rijbewijs.

Slagings gerichte rijinstructeur met veel passie voor haar werk. Geeft goed uitleg over situaties die je kan tegenkomen/tegengekomen bent.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. \r\n\r\nZonder ervaring met schakelbrommers stapte ik na 30 jaar autorijden op een motorfiets. Een jeugddroom die uitkomt. \r\nInstructeur Ingmar wist met geduld, de nodige humor en goede aandacht de (AVB) oefeningen aan te bieden.\r\nWaar nodig op zeer originele wijze. Daarbij hield hij een stimulerende leercurve aan. Uitdagend, maar met behoud van zelfvertrouwen. De oefenstof werd rustig en duidelijk uitgelegd, voorgedaan en herhaald om te kunnen automatiseren en derhalve voldoende zelfvertrouwen te bieden voor het AVB examen. \r\n\r\nTijdens het AVD gedeelte van de rijopleiding werden zeer uiteenlopende situaties geoefend, waarbij Ingmar veelvuldig de relatie legde tussen AVB oefeningen, AVD, beide examens en de praktijk van het zelfstandig motorrijden na het examen. \r\n\r\nTijdens de gehele rijopleiding was er aandacht voor de motorrijder, maar nog meer (en misschien wel belangrijker) was er ook aandacht voor de mens achter de motorrijder. Dat mag ogenschijnlijk vanzelfsprekend heten, maar is het niet. Ingmar heeft daarmee in mijn visie een blijk van Hogeschool voor rij-instructeurschap gegeven.\r\n\r\nWie een rijschool zoekt, waar men je even snel een kunstje leert en op jouw kosten een gokje waagt, kan deze verkeersschool beter mijden. Bij Verkeersschool van Waardenburg levert men namelijk nog (ouderwetse) aandacht en gedegen kwaliteit, waarmee je jaren vooruit kunt. Daarom ga ik nu met het volste vertrouwen de weg op. \r\n\r\nVan harte aanbevolen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf kon niet beter. Ben uitstekend geholpen, en ben dankzei marije ik 1 keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn en erg goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top begeleiding en erg op mijn gemak! Het is het zeker waard!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijlessen gehad! Rijbewijs in 1x gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf I enjoyed my motorcycle lessons with Ingmar. He is focused, patient and cares about his clients. He also found creative ways to help me understand how I needed to improve. Thanks for your help, mate!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel geleerd van deze rijschool. \r\nDe uitleg is duidelijk en er wordt altijd goed gecommuniceerd over het maken van afspraken. Ik ben erg tevreden met dit\r\nbedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen wazige praktijken, maar gewoon duidelijk en leerzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel en goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede en positieve ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige kerel, stuurt netjes een appje s\' ochtends ter herrinnering afspraak