Goede service!

Alles netjes geregeld.

Goed geholpen

Goede service en behulpzaam. Passie voor auto’s!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd zeer goed geholpen erg vriendelijk en kundig.

En heel mooi en net bedrijf met fijn personeel en ook erg kundig. Met volste vertrouwen mijn auto achter gelaten en naar alle tevreden weer op gehaald. Top service

De Heer D Olijve is zeer gastvrij

Mijn ervaring is Ik voelde mij gelijk op mn gemak , de Heer D Olijve is een zeer vriendelijke gastheer. Even een proefritje gemaakt in de Citroën ds3. Daarna een bakje thee of koffie aan geboden. Ik zou het zeker aanraden om daar een auto te gaan kopen.

Prettig zaken gedaan

Voelde mij op mijn gemak.

Fijn dat er zo meegedacht wordt! Fantastische auto gekocht.

Vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Airco van mijn auto koelde onvoldoende. Door de zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto er voor gekozen om de reparatie uit te laten voeren door Olijve Auto\'s BV. Absoluut geen spijt van! Reparatie is snel en goed uitgevoerd. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en snelle levering van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig bedrijf, open en eerlijk.\r\nEcht een aanrader als u een gebruikte auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette garage, zeer klantvriendelijk en Dirk komt gemaakte afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel net bedrijf met mooie jonge occasions! De eigenaar was er gastvrij en deskundig! Mooie nette auto gekocht voor een zeer redelijke prijs!! Zeker een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs auto gekocht, erg tevreden met de aankoop. Bij aankomst heel vriendelijk behandeld.\r\nNa enkele weken geconstateerd dat de kachel niet goed werkt.\r\nKon de auto direct terugbrengen en onder de garantie laten maken, kachel werkt nu weer na behoren.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne kerels zijn dit!\r\nEerlijke prijzen en top service.\r\nIk zeg doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, eerlijk en bovenal vriendelijk geholpen met zowel de aanschaf als het onderhoud van mijn auto. Zeer betrouwbaar en persoonlijk, direct contact, echt een aanrader. Kijk voor de aanschaf van een nieuwe auto eerst op de site, de voorraad is beperkt maar actueel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Banden op advies naar keuze besteld, deze waren enkele dagen later al in huis. Gastvrij ontvangen met lekkere koffie op het moment dat het mij uitkwam. Naast de banden ook de hele auto nagelopen. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top, goede service, snelle service, zeer klantvriendelijk , genoeg reden om klant te blijven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige garage,  alles super netjes.... fijn contact gehad met Dirk  en een mooie auto gekocht. Een paar kleine reparaties zijn netjes opgelost en cruise control is later erin geplaatst waarbij de auto netjes van mn werk werd opgehaald en  gemaakt. Echt een aanrader 👍👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijden wij op een zondagmiddag op de N33, kregen wij\r\neen motorische storing. Onmiddellijk Dirk Olijve gebeld\r\nMet dit probleem mochten wij niet verder rijden. Tot volle\r\ntevredenheid kwam hij diezelfde middag met de vrachtauto om onze auto mee te nemen. Maandag stond hij alweer gereed. Top! goede Service van de\r\nHeer Olijve. (Onze auto is bij Olijve gekocht en ook in\r\nonderhoud.)

Over Olijve Auto's BV