Mijn ervaring is al meer dan 20 jaar prima!

Zie boven.

Al jaren uitstekend

Prima service.Fijne behandeling.

Prettig in zakendoen, en goed nakomen van afspraken.

Het was prettig zaken te doen en hoeveel vragen je ook hebt, het wordt altijd serieus beantwoord. Ook afspraken werden goed nagekomen.

Auto rijdt weer geweldig.

Apk uitgevoerd.

Natuurlijk op zich niet ingrijpend. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Tijdig gebeld dat de apk keuring gereed was.

Gewoon even een apk met mijn Tesla model S. Eenvoudig en prima service.

prettige contacten.

Prima garage, aardige mensen en erg klantvriendelijk. Tussentijdse probleempjes worden snel en goed opgelost.

Auto gekocht in september nu een mankement die kosteloos gemaakt is. Super suoer super

Service en vriendelijkheid staan voorop

Word altijd zeer vriendelijk en correct geholpen. Uiteraard belt de garage alvorens de werkzaamheden uit te voeren én maken ze foto's, zodat je nog eventjes kunt bekijken of het uit te voeren project terecht was. Een absolute aanrader!

Źeer göed

Meer dan prima

Betrouwbaar en zeer vriendelijk personeel.

Zie boven.

Prima communicatie en goede service

Afspraak staat en het vooraf informeren over de kosten werkt voor ons perfect. Factuur wordt goed uitgelegd en onderbouwd.

Vriendelijk, adequaat en to-the-point.

De medewerkers denken goed mee met mijn vragen en zoeken passende oplossingen. En dit is gelukt.

Snelle en goede service

Fijne garage, goed geholpen

Snel en goed geholpen

Snelle en doeltreffende service.

Vriendelijk, snelle oplossing en kan direct terecht.

Snelle service voor een 'klein' probleem

Na telefonische vraag voor kleine reparatie is direct aangeboden om op woe 17 jan de auto bij de garage te zetten zodat ze tussen de volle planning door zouden proberen te verhelpen. Dat is gelukt, waarvoor dank

Word al jaren goed en fijn geholpen. Zijn eerlijk en duidelijk war er moet gebeuren en overleggen eerst voor ze wat gaan doen . Duidelijk en eerlijk over de kosten! Denken met je mee

Gewoon goed

Snel, vriendelijk en goed! Fijne mensen!

Snelle goede service

Bij een onverwacht probleem snel geholpen terwijl ik gelijk een leenauto meekreeg om de geplande activiteiten onderwijl te kunnen laten doorgaan. Auto gerepareerd en met zelfs gezuigde voetenmat weer kunnen ophalen/omruilen.

Een van de voorlampen was kapot. Kon a la minuut gemaakt worden. Uit voorzorg dat ik misschien volgende week voor de andere naar de garage moet, beide lampen vernieuwd. Koffie gekregen en binnen no time was het gefikst. Echt top service.

Flexibel en professioneel

Tijd en aandacht. Afspraak kunnen maken die past in mijn volle agenda. Meedenken in mijn zoektocht naar een andere auto en prima service daarna.

Netjes en correcte behandeling

Verkoop en aflevering geheel volgens afspraak en zeer netjes verlopen.

no-nonsense en duidelijk

Het was een heldere en duidelijke verkoop waarin geen issue wordt gemaakt van aanvullende vragen. Kortom wij zijn netjes en adequate geholpen.

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!