Super service!

Hele fijne ervaring bij Dirk! Auto zeer netjes afgeleverd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terzake kundig , vriendelijk en komt alle afspraken na

Vanaf het eerste contact was er direct een goed vertrouwen in deze garage , het contact was prettig en heel gewoon. Geen bla bla verhalen maar helder en duidelijk. We komen hier zeker weer terug.

Zo fijn !!

Het is alweer mijn vierde auto die ik bij Dirk heb gekocht. Worden als, geen probleem, gaan we regelen...zijn hier van toepassing. Dat geeft vertrouwen. Daarom al de vierde, en als Dirk nog even doorgaat komt er vast ook nog wel een vijfde. Dus als je een auto zoekt......kijk eens bij Olijve Auto's.

Prettige beleving!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer betrouwbaar en klantgericht autobedrijf.

Vanaf het eerste telefonische contact klonk en voelde het goed. Wij waren op zoek naar een betrouwbare occasion, lang gezocht via verschillende zoekmachines. Én daar was het adres in Assen met een prachtige Citroën C4 Picasso. Voor de proefrit werd de auto tip top gepresenteerd. Dirk geeft je de nodige informatie en het vertrouwen dat je wenst bij de aanschaf van een occasion. Hij maakt in overleg met de aspirant koper duidelijke afspraken. Op gestelde vragen, telefonisch en/of via whatsapp, krijg je een snelle en duidelijke reactie. Kortom: Olijve Auto's kan ik voor 100% aanraden!

Erg fijne service.

Zeer vriendelijk en goed geholpen bij de aankoop van mijn VW Polo. Een erg sympathiek bedrijf. Ziet er ook keurig uit van binnen. Dirk is fijn in de omgang, geld ook voor monteur Bert. Ik ben erg tevreden. Een aanrader.

Fantastisch!

Mooie Mini gekocht bij Dirk. Fijne communicatie en zeer vriendelijk geholpen! Echt een aanrader.

Blij met onze “fun car” de Fiat 500 cabrio

Een hele prettige ervaring om bij deze garage met een heerlijke Drentse no-nonsense mentaliteit onze auto te kopen. Dirk is attent, makkelijk in de omgang, eerlijk, maar ook een gedreven eigenaar van een garage waar het in en om het pand keurig netjes is. Een hele fijne garage! Wij zijn dik tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Hele goeie ervaring. Alles verliep soepel! Zeker één aanrader

Top bedrijf

Audi A1 gebracht met een niet werkende climate control. Keurig en netjes opgelost voor een nette prijs en nog ook nog advies gehad van de monteur. Dirk heel erg bedankt voor de snelle service en de leenauto top geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en ontzettend vriendelijk

We worden altijd goed geholpen, de service is snel en goed. Fijne communicatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Sympathieke & integere behandeling

Bij kennismaking had ik al een goed gevoel en dat werd na het geven van een zoekopdracht, koopopdracht en aankoop alleen maar bevestigd :-)! Waar vind je nog een garage die de tank voor aflevering - in deze tijden! - helemaal volgooit? Geen poespas, maar recht door zee: een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige sfeer goede uitleg eerlijke prijs

Super autobedrijf!

Dit is onze 2e mini die we bij Dirk Olijve hebben gekocht en eerder ook onze motoren. Super klantvriendelijk, lekker nuchter, geen poespas en altijd zijn afspraken nakomen. Wat ook leuk is, het is geen typische garage, het is een garage met huiselijke sfeer! Geen irritante verkooppraatjes, maar eerlijk en oprecht. We kennen Dirk al geruime tijd en dat zegt genoeg waarom we altijd bij hem terug komen!

GEWELDIG!!!

Dirk is een hele leuke en vriendelijke man en denkt echt met je mee! Mijn eerste auto gekocht en de auto is zelfs thuis gebracht. Ik woon 2 uur rijden vanaf het bedrijf! En nog vond Dirk het geen probleem om de auto te brengen. Ik kan alleen maar zeggen, TOP! Wie denkt aan een auto kopen, zit zeker goed bij Olijve Auto's! Nogmaals een hele dikke knuffel, want ik kan met een BIG SMILE nu elke dag rijden samen met mijn dochtertje Grtjs Xandra

Zakelijk, maar toch klantvriendelijk

Door een vriendelijke, doch zakelijke benadering enthousiast gemaakt voor de aankoop van mijn "nieuwe" auto. Geen seconde spijt gehad.

Eerlijk !

We hebben recentelijk een Mini Cooper bij Dirk Olijve gekocht - vanaf het eerste contact was het gevoel goed ! Op zaterdag een proefrit gemaakt met de auto en de maandag daarop de aankoopbeslissing gemaakt. Er waren wat kleine aandachtspuntjes die opgelost moesten worden en dat is geheel naar wens gebeurd. Een relatief kleine garage zonder "mannen in pak" waar het gevoel voor auto's nog aanwezig is ! Bedankt Dirk !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het eerste telefonisch contact was het vertrouwen al aanwezig. Wij hebben een geweldige fijne audia3 Cabriolet gekocht. De prijsafspraak ging op een leuke eerlijke manier. Dirk is een eerlijke nuchtere en gezellige man die zijn afspraak ook goed nakomt. Wij komen graag terug ook al is dit voor een onderhoudsbeurt. Het rijden vanuit Enschede zal dit zeker waard zijn. Top

Uitstekend bedrijf

Een bedrijf waar de klant gewaardeerd wordt en afspraken nagekomen worden super.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

zeer klantvriendelijk

Bij de koop wordt meegedacht en alles goed geregeld. Dit geeft een gevoel van vertrouwen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een hele fijne en snelle service

Erg fijne service gehad bij Dirk Olijve. Gezellig een kopje thee gedronken en alles rond gemaakt. Zeker de moeite waard om weer terug te komen! Maar voorlopig kom ik niet weer om een auto te kopen, want ik ben hartstikke blij met mijn autootje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn eerste auot gekocht! Super goed geholpen en gezellig!

Fantastisch!

Net voor het nieuwe jaar mijn nieuwe aanwinst hier gekocht. De service is super, savonds een proefrit aangevraagd volgende ochtend zat ik al achter het stuur. Eenmaal besloten dat dit de auto moest worden had ik hem nog geen dag later ook al op naam staan! De auto had zijn afleverbeurt gehad en was op zijn winterbanden gezet. Al met al fantastische service, mocht deze auto aan vervanging toe zijn kom ik zeker terug (hopelijk duurt dat nog wel even ;)).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en snelle service, vriendelijk

Bevalt goed , ik kom hier altijd voor onderhoud en service

Super garage!

Hele fijne garage. Fijn en snel contact, goede en kwalitatieve services. Ze hebben goede monteurs en altijd goed overleg bij reparaties.