Heel fijn geholpen

Prima service.

Klachten worden serieus behandeld en opgelost. Gemoedelijke en gastvrije garage.

goede service en denken goed met je mee

Goede service en lekker normaal !

goede service

klacht snel verholpen onder coulance. goede service wordt gewaardeerd.

Uitstekende garage, met prima service.

Werd prima geholpen, en goed te woord gestaan. Duidelijke afspraken worden gemaakt, en nagekomen. Geen verrassingen achteraf.

Met Corne kort gesproken in de showroom over een bmw 335i cabrio. Ik maakte het hem niet makkelijk omdat ik 2 dingen wilde inruilen maar nadat ik een voorstel had gedaan, zijn we tot een deal gekomen. Erg blij met de afhandeling en ga er vanuit dat de nazorg ook goed zal zijn, mocht ik in de toekomst iets met de auto hebben! Dank voor de goede service!

Fijn garagebedrijf, vriendelijke mensen.

Kon snel terecht met een probleempje onder motorkap auto, kleine marterschade. Vlot en netjes verholpen, geen onnodige dingen gedaan, en uitgelegd wat er precies gedaan is.

In goede sfeer, zakelijk en met humor, een auto gekocht.

Het geeft een goed gevoel als bij het inruilen voor een andere auto het verschil in waarde niet groot is: bij deze garage geen enkel probleem bij twee medewerkers. Hun onderlinge communicatie verloopt snel en volledig, ook dat is prettig. Het versterkt het gevoel dat ik als klant de ruimte krijg en me gehoord voel, en dat de garage laat zien ingenomen te zijn met het resultaat, de transactie. De indruk wordt versterkt door afspraken die zonder meer worden nagekomen en uitgevoerd. Nou, beter kan het niet.

Persoonlijke benadering en uitvoering conform afspraak

Mijn grote merk-dealerorganisatie laat teveel steken vallen. Persoonlijke benadering en het gevoel 'klant' te zijn is er volledig uit. Daarom en eerste kennismaking met Aal Storteboom. Wat heerlijk om te worden verwelkomd en direct het gevoel te krijgen dat de auto met een gerust hart kan worden achtergelaten in goede handen. Alles conform afspraak uitgevoerd. Hier gaat de volgende servicebeurt ook uitgevoerd worden.

BMW netjes in onderhoud

Ik heb mijn auto hier gekocht en in onderhoud zeer nette garage houd je goed en netjes op de hoogte als er wat vervangen moet worden bv zoals bij mijn auto 2 nieuwe achterbanden. Ben netjes opgebeld.

Gewoon goed, zoals altijd

goede service, goede kwaliteit, redelijke prijs en alles zoals afgesproken

Adequaat geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Al 11 jaar klant naar volle tevredenheid.

Zeer prettig geholpen, vakkundig advies

Snelle reactie en afhandeling, goed advies kortom zeer prettig geholpen!

Teleurgesteld

Jullie zijn alleraardigst maar veel te duur voor beetje olie verversen

Goede en snelle service

Adequate hulp

Perfecte service, sympathieke en professionele bejegening!

APK en onderhoud. Auto rijdt weer als nieuw.

Prima goede service

Prima goede service en de kwaliteit is goed

Op alle fronten goed ingelicht en geholpen

Snelle en adequate hulp

Met olieprobleem in Rheden staan, opgehaald door 2 mensen. Mijn auto werd meegenomen. En in de garage werd snel het probleem geanalyseerd en opgelost.

Super garage

Gewoon een super garage. Altijd klantvriendelijk, duidelijke afspraken, netjes en op tijd

Goede informatie, prettige afhandeling.

Goede kwaliteit, goede afspraken

Grote beurt gehad, met vervanging van de distributieriem. Vooraf duidelijke afspraken, achteraf duidelijkheid in wat er is gebeurd. Zeer tevreden. Met name het persoonlijk contact is belangrijk.

Toppppp

Heb ook hier mijn auto gekocht en laat alles hier doen Top bedrijf en vooral vertrouwd

Gewoonweg eerlijke mensen die echt helpen

Je wordt goed te woord gestaan door kundige mensen die afspraken keurig nakomen.

Super!!

Goede service, behulpzame medewerkers

Nijverheidslaan 2

6951KN Dieren

Over Aal-Storteboom Dieren

Wij zijn Bosch Car Service garage en wij nemen de slogan Wij doen alles voor uw auto dan ook zeer serieus! U kunt bij ons terecht ongeacht welk merk, zowel uw privé als uw lease-auto, voor onderhoud, reparatie, banden of schade-afhandeling. Daarnaast hebben wij een altijd gemiddeld 40 occasions staan van verschillende merken en in diverse prijsklassen. Ook voor de aanschaf van een nieuwe auto kunt u bij ons terecht! Ons personeel is heel goed geschoold en maakt gebruik van de nieuwste apparatuur! Sinds de jaren 70 zijn wij al gevestigd in Dieren!! Wij waren vooral bekend om Peugeot en Citroën, maar voor andere merken kunt u ook gewoon bij ons terecht!!