Geweldige service, geweldige auto.

Zeer vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn Polo. Ik kon direct langskomen voor een proefrit. De auto stond al klaar en ik werd met een glimlach ontvangen. Die auto heb ik niet veel later op kunnen halen, netjes en schoon afgeleverd. Ondertussen al aardig wat kilometers gemaakt en nogsteeds tevreden! Een goede aankoop voor een mooie prijs. Bij vragen is Dirk altijd te bereiken en voor alles is een oplossing. Erg fijn. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service en prettige communicatie

Vanaf het eerste contact met autobedrijf Olijve in Assen hadden we vertrouwen in dit bedrijf. We werden goed te woord gestaan en duidelijk geïnformeerd over de auto waar we belangstelling voor hadden. Dirk nam ook rustig de tijd om e.e.a. over de auto te vertellen. Ook andere medewerkers van het bedrijf namen de tijd voor ons. De accu die het na zo'n 4 weken begaf, werd probleemloos vergoed. Top! Een aanrader dit bedrijf.

Aanrader!

Zeer tevreden. Zaterdag mijn nieuwe auto opgehaald, waar ik super blij mee ben! Vriendelijke service, lekker bakkie koffie. Prijs/kwaliteit echt top. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik zou de service van Mr Olijve aan iedereen aanbevelen. Hij heeft mij super geholpen en de auto werd thuis afgeleverd.. Heel erg blij dat ik mijn auto hier heb gekocht!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service, zeer betrokken personeel, meedenken met de klant

Prettige zaak waar wij al zeer lang zaken mee doen. Nog nooit in teleurgesteld. Altijd perfecte service, staan altijd voor je klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede, duidelijke en snelle service

Perfect geholpen. Er wordt goed meegedacht bij het uitzoeken en het kopen van de auto, flexibele service en altijd met een lach.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig zakendoen en komt gemaakte afspraken na!

Bij aankoop van Fiat 500 hybride zeer prettig gesprek/onderhandeling, correcte ontvangst en de gemaakte afspraken voor aflevering worden op uiterst correcte wijze nagekomen! Een super relaxte manier van zakendoen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige services en auto's van topkwaliteit!

Erg blij met mijn nieuwe auto en super goed geholpen tijdens de aankoop van mijn auto door Olijve Auto's BV. Ik zou een ieder dan ook aanraden om hier zijn of haar nieuwe auto te kopen!

Uitstekend!

Wauw, wat een goede service! En wat een prettige en plezierige omgang. Iets wat je tegenwoordig nog maar weinig tegenkomt. Na een lange tijd op zoek te zijn geweest naar een Mini Countryman ben ik bij Olijve auto’s uitgekomen. Op donderdag langs gegaan om de auto te bekijken. Bert heeft ons vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan. Omdat Dirk er op dat moment niet was zijn we op vrijdag opnieuw langs gegaan. We werden wederom vriendelijk ontvangen en de auto stond al klaar voor een proefrit. Na onderhandeling en een goede prijs voor mijn “oude” auto waren we het snel eens. De volgende dag stond de auto klaar, inclusief onderhoudsbeurt en volle tank. Super goede service, meedenkend, behulpzaam en klantvriendelijk.. en wat een prachtige auto. Dirk, heel erg bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed geholpen, top service

Goede service, goed geluisterd naar de aangegeven wensen.

Zeer schoon bedrijf

Ik werd netjes te woord gestaan. En alles naar wens gedaan. Dirk bedankt

Fijne en snelle afhandeling

Ik ging eigenlijk voor een band die soort van leegliep. Daar is vlot een ander ventiel in gezet. Band is ook nagekeken op verdere lekkage. Daarbij kwam een toch behoorlijk versleten remblok te voorschijn. Deze is ook direct vervangen. En dat op vrijdag middag.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk contact, klant centraal, betrouwbaar, lokaal ondernemerschap.

Persoonlijk contact, klant centraal, betrouwbaar, lokaal ondernemerschap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great guys, great service and easy communication

Just sold them my car this morning. Everything went super well and it was done within 10 minutes. All the discussions were very smooth and Derek was a great guy to deal with. Lucky will be the one who buys it from him as it's been a great car for the years I have had it.

• Would you recommend us? Yes

Ik kocht bij Dirk mijn eerste auto. Toen er toch nog wat mis bleek te zijn, heeft Dirk het direct opgelost en kreeg ik voor de dagen dat de auto weg was een leenauto. De auto werd thuis opgehaald en weer afgeleverd.

Het voelt gelijk goed!

Online hadden we een auto gezien en gelijk een afspraak gemaakt. Even een proefritje en een babbeltje, al onze wensen waaronder afneembare trekhaak konden verwerkt worden. De wagen werd netjes thuis afgeleverd, ivm revalidatie na een operatie aan de rug. Dirk heeft nog even geworsteld met de trekhaak en fietsendrager, toen dit was uitgelegd en na een kopje koffie hebben we hem uitgezwaaid. Blij met de auto en de service kunnen we Dirk Olijve prima aanraden.

Geweldig fijn bedrijf!

Ben al meer dan 7 jaar trouwe klant voor alle onderhoud en dat is niet voor niets! Fijne mensen, enorm schoon en netjes allemaal. Benadering is laagdrempelig met een menselijke maat. Hier nu ook een keurig nette onderhouden auto gekocht. Prijs/kwaliteit verhouding in orde en goede service/nazorg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meedenken, snelle service en altijd een goede prijs!

Olijve Auto’s uit Assen denkt altijd mee in oplossingen. Zo zorgt men voor een snelle service en dat allemaal tegen een zeer goede prijs. Of het nu om schadeherstel, banden of ander onderhoud gaat ... ik kan Olijve Auto’s van harte aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service, aankoop vlot verlopen. Super tevreden.

Vrijdag gebeld, zaterdag geweest kijken/proefrijden. Uur later auto gekocht en meegenomen. Perfecte afwikkeling. Al met al heel erg tevreden.

top bedrijf

Vriendelijke mensen, die een goed advies geven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring en erg klantvriendelijk!

Na snel contact via de mail en de telefoon langs geweest bij Autogarage Olijve Auto's. De auto stond al helemaal klaar voor de proefrit. Zeer nette en prettige garage om een auto te kopen. Al met al een hele goede ervaring met Dirk Olijve! Dirk, bedankt voor de goede service! En we drinken er nog een keer een Amstel/Hertog Jan biertje op ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hier zou ik rustig nog eens een auto kopen!

Prettig ontvangen met een kop koffie en de service en het personeel zijn top! Heb ook nog nooit zo'n schone werkplaats gezien trouwens!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuk contact met Dirk Olijve. Easy-going, fijn contact en is flexibel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onze ervaring: Een zeer net bedrijf. Heel klantvriendelijk. Eerlijk. Vrolijk. Netjes. Heel Deskundig. Het is te merken dat er veel ervaring is.

Ongedwongen en klantvriendelijk!

Dit is nog een garage waar klantvriendelijkheid en kwaliteit nog boven aan de lijst staat. Persoonlijke bediening en geen dwingende verkoop. En zelf de oliebollen smaakten hier heerlijk. Ga zo door Dirk, wij komen zeker weer terug.