Fantastisch!

Mooie Mini gekocht bij Dirk. Fijne communicatie en zeer vriendelijk geholpen! Echt een aanrader.

Blij met onze “fun car” de Fiat 500 cabrio

Een hele prettige ervaring om bij deze garage met een heerlijke Drentse no-nonsense mentaliteit onze auto te kopen. Dirk is attent, makkelijk in de omgang, eerlijk, maar ook een gedreven eigenaar van een garage waar het in en om het pand keurig netjes is. Een hele fijne garage! Wij zijn dik tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Hele goeie ervaring. Alles verliep soepel! Zeker één aanrader

Top bedrijf

Audi A1 gebracht met een niet werkende climate control. Keurig en netjes opgelost voor een nette prijs en nog ook nog advies gehad van de monteur. Dirk heel erg bedankt voor de snelle service en de leenauto top geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en ontzettend vriendelijk

We worden altijd goed geholpen, de service is snel en goed. Fijne communicatie en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Sympathieke & integere behandeling

Bij kennismaking had ik al een goed gevoel en dat werd na het geven van een zoekopdracht, koopopdracht en aankoop alleen maar bevestigd :-)! Waar vind je nog een garage die de tank voor aflevering - in deze tijden! - helemaal volgooit? Geen poespas, maar recht door zee: een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige sfeer goede uitleg eerlijke prijs

Super autobedrijf!

Dit is onze 2e mini die we bij Dirk Olijve hebben gekocht en eerder ook onze motoren. Super klantvriendelijk, lekker nuchter, geen poespas en altijd zijn afspraken nakomen. Wat ook leuk is, het is geen typische garage, het is een garage met huiselijke sfeer! Geen irritante verkooppraatjes, maar eerlijk en oprecht. We kennen Dirk al geruime tijd en dat zegt genoeg waarom we altijd bij hem terug komen!

GEWELDIG!!!

Dirk is een hele leuke en vriendelijke man en denkt echt met je mee! Mijn eerste auto gekocht en de auto is zelfs thuis gebracht. Ik woon 2 uur rijden vanaf het bedrijf! En nog vond Dirk het geen probleem om de auto te brengen. Ik kan alleen maar zeggen, TOP! Wie denkt aan een auto kopen, zit zeker goed bij Olijve Auto's! Nogmaals een hele dikke knuffel, want ik kan met een BIG SMILE nu elke dag rijden samen met mijn dochtertje Grtjs Xandra

Zakelijk, maar toch klantvriendelijk

Door een vriendelijke, doch zakelijke benadering enthousiast gemaakt voor de aankoop van mijn "nieuwe" auto. Geen seconde spijt gehad.

Eerlijk !

We hebben recentelijk een Mini Cooper bij Dirk Olijve gekocht - vanaf het eerste contact was het gevoel goed ! Op zaterdag een proefrit gemaakt met de auto en de maandag daarop de aankoopbeslissing gemaakt. Er waren wat kleine aandachtspuntjes die opgelost moesten worden en dat is geheel naar wens gebeurd. Een relatief kleine garage zonder "mannen in pak" waar het gevoel voor auto's nog aanwezig is ! Bedankt Dirk !

Fantastisch

Vanaf het eerste telefonisch contact was het vertrouwen al aanwezig. Wij hebben een geweldige fijne audia3 Cabriolet gekocht. De prijsafspraak ging op een leuke eerlijke manier. Dirk is een eerlijke nuchtere en gezellige man die zijn afspraak ook goed nakomt. Wij komen graag terug ook al is dit voor een onderhoudsbeurt. Het rijden vanuit Enschede zal dit zeker waard zijn. Top

Uitstekend bedrijf

Een bedrijf waar de klant gewaardeerd wordt en afspraken nagekomen worden super.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

zeer klantvriendelijk

Bij de koop wordt meegedacht en alles goed geregeld. Dit geeft een gevoel van vertrouwen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een hele fijne en snelle service

Erg fijne service gehad bij Dirk Olijve. Gezellig een kopje thee gedronken en alles rond gemaakt. Zeker de moeite waard om weer terug te komen! Maar voorlopig kom ik niet weer om een auto te kopen, want ik ben hartstikke blij met mijn autootje!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn eerste auot gekocht! Super goed geholpen en gezellig!

Fantastisch!

Net voor het nieuwe jaar mijn nieuwe aanwinst hier gekocht. De service is super, savonds een proefrit aangevraagd volgende ochtend zat ik al achter het stuur. Eenmaal besloten dat dit de auto moest worden had ik hem nog geen dag later ook al op naam staan! De auto had zijn afleverbeurt gehad en was op zijn winterbanden gezet. Al met al fantastische service, mocht deze auto aan vervanging toe zijn kom ik zeker terug (hopelijk duurt dat nog wel even ;)).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en snelle service, vriendelijk

Bevalt goed , ik kom hier altijd voor onderhoud en service

Super garage!

Hele fijne garage. Fijn en snel contact, goede en kwalitatieve services. Ze hebben goede monteurs en altijd goed overleg bij reparaties.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service, geweldige auto.

Zeer vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn Polo. Ik kon direct langskomen voor een proefrit. De auto stond al klaar en ik werd met een glimlach ontvangen. Die auto heb ik niet veel later op kunnen halen, netjes en schoon afgeleverd. Ondertussen al aardig wat kilometers gemaakt en nogsteeds tevreden! Een goede aankoop voor een mooie prijs. Bij vragen is Dirk altijd te bereiken en voor alles is een oplossing. Erg fijn. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service en prettige communicatie

Vanaf het eerste contact met autobedrijf Olijve in Assen hadden we vertrouwen in dit bedrijf. We werden goed te woord gestaan en duidelijk geïnformeerd over de auto waar we belangstelling voor hadden. Dirk nam ook rustig de tijd om e.e.a. over de auto te vertellen. Ook andere medewerkers van het bedrijf namen de tijd voor ons. De accu die het na zo'n 4 weken begaf, werd probleemloos vergoed. Top! Een aanrader dit bedrijf.

Aanrader!

Zeer tevreden. Zaterdag mijn nieuwe auto opgehaald, waar ik super blij mee ben! Vriendelijke service, lekker bakkie koffie. Prijs/kwaliteit echt top. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik zou de service van Mr Olijve aan iedereen aanbevelen. Hij heeft mij super geholpen en de auto werd thuis afgeleverd.. Heel erg blij dat ik mijn auto hier heb gekocht!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service, zeer betrokken personeel, meedenken met de klant

Prettige zaak waar wij al zeer lang zaken mee doen. Nog nooit in teleurgesteld. Altijd perfecte service, staan altijd voor je klaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede, duidelijke en snelle service

Perfect geholpen. Er wordt goed meegedacht bij het uitzoeken en het kopen van de auto, flexibele service en altijd met een lach.